Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er man også oppe rundt 6, men jeg hopper ikke akkurat ut av senga. ;):ler2:

Skrevet

Jeg sov til kvart over ti :nigo:

Men det har nok mer med at jeg nesten ikke sov i natt, jeg leker hostemaskin og varmeovn og er hjemme fra jobb :tunge1:

---

Er så misunnelig på SPA, håper det blir som du forventer!!

Skrevet

Her var det like greit med litt :hoppendeglad: på morgenkvisten, for nå er jenta hakket trøttere :fnise: Vært i laaaaaangt møte, og kjenner det siger på da gitt. Jaja! Lunsjtid da :spise:

Skrevet

Pyser asså - jeg var på vei ut på løping klokka 7.30 i dag jeg (skryte, skryte) :nigo:

Åhhh.. spa altså... :sukk: VIL også!

Skrevet

Oooooo spreke tiger, du trenger vel ikke gni det så inn? :klo: Løpetur på morra'n da gitt...

Okei, optimisten har booket dobbelttime spinning i morra da :ler: Men gjenstår å se hvordan skrotten oppfører seg.

3 timer igjen (møte + styr + lunsj = raske timer unnagjort).

:kaffekopp:

Skrevet

Her inne hos den spreke fuggel'n er jeg ikke redd for å skryte litt - du er så flink og PT-trent, så det er nok ingen fare :ler:

Godt med dagen som går fort av og til :)

Skrevet

*mumler om perverse stripedyr*

Forrsten, sånn apropos stiper og bevege seg utendørs og sånn -jeg traff på en familie på tur i går ettermiddag, med to unger i 8-10 årsalderen iført grå-og-svartstipede onepiece. De så ut som fanger på lufting :fnise:

Skrevet

Forrsten, sånn apropos stiper og bevege seg utendørs og sånn -jeg traff på en familie på tur i går ettermiddag, med to unger i 8-10 årsalderen iført grå-og-svartstipede onepiece. De så ut som fanger på lufting :fnise:

:fnise:

Kanskje de følte det sånn også? :klo:

Skrevet

:hoho:

Kanskje de var sånne puseavleggere??

Skrevet

Heia gult og svart! :duskedame:

*prøver å kle seg godt* :fryser:

Skrevet

Jeg finnes ikke misunnelig i dette været :fnise:

Skrevet

Jaaaaaaaa! :duskedame:

Og det var opphold HELE kampen, ikke en regndråpe før vi var vel plassert i bilen igjen. Genialt!

Skikkelig underholdende kamp og god stemning :nigo:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp: T-dag i dag, og hjelper ikke at det ble litt sent i går, og at det har blåst noe inn i granskauen i natt. Har "våknet" sikkert 100 ganger i løpet av natta, og kunne slått ihjel den klokka som ringte 0545. Meeen, jeg er da oppe og har kommet meg på jobb.

Fremdeles godt fornøyd med kampen i går altså, ga godfølelsen! Og et par kommentarer på FB fra PL gjorde jo heller ikke noe :strix:

Tror jeg nøyer meg med en spinningtime i dag, og satser heller på litt styrke i tillegg. Det trengs! PT'en har blitt syk, så må klare meg selv denne uka også. Krever litt mer disiplin, men jeg MÅ bare (og jeg MÅ skjerpe inn kostholdet også... :sjenert: ).

Høstens lille prosjekt er forøvrig: "Ikke vask en sokkk - KAST en sokk" :fnise: Har så mange utslitte sokkepar :flau: Så i går fikk jeg kjøpt meg noen nye, og nå skal jeg kaste i stedet for å vaske de gamle, utslitte. Bare dust å ikke ha gjort det før...

Næh, mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Kommentarer fra PL høres veeeeldig bra ut. :strix:

Kast sokkeprosjekt høres også bra ut. Igrunnen noe jeg bør la meg inspirere til å herme etter. Sokker og undertøy burde absolutt vært byttet ut med noe nytt... :sjenert:

Skrevet

Uff, ikke snakk om slitt undertøy :flau:

Her har det blåst så mye at en spile i verandarekka er borte :daane::hoho:

Skrevet

Her har det blåst så mye at en spile i verandarekka er borte :daane::hoho:

:hakeslepp:

Og slitte sokker og undertøy.... :flau::sjenert: Jeg burde definitivt tatt en skikkelig sjau i skuffen med slikt. Dessuten burde jeg egentlig kommet meg på BH-shopping så snart som mulig, for nå har jeg snart ikke noe som passer skikkelig :roll: Håpløst!

Flinka som skal på spinning! Litt nedtur å ikke ha PT'en der, for det er jo ganske vesentlig for å holde fremgangen, men det går nok bra.

Inngår litt :kaffekopp: i kostholdet?

Skrevet

Undertøy er heller :flau: ja...

Men når ting nærmest faller fra hverandre (enda mer :flau: ), så MÅ det bare grep til. Burde tatt en solid gjennomgang av resten i den skuffen også, men får ta en ting av gangen. 7 nye sokkepar i går (og dumme jenta tar på seg et av de nye parene i dag... Burde jo tatt ett av de gamle, som så ble kastet i kveld!), og jeg er i alle fall igang!

Altfor mye inngår i kostholdet :ler: Klart :kaffekopp: inngår!

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...