mocci Skrevet 17. oktober 2011 #5782 Skrevet 17. oktober 2011 Her er man også oppe rundt 6, men jeg hopper ikke akkurat ut av senga.
vimse Skrevet 17. oktober 2011 #5783 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg sov til kvart over ti Men det har nok mer med at jeg nesten ikke sov i natt, jeg leker hostemaskin og varmeovn og er hjemme fra jobb --- Er så misunnelig på SPA, håper det blir som du forventer!!
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5784 Skrevet 17. oktober 2011 Her var det like greit med litt på morgenkvisten, for nå er jenta hakket trøttere Vært i laaaaaangt møte, og kjenner det siger på da gitt. Jaja! Lunsjtid da
Suzy Skrevet 17. oktober 2011 #5785 Skrevet 17. oktober 2011 Pyser asså - jeg var på vei ut på løping klokka 7.30 i dag jeg (skryte, skryte) Åhhh.. spa altså... VIL også!
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5786 Skrevet 17. oktober 2011 Oooooo spreke tiger, du trenger vel ikke gni det så inn? Løpetur på morra'n da gitt... Okei, optimisten har booket dobbelttime spinning i morra da Men gjenstår å se hvordan skrotten oppfører seg. 3 timer igjen (møte + styr + lunsj = raske timer unnagjort).
Suzy Skrevet 17. oktober 2011 #5787 Skrevet 17. oktober 2011 Her inne hos den spreke fuggel'n er jeg ikke redd for å skryte litt - du er så flink og PT-trent, så det er nok ingen fare Godt med dagen som går fort av og til
Daria Skrevet 17. oktober 2011 #5788 Skrevet 17. oktober 2011 *mumler om perverse stripedyr* Forrsten, sånn apropos stiper og bevege seg utendørs og sånn -jeg traff på en familie på tur i går ettermiddag, med to unger i 8-10 årsalderen iført grå-og-svartstipede onepiece. De så ut som fanger på lufting
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5789 Skrevet 17. oktober 2011 *mumler om perverse stripedyr* Forrsten, sånn apropos stiper og bevege seg utendørs og sånn -jeg traff på en familie på tur i går ettermiddag, med to unger i 8-10 årsalderen iført grå-og-svartstipede onepiece. De så ut som fanger på lufting Kanskje de følte det sånn også?
Suzy Skrevet 17. oktober 2011 #5790 Skrevet 17. oktober 2011 *mumler om perverse stripedyr* Forrsten, sånn apropos stiper og bevege seg utendørs og sånn -jeg traff på en familie på tur i går ettermiddag, med to unger i 8-10 årsalderen iført grå-og-svartstipede onepiece. De så ut som fanger på lufting Kanskje de var sånne puseavleggere??
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5792 Skrevet 17. oktober 2011 Heia gult og svart! *prøver å kle seg godt*
vimse Skrevet 17. oktober 2011 #5793 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg finnes ikke misunnelig i dette været
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5795 Skrevet 17. oktober 2011 Jaaaaaaaa! Og det var opphold HELE kampen, ikke en regndråpe før vi var vel plassert i bilen igjen. Genialt! Skikkelig underholdende kamp og god stemning
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5796 Skrevet 18. oktober 2011 Mårnings! T-dag i dag, og hjelper ikke at det ble litt sent i går, og at det har blåst noe inn i granskauen i natt. Har "våknet" sikkert 100 ganger i løpet av natta, og kunne slått ihjel den klokka som ringte 0545. Meeen, jeg er da oppe og har kommet meg på jobb. Fremdeles godt fornøyd med kampen i går altså, ga godfølelsen! Og et par kommentarer på FB fra PL gjorde jo heller ikke noe Tror jeg nøyer meg med en spinningtime i dag, og satser heller på litt styrke i tillegg. Det trengs! PT'en har blitt syk, så må klare meg selv denne uka også. Krever litt mer disiplin, men jeg MÅ bare (og jeg MÅ skjerpe inn kostholdet også... ). Høstens lille prosjekt er forøvrig: "Ikke vask en sokkk - KAST en sokk" Har så mange utslitte sokkepar Så i går fikk jeg kjøpt meg noen nye, og nå skal jeg kaste i stedet for å vaske de gamle, utslitte. Bare dust å ikke ha gjort det før... Næh, mer ?
Sauen Shaun Skrevet 18. oktober 2011 #5797 Skrevet 18. oktober 2011 Kommentarer fra PL høres veeeeldig bra ut. Kast sokkeprosjekt høres også bra ut. Igrunnen noe jeg bør la meg inspirere til å herme etter. Sokker og undertøy burde absolutt vært byttet ut med noe nytt...
vimse Skrevet 18. oktober 2011 #5798 Skrevet 18. oktober 2011 Uff, ikke snakk om slitt undertøy Her har det blåst så mye at en spile i verandarekka er borte
Suzy Skrevet 18. oktober 2011 #5799 Skrevet 18. oktober 2011 Her har det blåst så mye at en spile i verandarekka er borte Og slitte sokker og undertøy.... Jeg burde definitivt tatt en skikkelig sjau i skuffen med slikt. Dessuten burde jeg egentlig kommet meg på BH-shopping så snart som mulig, for nå har jeg snart ikke noe som passer skikkelig Håpløst! Flinka som skal på spinning! Litt nedtur å ikke ha PT'en der, for det er jo ganske vesentlig for å holde fremgangen, men det går nok bra. Inngår litt i kostholdet?
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5800 Skrevet 18. oktober 2011 Undertøy er heller ja... Men når ting nærmest faller fra hverandre (enda mer ), så MÅ det bare grep til. Burde tatt en solid gjennomgang av resten i den skuffen også, men får ta en ting av gangen. 7 nye sokkepar i går (og dumme jenta tar på seg et av de nye parene i dag... Burde jo tatt ett av de gamle, som så ble kastet i kveld!), og jeg er i alle fall igang! Altfor mye inngår i kostholdet Klart inngår!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå