Sauen Shaun Skrevet 21. september 2011 #5481 Skrevet 21. september 2011 Herlig når treninga begynner å gi resultater. Men det er ikke bare vimse som har fått ryggproblemene dine. Noe av det har du visst sendt til Trøndelag også.
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5482 Skrevet 21. september 2011 Herlig når treninga begynner å gi resultater. Men det er ikke bare vimse som har fått ryggproblemene dine. Noe av det har du visst sendt til Trøndelag også. Nei! Jeg har virkelig ikke sendt ryggtrøbbelet noe som helst sted De er bare lagt i dvale her...
Sauen Shaun Skrevet 21. september 2011 #5483 Skrevet 21. september 2011 Da håper jeg for din del at det holder seg i dvale hos deg resten av livet ditt. Det er en av de tingene som aldri trenger å våkne til liv igjen.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. september 2011 #5484 Skrevet 21. september 2011 for vektnedgang! Det er jo bare herlig, og gir litt ekstra motivasjon. Godt å høre at ryggen er bedre også. Da føles livet mye bedre med en gang! Kos deg med dinner and a show i kveld
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5485 Skrevet 21. september 2011 Skal kose meg big-time! LOVER Og ryggtrøbbelet får bare holde seg i dvale - du har helt rett Sauen. Nå ser det heldigvis ut til at treninga i går gikk bra (bortsett fra at jeg begynner å bli støl allverdens steder) 5 min igjen!
Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2011 #5487 Skrevet 22. september 2011 God morgen Håper showet i går var bra, og at det ble en skikkelig god middag på deg på restaurant! Torsdag og snart helg igjen jo! Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5488 Skrevet 22. september 2011 Kjempebra show i går, fikk virkelig trimmet lattermusklene. God stemning! Legg til et par gode venninner (og tilhørende gode klemmer), en herlig middag (og dessert... ) på en god restaurant i forkant, og man sitter igjen med en super kveld. Og en trøtt torsdag Støl og stølere også forresten... AuuuuU! (men liker jo innerst inne disse -smertene )Godt det snart er helg! Mascaraen uteble i dag, og jeg skal vel bare være glad for at jeg i det hele tatt kom meg avsted på jobb. Skal på jentekveld hos ei venninne i dag, men det blir IKKE sent! Orker ikke... Men blir koselig da Påfyll?
vimse Skrevet 22. september 2011 #5489 Skrevet 22. september 2011 Ryggen er bedre her, så jeg tror ikke du skal tenke så mye mer på det Her var det ommøblering av et rom og flytting av et ferdig montert klesskap, som var synderen Og vimseboka er borte(og har vært det ganske lenge ), jeg bare orker ikke pjatte mer i den...
Suzy Skrevet 22. september 2011 #5490 Skrevet 22. september 2011 God morgen RR! Det er jo digg å bli skikkelig, skikkelig støl, for uansett er det et klart hint om at man har gjort en innsats og virkelig kjørt kroppen slik at den har knust noen muskelfiber og må bygge seg opp igjen. Og det er jo bare herlig Skjønner du er trøtt i dag - men du får ta det veldig rolig i kveld og sove ut fra fredag til lørdag Litt mer ? Kanskje?
Roadrunner Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5491 Skrevet 22. september 2011 Ryggen er bedre her, så jeg tror ikke du skal tenke så mye mer på det Her var det ommøblering av et rom og flytting av et ferdig montert klesskap, som var synderen Og vimseboka er borte(og har vært det ganske lenge ), jeg bare orker ikke pjatte mer i den... Godt å høre at ryggen er bedre! Liker sånt. Og HAR faktisk sett at vimseboka har vært borte ganske lenge... Bare litt treg til å etterlyse Koselig at du fortsetter pjattingen hos oss andre da God morgen RR! Det er jo digg å bli skikkelig, skikkelig støl, for uansett er det et klart hint om at man har gjort en innsats og virkelig kjørt kroppen slik at den har knust noen muskelfiber og må bygge seg opp igjen. Og det er jo bare herlig Skjønner du er trøtt i dag - men du får ta det veldig rolig i kveld og sove ut fra fredag til lørdag Litt mer ? Kanskje? Knuste muskelfibre er knall! (auuu...). Får vel kanskje satse på en liten økt i morra også, være flink mellom PT-timene også kanskje? ? Yes please!
Suzy Skrevet 22. september 2011 #5492 Skrevet 22. september 2011 En eller annet har knust masse av fibrene mine også og nå drives det nok full oppbygging her, for jeg tror ikke jeg kan løfte armene....
Roadrunner Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5493 Skrevet 22. september 2011 En eller annet har knust masse av fibrene mine også og nå drives det nok full oppbygging her, for jeg tror ikke jeg kan løfte armene.... Kjenner følelsen! Her er armer, skuldre, bryst og lår bare ømt daukjøtt.. Men godt også da Helt sinnsykt trøtt i dag, skjønner faktisk ikke at det er mulig. Myser, og gnir meg i øynene som en overtrøtt baby. Godt det er torsdag (ser fredagen nærme seg...). Kjøpe blomst etter jobb i dag (vertinnegave siden det er nyinnflyttet hus), så hjem en times tid, og så på farta igjen. Full fart og stormende jubel!
Suzy Skrevet 22. september 2011 #5494 Skrevet 22. september 2011 Trøtt er egentlig ikke så rart - husk at du har trent litt hardt og kroppen bruker mye ressurser på å reparere og restituere. Litt litt på sofaen den timen du er hjemme du
Roadrunner Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5495 Skrevet 22. september 2011 Trøtt er egentlig ikke så rart - husk at du har trent litt hardt og kroppen bruker mye ressurser på å reparere og restituere. Litt litt på sofaen den timen du er hjemme du Sofaen it is! Skal tømme oppvaskmaskinen, men ellers blir det slapt gitt.
Roadrunner Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5497 Skrevet 22. september 2011 Burde man ikke kunne hvile på jobb? Når ettermiddagen og helgene går i ett liksom? Har vel ikke slitt meg helt ut i dag da, så kan vel ikke klage så veldig. Men de små strålene fra vi hadde i morges, de er vi endelig *kremt* kvitt. På med redningsvest igjen!
Gjest Purple Haze Skrevet 22. september 2011 #5498 Skrevet 22. september 2011 Jeg sov i pausen på jobb i dag Egentlig burde alle bedrifter innføre hviletid i løpet av dagen. Utrolig hva en liten powernap kan gjøre altså
Suzy Skrevet 23. september 2011 #5499 Skrevet 23. september 2011 God morgen! Siste ukedag og vi er på oppløpssiden til helg Ta en så lenge! Jeg er helt i mot powernapping - om jeg sovner så sover jeg så tungt og blir helt dårlig etter å ha våknet igjen. Huff... Jeg må legge min litt til natta, rett og slett.
Sauen Shaun Skrevet 23. september 2011 #5500 Skrevet 23. september 2011 God morgen Fuggel'n! Bare noen timer til det blir helg nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå