Scorpina Skrevet 23. september 2011 #5501 Skrevet 23. september 2011 Yuhuhhh RR I'm baaaaack!! Så, få høre; hvordan går det med T-dagen(e) og PT'n din?? (er strøymar forkortelser ut som perler på en snor )
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5502 Skrevet 23. september 2011 Mårnings! TGIF!!! Veldig godt med fredag kjenner jeg... Kjempekoselig kveld i går, med skravlings og god mat. Ikke like trøtt i dag, men jeg har kanskje bikket overtrøtt? Powernapping fungerer dårlig her også... Blir helt vrak etterpå, og risikerer også å ødelegge nærmeste natt. Kjipe greier! Powernap'en må i så fall være så kort at den nesten ikke har funksjon i det hele tatt (ikke intravenøs i dag)
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5503 Skrevet 23. september 2011 Yuhuhhh RR I'm baaaaack!! Så, få høre; hvordan går det med T-dagen(e) og PT'n din?? (er strøymar forkortelser ut som perler på en snor ) Heeey!!! T-dagen var massiv i går, men bedre i dag Er jo frædda'n i dag PT'en går det bra med Snart ikke støl etter tirsdagens time, må vel kanskje være et godt tegn? Står til med Scorpis da?
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5504 Skrevet 23. september 2011 Snakket med mams tidligere, og sa i fra at jeg trolig kom hjem i kveld. Så grublet jeg litt videre, kjente etter på magefølelsen, og konkluderte med at det egentlig ikke fristet. Så da ble det en sms til mams, og en tur bortover i morra i stedet. Kjenner det skal bli godt! Vet ikke om det er smått hormonelt om dagen, eller hva det skyldes, men blir litt småruskete når vi snakker sammen (trolig bare noe jeg merker og føler, men...). Jeg er kanskje litt var? Uansett, innom butikken en kjapp tur etter jobb, hjemom, kanskje en treningsøkt (mulig jeg bare tar en økt på stuegulvet...), en klesvask og litt rolig fredagskveld. Tror det trengs etter en ganske hektisk uke!
Suzy Skrevet 23. september 2011 #5505 Skrevet 23. september 2011 Man skal ikke kimse av magefølelsen - den e4r ofte veldig riktig. Kos deg og slapp av i kveld du
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5507 Skrevet 23. september 2011 Slækk fredagskveld i sofaen - DEILIG! Men er litt sånn skeptiskfasinert over disse kvinnelige deltakerne i BFB (Okei - Beat for Beat). Mye stemmefakter og veldig "samsyngende" synes jeg. Ikke helt overbevist... Kanskje bare gretten, gammel sofasliter her? Muligens smått hormonell?
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5508 Skrevet 23. september 2011 Og han Ivar'en favoriserer da disse jentene noe skrekkelig?
Roadrunner Skrevet 23. september 2011 Forfatter #5509 Skrevet 23. september 2011 Kl 21:45 - Fuggel'n er i full gang med støvsugeren... Sånn går det når man søler ut en halv måleskje med vaskepulver på badet. Kan like gjerne støvsuge hele leiligheten kjapt da... Kveldens fjerde vaskemaskin er i gang, og jenta skal snart finne senga. Trøtt! Gått på en skikkelig kostholdssmell i dag, men... Ny dag nye muligheter i morra (Heldigvis!).
Gjest Purple Haze Skrevet 24. september 2011 #5510 Skrevet 24. september 2011 God morgen Håper du har fått sovet skikkelig ut i natt, og kan nyte lørdagen i fulle drag! Ha en flott helg, RR
Roadrunner Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5511 Skrevet 25. september 2011 Lammelår står i ovnen, med masse gode urter og hvitløk. Looking forward! Hjem til leiligheten i ettermiddag, og ny uke i morra. sykkel-vm på tv'en
Suzy Skrevet 25. september 2011 #5512 Skrevet 25. september 2011 Slækk fredagskveld i sofaen - DEILIG! Men er litt sånn skeptiskfasinert over disse kvinnelige deltakerne i BFB (Okei - Beat for Beat). Mye stemmefakter og veldig "samsyngende" synes jeg. Ikke helt overbevist... Kanskje bare gretten, gammel sofasliter her? Muligens smått hormonell? I så fall er jeg ganske hormonell også... jeg reagerte på dem jeg og. Ikke kunne de noen av sangene - de fikk også poeng flere ganger som Babel-gutta faktisk svarte først. Og jeg syns hun i grønt hadde en innmari tilgjort stemme... Den var kul, men ved flere anledninger så klarte hun ikke å holde sounden men glapp over i vanlig stemme før hun tok seg inn. Da ble jeg litt irritert... Lammelår hørtes herlig ut!
Roadrunner Skrevet 25. september 2011 Forfatter #5513 Skrevet 25. september 2011 I så fall er jeg ganske hormonell også... jeg reagerte på dem jeg og. Ikke kunne de noen av sangene - de fikk også poeng flere ganger som Babel-gutta faktisk svarte først. Og jeg syns hun i grønt hadde en innmari tilgjort stemme... Den var kul, men ved flere anledninger så klarte hun ikke å holde sounden men glapp over i vanlig stemme før hun tok seg inn. Da ble jeg litt irritert... Lammelår hørtes herlig ut! Takk, da var det ikke bare meg! Følte også at Dyrhaug favoriserte de veldig, ga de poeng eller muligheten da mannfolka var i siget. Næh, funka kleint det der altså! Har hørt andre som også var enige. Og absolutt enig med deg i den tilgjorte stemmen til hun i grønn kjole. Too much for min del. Lammelår blir knall! Har hatt lyst på god lammemiddag lenge, og nå står låret i ovnen. Hvitvinsdampede grønnsaker som tilbehør, sjysaus ++
Roadrunner Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5514 Skrevet 26. september 2011 Migrenetendenser i går (varsel-hodepine jeg får noen timer før det bryter skikkelig ut), men optimisten mente at dette burde jenta kunne sove av seg. Litt skeptisk siden det satt mer i panna og høyre tinning (normalt varsel på dobbeltsidig migrene..), og ikke mer konsentrert på venstre side (enkeltsidig). Sovnet ganske greit i går, men litt urolig. Våkner i dag, fremdeles med murring i hodet, nå kun på venstre side (ene sida gjenstår altså..). Urgh! Liker IKKE! Men foreløpig er det ikke så gale, så jeg er nå på jobb og får se hvor lenge det går. Tar jeg piller for galskapen kan jeg bare gå hjem (blir helt utslått og surrete), og blir det verre kan jeg bare gå hjem. Så tar en liten halvtime av gangen her. Fiiiine starten på uka Men ellers, nydelig middag i går, koselig helg (selv om jeg måtte trekke pusten et par ganger i forhold til mamsen... ) og plutselig mandag igjen. Treningstøyet ligger pakket i bilen, men nå er jeg smått skeptisk til hva det blir med trening i dag. Får ta det litt etter litt. er servert!
mocci Skrevet 26. september 2011 #5515 Skrevet 26. september 2011 Uffa, håper ikke migrenen utvikler seg. Masse god bedring!
Gjest Purple Haze Skrevet 26. september 2011 #5516 Skrevet 26. september 2011 God bedring med hodet, det der hørtes ikke bra ut!
Sauen Shaun Skrevet 26. september 2011 #5517 Skrevet 26. september 2011 Uffda. Liker ikke at søte Fuggel'n er syk. God bedring.
Suzy Skrevet 26. september 2011 #5519 Skrevet 26. september 2011 God morgen og god bedring! Migrene er noe skikkelig bajs altså - slår folk fullstendig ut Pass for all del på at du faktisk går hjem når/hvis det begynner å dra seg til da. Ikke noen vits i å være flink jente hele tiden Bra helga var fin, sel vom noen kameler måtte inntas sammen med lammet (). Det er nå bare sånn med endel mammaer, tror jeg. De kan slippe mye rart ut av seg til tider. Håper hodet letner
Roadrunner Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5520 Skrevet 26. september 2011 Uffa, håper ikke migrenen utvikler seg. Masse god bedring! Tusen takk! Foreløpig holder jeg den litt i sjakk, men begynner å innse at det nok ikke blir full dag på jobb... Usj! God bedring med hodet, det der hørtes ikke bra ut! Er ikke skrekkelig godt nei. Varselhodepinen kan jeg gå med i flere timer, men vet sånn ca hvor jeg har den. Så det er om å gjøre å balansere på "knivseggen" så lenge som mulig, før jeg til slutt innser at det beste er å slippe seg ned på ene sida og ta det som måtte komme (=smertestillende). Uffda. Liker ikke at søte Fuggel'n er syk. God bedring. Tusen takk, søte Sauen God morgen og god bedring! Migrene er noe skikkelig bajs altså - slår folk fullstendig ut Pass for all del på at du faktisk går hjem når/hvis det begynner å dra seg til da. Ikke noen vits i å være flink jente hele tiden Bra helga var fin, sel vom noen kameler måtte inntas sammen med lammet (). Det er nå bare sånn med endel mammaer, tror jeg. De kan slippe mye rart ut av seg til tider. Håper hodet letner Jeg går nok snart hjemover og knasker litt sterke piller og får stoppet galskapen. Trening utgår i dag, blir fokus på et bedre hode. Svelga unna et par små kameler ja, sant det (håper det bare var lammerester jeg fikk med meg som middagsrester? ). Men er vel mer tålmodigheten min som ikke er allverdens for tida, mens mams flyr lavt med masse å tenke på (arv, verge, advokat, tingretten +++). Så forstår henne, men orker det allikevel ikke helt i store doser. Brukte kanskje opp litt tålmodighet i helga? Migrenen er tegn på at det er "tomt"? til gjestene (her går det i vann)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå