Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det må i såfall være noe spesielt lenger sør i landet. Her er dagsfølelsen helt riktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er noen mil mellom fuggel og pelspus da :klo:

Skjønner itte'no jeg...

Skrevet

Jeg merker den samme dagsforvirringsfølelsen :opplyser:

Skrevet

Jeg merker den samme dagsforvirringsfølelsen :opplyser:

Shit! :overrasket: Det ER noe som "går"!!!!

Skrevet

*tar antibak på hendene og håper jeg slipper unna smitten*

Skrevet

Hvor ofte epilerer dere da, dere epilatordamer :vetikke:

(Og her må jeg si at det er godt vi snakker apilere og ikke vibrere... :hoho: )

Jeg blir fremdeles litt svimmel av tanken på å nappe ut alle hår med maskin altså...

Skrevet

Hvor ofte? Hmmm... Kommer litt ann på hvor "ryddig" det må være. Leggene kan fort drøye rundt 3 uker tenker jeg, armhulene kanskje litt oftere (spesielt om sommeren). Men etterveksten er tynnere og mer puslete så synes ikke så godt i starten. :nigo:

Skrevet

Er det fremdeles bare onsdag?? Jammen!

*blir/er smått skrullete*

Hjemme og spiser litt og pakka treningsbagen. Sløve to små minutter før det bærer avsted til kveldens sysler. Savner :veslejenta: allerede :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ikke lenge til helg nå, RR! Hang in there ;) Håper det ikke er for mye t-dag i dag, og at du har mulighet til å slappe litt av i kveld :klem:

Skrevet

:vinke:

Hei der! Litt sent innom boka mi idag gitt, gått i ett. Meeeen, i dag er det i alle fall torsdag, og godt er det! :jepp: Litt småsår i enkelte muskler etter gårsdagens økt (tungt ja!), men ellers ikke så verst. Litt usikker på om jeg satser på trening i dag, eller om jeg skal ta det huslige i dag og heller få ei god økt eller tre i helga. Får gruble litt...

T-dag er det i dag, uten tvil. Trøtt som en sokk! :kaffekopp:

Hadde akkurat besøk av en selger, og var faktisk helt flaut hvor mye jeg gjespet... :gape:

Kanskje litt lunsj kan hjelpe?

Eller så blir jeg om mulig enda trøttere :sprettoy:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Blir godt med helg for deg også, ser det ut som! *lengte*

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

*Løper raskt ut, fortsatt angst av å lese om epilering av armhuler*

Skrevet

Blir godt med helg for deg også, ser det ut som! *lengte*

Ha en fin kveld :klem:

:veslejenta:

God middag, og et lite besøk av venninne. Rydding på kjøkkenet, og ellers har det visst ikke blitt gjort så allverdens mye i dag :sjenert: Godt det er helg! Kanskje få gjort litt i heimen i helga? :klo: Satser på trening etter jobb i morra, og en økt eller to i helga (MÅ få trent litt mer nå rett og slett).

Over gjennomsnittet klar for helg! :jepp:

*Løper raskt ut, fortsatt angst av å lese om epilering av armhuler*

:ler:

Armhulene har det så fint atte! Og ingen hårtuster å spore :nigo:

Skrevet

Grøss og gru. Ser for meg at jeg prøver, står og løfter armen i været, men straks epilatoren napper ut hår vil jo refleksen gjøre at armen faller ned og armhulen "sammen" sånn at masse hud havner mellom pinsettene i epilatoren????? AUAUAU

Er ganske fornøyd med epilatoren på leggene, men blir jo ikke like glatte legger som ved barbering, iallfall ikke med min epilator fra attenhundreogfjorten...

Skrevet

:kaffekopp:

Goooooood mårning! :nigo:

:romeo: Det er sommer, det er sol og det er F R E D A G !!!! :romeo: Ooooo happy day! :romeo:

:sjenert:

Bittelitt klar for helg kanskje? :klo:

De første par gangene med epilering under armene er heller interessante ja. Jeg har faktisk ikke tatt ned armen i refleks, men det hender at jeg ikke får strammet huden godt nok, og da blir det litt blodutredelser... :sjenert: De første gangene er teknikken derimot ganske lik den man bruker for å kjenne om noe er varmt. Tar epilatoren kjapt innom et par hår i armhulen, før den tas bort :fnise: Men etterhvert går det bedre.

Treningstøy i bilen, klar for fredag :trene:

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

God morgen RR!

Endelig fredag altså! Får jo håpe vi kommer på rett dagskjøl igjen noen gang, for i dag vet jeg ikke helt hvilken dag det kjennes som det er... Ikke helt fredag heller faktisk.

He, he - epilering - det gjelder å holde armhulen stram og det er jo strengt tatt ikke så vanskelig.. Det går på viljen det igrunnen. Også bruker jeg talkum for å sikre at huden er helt tørr og den glir godt på huden så det ikke blir klyp og au ja (og alt dette epileringspratet minner meg om at jeg må ta en omgang igjen...:roll:).

På tide med en :kaffekopp: nå ja. Takk!

Skrevet

:daane:

Det er solgt en bolig i nærheten av min som egentlig er sammenlignbar med min. Mulig den har litt høyere standard, men uansett. Den er solgt for nesten 400.000 mer enn taksten var på min i april :daane: Det er rett og slett HELT sykt. Hadde jeg vært garantert en tilsvarende sum hadde jeg solgt på dagen... *drømme*

Skrevet

Det tar av i boligmarkedet hos dere også ja? Her er det helt sykt.. skjønner ikke hvordan vi skal få oss hus ever :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...