Suzy Skrevet 2. oktober 2011 #5601 Skrevet 2. oktober 2011 Det er flere som passer på sofaen sin i dag...
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #5602 Skrevet 3. oktober 2011 God mandagsmorgen! Fuggel'n er oppe, og gråter ikke. Men fremdeles tung i skrotten altså. Kanskje prøve å skjerpe inn kostholdet skikkelig igjen? Har blitt utskeielser den siste tida (IKKE BRA!), og kanskje derfor jeg er trøtt, tung og sliten? Heldigvis litt mer våken enn i går da (det skal forøvrig ikke så mye til, var vrak i går).
Suzy Skrevet 3. oktober 2011 #5603 Skrevet 3. oktober 2011 God morgen fuglen! Det høres egentlig sannsynlig ut at kost kan spille inn - i allefall om du ikke har merket noen forskjell på piggheten etter at du begynte å trene enda hardere. Enten det, eller så er det vinterslappheten som har satt inn
mocci Skrevet 3. oktober 2011 #5604 Skrevet 3. oktober 2011 Litt mer så blir du kanskje litt mer i farta.
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #5605 Skrevet 3. oktober 2011 trengs visst! Takk Forrige uke var jeg jo helt ødelagt etter PT-timen, to dager med total gangsperre etterpå. Helt sykt! I går fikk jeg kjørt gjennom store deler av PT-programmet igjen, følte meg i grunn litt flink. Men føler jeg har mye mer å gå på ang overskudd/energi. Så får bare skjerpe inn utskeielser igjen tenker jeg, og gyve løs.
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2011 #5606 Skrevet 3. oktober 2011 God morgen! Fyller på med litt fjøskaffe jeg. Og du er ikke den eneste som må skjerpe inn kostholdet igjen. Her har det sklidd ut litt den siste uka. Men fra i dag er det skjerpings igjen. Så vi får motivere hverandre som best vi kan.
Suzy Skrevet 3. oktober 2011 #5607 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har fått en krafitg innskjerping de siste dagene av denne uka - helt ufrivillig Det er nok endel i f.eks sukkerkutt, tror jeg. En blir jo ikke energisk og pigg av altfor mye sukker og altfor mye svingingsmat (altså mat som får blodsukkere til å svinge opp og ned). Men det kan jo rett og slett også være at kroppen din bruker mye krefter på å restituere seg etter tøffe treningsøkter også.
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #5608 Skrevet 3. oktober 2011 Tror nok også at litt sukkersvingninger kan være en årsak. Samt harde treningsøkter (etter onsdagen var jeg helt kaputt). Mne trener jo ikke så forbaska mye synes jeg.. Flinkere før! Hmmm... Har nok også vært endel som har surret og gått i underbevisstheten, som stjeler energi. Men sånn er det bare i perioder. Prøve å ta litt hensyn, og ta en dag av gangen.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. oktober 2011 #5609 Skrevet 3. oktober 2011 Kan jo hende du har noe rusk i maskineriet som gjør at du er litt småslakk nå for tiden. Noen ganger kan man jo bare få sneven av et eller annet som aldri bryter ut. Håper energien stiger igjen kjapt!
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5610 Skrevet 4. oktober 2011 Mårnings! Sedvanlig t-dag i dag, men foreløpig henger skrotten sammen. Krysser fingrene for at det fortsetter! Ingen trening i går, istedet ble det demontering av gardiner i stua, brødbaking og litt surring. Før kl 0630 i morges var jeg i gang med å demontere gardinene på soverommet, og nå krysser jeg fingrene for at jeg forhåpentligvis kommer hjem til nye vinduer i dag. Hadde ikke vært feil! Begynner å bli litt lei av håndverkere rund baut, men sånn er det bare. Godt for alt som blir gjort uansett! Litt avhengig av hva som har skjedd hjemme i dag, så får jeg ta en vurdering på hva som skjer på treningsfronten i ettermiddag. En ting av gangen! Uansett PT-time igjen i morra, og gleder meg (og gruer meg) til det. Er snakk om nytt program, og noe sier meg at det nødvendigvis ikke blir særlig snillere enn det jeg allerede har....
Suzy Skrevet 4. oktober 2011 #5611 Skrevet 4. oktober 2011 God morgen RR! Er det skifting av vinduer i borettlaget? Litt slitsomt med slikt, men det er jo gjerne en fordel på sikt å ha fått helt nye og bedre vinduer Blir spennende å høre om du får enda tøffere program med PT'en - noe sier meg at det sannsynligvis blir det Merker du noe fremgang på treninga da? At du blir sterkere og flytter noen grenser for ytelse? Håper dagen blir fin
vimse Skrevet 4. oktober 2011 #5612 Skrevet 4. oktober 2011 Du, hvorfor i #(%/¤" vil ikke spotify virke offline på mobilen??
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5613 Skrevet 4. oktober 2011 God morgen RR! Er det skifting av vinduer i borettlaget? Litt slitsomt med slikt, men det er jo gjerne en fordel på sikt å ha fått helt nye og bedre vinduer Blir spennende å høre om du får enda tøffere program med PT'en - noe sier meg at det sannsynligvis blir det Merker du noe fremgang på treninga da? At du blir sterkere og flytter noen grenser for ytelse? Håper dagen blir fin Er oppgraderinger på gang i borettslaget ja, blant annet vinduer. Godt å få det gjort, men litt styr mens det står på. Glad de tar det før vinteren da Har absolutt merket fremgang på treninga Skulderpress har jeg økt 2 kg på hver arm (snart klar for en kg til tro?), armhevingene kryper nærmere bakken (tar det i en Smith-maskin, med stanga på passelig hakk, men den kryper nedover), knebøy er det stadig litt ekstra kg på, og kroppsheving i slynge har også forbedring. Me like! Du, hvorfor i #(%/¤" vil ikke spotify virke offline på mobilen?? Jammen, åssen ska jeg vite det a? Ikke bruker jeg Spotify... Åssen telefon har du? Ikke sånn en med frukt på vel? Min Wimp på min kjære Samsung fungerer veldig bra i alle fall Trenger nok litt mer info om jeg skal prøve meg på litt feil-"søking"
Suzy Skrevet 4. oktober 2011 #5614 Skrevet 4. oktober 2011 Åh det er jo voldsom fremgang det! Så moro! Til neste bursdag (eller jul) skal jeg jammen ønske meg personlig trener, for det tror jeg hadde vært strålende moro og virkelig gitt meg det lille ekstra. Veldig kult å høre at det fungerer så bra Nå skal jeg surre på meg skjerfet og stikke ut på bokjakt for fetteren min
Gjest Purple Haze Skrevet 4. oktober 2011 #5615 Skrevet 4. oktober 2011 Kjekt å få skiftet vinduer, selv om det er litt styr mens det står på. Blir sikkert fint når det blir ferdig Synes du er veldig flink med trening for tida altså! PT må jo være genialt. Da slipper en ikke unna Fortsatt god tirsdag
vimse Skrevet 4. oktober 2011 #5616 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg fant det ut, med hjelp av søs. Jeg må nemlig laste sangene ned før jeg kan spille de offline. Det var jo ikke logisk i mitt hode
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5617 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg fant det ut, med hjelp av søs. Jeg må nemlig laste sangene ned før jeg kan spille de offline. Det var jo ikke logisk i mitt hode Næmmen Vimse dah! Trodde jo problemet var LITT mer komplisert enn som så Som at Spotify hadde virket, men plutselig ikke fungerte lengre (og at du selvfølgelig visste at du må sync'e til offlinemodus før du kan spille av).
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5619 Skrevet 4. oktober 2011 Huff, føler meg ikke så skrekkelig flink med treninga om dagen altså... PT-timene går finfint, men virker som om skrotten trenger ekstra tid for å hente seg inn igjen. I dag burde jeg vært på trening, meeeen sitter her i stedet. Som "straff" får jeg vel i det minste ta en runde med epilatoren, det burde vært gjort for lenge siden Forøvrig er nye vinduer på plass, men mangler karmer, lister og ny verandadør. Så blir nok noen dager til uten gardiner... Jaja, tar det med godt mot I morra blir det fullt trøkk etter jobb, ikke hjemme før utpå kvelden. Så da blir det vel bare å stupe i seng tenker jeg. Kanskje på tide å sette på varmekablene på badet igjen?
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5620 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Okei, her er et GODT råd! Hvis man først har begynt å epilere armhuler... Og det faktisk går greit. Så IKKE (jeg gjentar: IKKE!) fall for fristelsen til å ta en snarvei med høvelen noen uker. Det blir et rent H..... når du finner frem epilatoren (Gratulerer - du har nå rykket tilbake til start). AUUUUU! Må minst ha blitt dobbelt så mange hår siden epilator-tiden... (okei, jeg vet at det ikke er tilfellet, men når alle er tatt med høvel så vokser de mer likt, i stedet for at man tar noen av gangen med epilator). I tillegg har armhulene blitt litt bortskjemt med høvelen, ingen napping da. Aner meg at jeg glemmer lærdommen fort, men tror det blir epilering en stund fremover nå gitt. For dette var sårt... Leggene next! (så kan man spørre seg hvorfor jeg skriver et "langt" innlegg om mine heller private sysler på KG en tirsdag kveld ) Endret 4. oktober 2011 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå