Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5881 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er ikke så rent lite imponert over at du klarte å gjennomføre den spinninga, og enda mer imponert over at du faktisk er oppegående i dag. Og hva jeg tenker om å gyve løs på PT-time dagen etter dobbel spinningtime kan du jo bare gjette... Håper du får en fin dag. Moro å imponere litt altså! Og onsdagen er igrunn ganske fin så langt *full av imponade* Imponade er bra! Har du ikke vondt i raua? Imponert Og siden jeg ikke er så aktiv men på onsdagsrunden, tar jeg samtidig og jubler for sendt søknad! "Småøm ymse sete-steder" er vel egentlig bare en annen måte å si at jeg har litt vondt i raua... Men ikke helgalt altså! (nå har jeg ikke forsøkt et sykkelsete i dag da... Søknad sendt, og søknadsfrist gått ut. Så nå prøver jeg i grunn bare å ikke tenke (får det nok ikke uansett - så ikke så mye å tenke på egentlig), og tar dagene som de kommer. ...også full av impomader og dess like!!
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5883 Skrevet 26. oktober 2011 Det er godt det er raua som er vond da Tror forøvrig ikke at jeg har sagt at det "bare" er raua som er vondt
vimse Skrevet 26. oktober 2011 #5884 Skrevet 26. oktober 2011 Du får polstre med saba neste gang *knegg*
Scorpina Skrevet 26. oktober 2011 #5885 Skrevet 26. oktober 2011 Du får polstre med saba neste gang *knegg*
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2011 #5887 Skrevet 26. oktober 2011 Mange gode tips her Kan jo bidra med å foreslå Tena Lady
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5888 Skrevet 26. oktober 2011 Hva om man blåser opp en prompepute og forsegler??
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 #5889 Skrevet 26. oktober 2011 Hva om man blåser opp en prompepute og forsegler?? Syns jeg så deg med den inni sykkelbuksa
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5890 Skrevet 26. oktober 2011 All polstringa gjør at jeg må ha setet på laveste nivå.... Og til orientering - jeg har ganske lange bein altså...
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #5892 Skrevet 27. oktober 2011 Mårnings! Fytti så inn i granskauen tung den PT-økta var i går. Ble som nevnt "bare" halvtimes PT-time i går, men h*n lovet en solid økt. Åooooo jess Pulsen lå stort sett mellom 84-90% av makspuls, og ja, vi snakker styrketrening. Mot slutten var jeg heeeeelt tom, beina skalv, var småkvalm og ubeskrivelig sliten. Fikk streng beskjed om å gå minst 10 minutter på tredemølla i roooooolig tempo etterpå, og var flink PT-elev og gjorde som PT'en sa 15 min i 4 km/t (jeg går normalt i 6 km/t, så følte det var ganske rolig...). Slepte skrotten til garderoben, og fikk etterhvert dusjet. Veldig fornøyd og veldig sliten. Hjem til sofaen, hekletøy og Luksusfellen, og stupte etterhvert i seng. Begynner allerede å bli støl - så dette lover bra.... I dag har jeg en plan om treningsfri Er NØDT til å få tatt en SOLID oppgjør med hybelkaniner og støv (hele stua og delvis kjøkkenet er dekket av et skikkelig støvlag etter håndverkere som har herjet - ser virkelig ikke ut hjemme). De er ikke helt ferdige med jobben ennå, men regner med at det fort går ei uke eller to før de skal gjøre en siste innsats, og jeg kan ikke bo slik det ser ut nå. Så da får vi heller ta et solid tak underveis. Det TRENGS! Meeen, nå er servert og torsdagen er i gang!
mocci Skrevet 27. oktober 2011 #5893 Skrevet 27. oktober 2011 Wow, du er såå flink til å trene *mektig imponert* Jeg er altfor makelig anlagt til å innfinne meg på et treningsstudio.....
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #5894 Skrevet 27. oktober 2011 Wow, du er såå flink til å trene *mektig imponert* Jeg er altfor makelig anlagt til å innfinne meg på et treningsstudio..... Synes det er godt å presse og ufordre kroppen litt, og har verdens beste samvittighet etterpå. Men innimellom blir man veeeeeldig sliten gitt
Gjest Purple Haze Skrevet 27. oktober 2011 #5895 Skrevet 27. oktober 2011 God morgen Skulle bare mangle at du ikke tok treningsfri i dag! Kroppen må vel få restituere seg også. Du er kjempeflink altså Ha en fin torsdag
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #5896 Skrevet 27. oktober 2011 God morgen Skulle bare mangle at du ikke tok treningsfri i dag! Kroppen må vel få restituere seg også. Du er kjempeflink altså Ha en fin torsdag Takk for det, PH! Følte meg i grunn ganske flink også Men husarbeid til restitusjon er vel ikke akkurat drømmen...
Scorpina Skrevet 27. oktober 2011 #5897 Skrevet 27. oktober 2011 Torsdagen er kommet godt i gang ja - og det betyr at det bare er ÈN dag igjen før heeeelg Noen planer for helga - sånn baj-dze-wei?
Suzy Skrevet 27. oktober 2011 #5898 Skrevet 27. oktober 2011 Go'mårn! Husarbeid må være den perfekte restitusjon. Du kan drive på akkurat så hardt at kroppen blir litt forsiktig varm igjen og dermed blir du mindre støl vettu - det er så sunt så. Og bortsett fra det tenker jeg at det er like greit å hvile litt i dag. Du er sabla flink!
Roadrunner Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #5899 Skrevet 27. oktober 2011 Torsdagen er kommet godt i gang ja - og det betyr at det bare er ÈN dag igjen før heeeelg Noen planer for helga - sånn baj-dze-wei? Skal i skikkelig bursdagskalas på lørdagen, masse folk og sikkert god stemning Ellers ingen veldig store planer, kanskje en rusletur i et eller annet turterreng eller Dyreparken, og kanskje besøk. Vi får se Som vanlig VELDIG klar for helg! Go'mårn! Husarbeid må være den perfekte restitusjon. Du kan drive på akkurat så hardt at kroppen blir litt forsiktig varm igjen og dermed blir du mindre støl vettu - det er så sunt så. Og bortsett fra det tenker jeg at det er like greit å hvile litt i dag. Du er sabla flink! Takk! Føler meg i grunn litt flink denne uka Husarbeid frister ikke, men som du sier så får jeg jo beveget skrotten litt. Og ikke minst så får jeg en REN og fin leilighet! Og det er ingen tvil om at akkurat DET trengs Støl, små bloduttredelser i hendene og slitne bein. Fuggel'n har trent hardt!
Supramundane Skrevet 27. oktober 2011 #5900 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg syns det er lurt å ta ting i rett tempo som du snakket om. Ting må ikke alltid nødvendigvis skje så fort, men det hjelper jo på motivasjonen å se LITT fremgang fra uke til uke. Treningen skal det i alle fall ikke stå på!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå