Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Det er høst, det er SOL <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_happy0120.gif' alt=':sol:'> og det er F R E D A G ! ! !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Det er høst, det er SOL :sol: og det er F R E D A G ! ! !

Kjenner igjen følelsen av sol og fredag. :strix:

Skrevet

Kjenner igjen følelsen av sol og fredag. :strix:

Helt fantastisk :hoppendeglad:

Skrevet

Joda, fredag er det. :jepp: Men sola har ikke helt bestemt seg for om den skal være snill mot meg i dag eller ikke, men det er håp... :jepp:

Hvordan er ryggen i dag?

Skrevet

Ryggen er slett ikke verst :) Lite smerter og lite stiv :hoppe: Kjenner det litt nederst i ryggen hvis jeg vrir meg litt feil eller hoster/nyser, men ellers skal jeg ikke klage :nigo:

Plutselig var det lunsj også - dagen går unna i dag. Kanskje fordi det er fredag?

Skrevet

Hektisk ettermiddag :bond:

Sliten i hodet, lei og veldig klar for helg! Vært masete og styrete her... :sukk: Akkurat nå frister :veslejenta: mer enn rusletur, men satser på at jeg får gått meg en tur før :veslejenta: Blir nok godt med litt frisk luft tenker jeg. Er ikke redd for å komme herfra før tida, men håper kanskje jeg kan klare å gå PÅ tida? :klo:

Kleint med KG-runde i dag, beklager...

Skrevet

:veslejenta:

Kom avsted fra jobb nesten 40 min på overtid, men bedre sent enn aldri! En drøy times rusletur i finværet, litt tacomiddag, og nå er det sofatid. Ukas beste kveld --> Fredag! :hoppendeglad:

Liten treningsøkt i morra tidlig kanskje? :klo: Eller? INGEN planer for helga og jeg NYTER det rett og slett :jepp:

Skrevet

Dager uten planer er godt ja. :jepp: Håper du får en fin dag i dag også. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du har fått slappet skikkelig av i helga og ladet batteriene til ny uke :klem:

Skrevet

Har slappet godt av! Puslet litt i heimen, heklet, sløvet og tatt det rolig. Har en plan om en tur på spinning i ettermiddag, og få vannet litt blomster og støvsugd, ellers ikke de store planene. Nyte sløv søndag! :jepp:

:veslejenta:

Skrevet

God morgen Fuggel'n! :klem: Håper du får en fin dag med god rygg.

Jeg har aldri vært på spa i det hele tatt. Men et eller annet sted i bakhodet surrer det noe om at vimse har vært på Kragerø spa...

Jeg er imponert over hva sauen husker :daane::ler:

Jeg var veldig fornøyd med Kragerø. God behandlig, rent og pent, og god sunn mat, veldig deilig :jepp:

Håper ryggen er enda bedre nå. Jeg har bodd i badebassenget i en uke, så min er helt på topp, så kanskje det er en tur til varme strøk du trenger for å bli frisk?? :nigo:

:klemmer:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Takk, vimse, noterer meg bak øret at du er fornøyd med Kragerø Spa :nigo: Mye forskjellige "rom" og saunaer/basseng etc? Regner med at det blir Farris i høst, men er jo litt nysgjerrig på Kragerø også... :lur:

Ryggen er bedre! :duskedame: Men ei uke i basseng høres ikke dumt ut altså (teller ned til neste fere - 137 dager igjen). Hvor har Vimse vært?

Fuggel'n er visst skikkelig trøtt i dag... :natti:

Skrevet

Jeg er imponert over hva sauen husker :daane::ler:

:ler: Problemet med hukommelsen til Sauen, er at den husker sånne ting som det der, mens den gjerne glemmer viktige avtaler og sånt... :roll:

Mårnings! :kaffekopp:

Takk, vimse, noterer meg bak øret at du er fornøyd med Kragerø Spa :nigo: Mye forskjellige "rom" og saunaer/basseng etc? Regner med at det blir Farris i høst, men er jo litt nysgjerrig på Kragerø også... :lur:

Ryggen er bedre! :duskedame: Men ei uke i basseng høres ikke dumt ut altså (teller ned til neste fere - 137 dager igjen). Hvor har Vimse vært?

Fuggel'n er visst skikkelig trøtt i dag... :natti:

Påfyll? :kaffekopp: Du får sende en mail eller to til PL så våkner du nok. :lur:

Skrevet

Påfyll? :kaffekopp: Du får sende en mail eller to til PL så våkner du nok. :lur:

:ler:

PL er på jobbreise i dag mener jeg å huske... Og hvis jeg ikke husker helt feil så er han i disse trakter, men skal ikke innom her. Dårlig gjort synes jeg! :opplyser: Så nær men allikevel så fjern (blir smått poetisk-fuggel).

Påfyll trengs absolutt :kaffekopp:

Må være en pre-T-dag i dag.... :sove:

Skrevet

Næmmen, PL skulle hatt obligatorisk oppmøte hos dere når han befinner seg i området. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...