Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva legen (veterinæren) hadde sagt om han hadde fått inn en fuggel og en sau med valpesyke... :fnise:

Da hadde han nok jublet og søkt forsnkningsmidler med det samme. :skratte:

Cockere er helskjønne, spesielt de amerikanske, de som er helsvarte. Nå er alle valper nydelige, men noen er mer nydelige enn andre.

Sånn http://puppydogweb.com/gallery/softcoatedwheatenterriers/softcoatedwheatenterrier_andrews.jpg så min ut da hun var valp :sukk:

Nydelig. :rodmer:

Min så sånn ut som valp.

Skrevet (endret)

Cockere er helskjønne, spesielt de amerikanske, de som er helsvarte. Nå er alle valper nydelige, men noen er mer nydelige enn andre.

Sånn http://puppydogweb.com/gallery/softcoatedwheatenterriers/softcoatedwheatenterrier_andrews.jpg så min ut da hun var valp :sukk:

Nååååååå.... Så skjønn den var! :strix:

Valper er stort sett alltid helskjønne, rett og slett farlig skjønne...

Heller mer mot Engelsk Cocker jeg da... Hadde rød da jeg vokste opp, men nå har jeg falt veldig for de som er black/tan eller sobel. Forelsket...

Sånn for eksempel...

Eller bilde nr 9 HER *håpløst forelsket*

Endret av Roadrunner
Skrevet (endret)

Vi hadde et sånt sjarmtroll :rodmer::strix:

Endret av Roadrunner
Skrevet
Her er også mange kandidater om man er valpesjuk...
Skrevet

Her er også mange kandidater om man er valpesjuk...

*smelt*

Og her har du mange fine av min rase... :sukk:

Skrevet

Valper :hjerter:

Jeg vokste opp med en Grand Danois :nigo:

Jeg har bestemt meg for å ikke ha hund igjen når jentene er borte, men etter å ha blitt sittende å se på valpebilder så kan jeg ikke si det med 100% sikkerhet lenger :fnise:

Skrevet

Jeg vil ha hund igjen jeg. Men jeg må finne meg en mann først, slik at jeg har noen å dele ansvaret og arbeidet med. :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg både vil og vil ikke ha hund igjen. På den ene siden er det å ha hund veldig naturlig for meg, og det har vært både hobby og lidenskap. Synes det er en flott aktivitet å holde på med, og man får verdens beste og mest trofaste venn.

På den annen side blir man veldig bundet. Skal man ut på noe, må alt planlegges veldig, og man er avhengig av hjelp eller kennel. Dessuten er jeg veldig glad for at jeg ikke har hund når regnet plasker ned og man må ut, uansett.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Beklager at vi spammet ned boka di med hundeprat her i går kveld, jeg lot meg visst rive med :sjenert:

Ha en fin søndag :klem:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Håper du får en fin søndag. :klem:

Skrevet

Ikke noe spam å spore her, er jo bare koselig! :jepp:

Mams og paps er bestemte på at de ikke skal ha hund igjen, meeeeen tror ikke de ville hatt noe i mot at jeg fikk hund (så mams kunne bli "bestemor"). Og i motsetning til andre så har jeg veldig lyst på hund nå som jeg er alene, for å kunne ta jobben selv og forme "min" hund litt. Men jeg bør bo litt mer lagelig (hageflekk feks) og gjerne bittelitt nærmere mams og paps (det blir MIN hund, men de har sagt de gjerne stiller opp litt så sant det passer).

:veslejenta:

Tror det blir en velfortjent sløv dag i dag gitt. Meldt meg på spinning i ettermiddag, men funderer litt på om jeg skal forskyve den til morra. PT-timen til uka er avlyst, så kan uansett legge opp uka litt som jeg vil.

:kaffekopp: ?

Skrevet

Ikke noe spam å spore her, er jo bare koselig! :jepp:

Mams og paps er bestemte på at de ikke skal ha hund igjen, meeeeen tror ikke de ville hatt noe i mot at jeg fikk hund (så mams kunne bli "bestemor"). Og i motsetning til andre så har jeg veldig lyst på hund nå som jeg er alene, for å kunne ta jobben selv og forme "min" hund litt. Men jeg bør bo litt mer lagelig (hageflekk feks) og gjerne bittelitt nærmere mams og paps (det blir MIN hund, men de har sagt de gjerne stiller opp litt så sant det passer).

:veslejenta:

Tror det blir en velfortjent sløv dag i dag gitt. Meldt meg på spinning i ettermiddag, men funderer litt på om jeg skal forskyve den til morra. PT-timen til uka er avlyst, så kan uansett legge opp uka litt som jeg vil.

:kaffekopp: ?

Tar gjerne en :kaffekopp: jeg. Ser ut på noe hvitt som faller ned fra himmelen. :fryser:

Jeg har også veldig LYST på hund nå når jeg er alene. Men med tanke på min helse innser jeg at det vil være dumt. Jeg har strengt tatt nok med å ta vare på meg selv og :fisk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ha en koselig søndag i det kalde høstværet. Godt å pusle og kose seg inne i dag! :klem:

Skrevet

Innedag er nok ikke dumt i dag nei.

Står et brød i ovnen, og tenkte jeg skulle få inn sykkelen etter at det er ferdig stekt. Så blir det kanskje litt hekling? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...