Roadrunner Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5441 Skrevet 16. september 2011 God morgen! Det er høst, det er SOL http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_happy0120.gif' alt=':sol:'> og det er F R E D A G ! ! !
Skravla Skrevet 16. september 2011 #5442 Skrevet 16. september 2011 God morgen! Det er høst, det er SOL og det er F R E D A G ! ! ! Kjenner igjen følelsen av sol og fredag.
Roadrunner Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5443 Skrevet 16. september 2011 Kjenner igjen følelsen av sol og fredag. Helt fantastisk
Gjest Purple Haze Skrevet 16. september 2011 #5445 Skrevet 16. september 2011 Fine dagen Håper du får en flott dag, Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 16. september 2011 #5447 Skrevet 16. september 2011 Joda, fredag er det. Men sola har ikke helt bestemt seg for om den skal være snill mot meg i dag eller ikke, men det er håp... Hvordan er ryggen i dag?
Roadrunner Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5448 Skrevet 16. september 2011 Ryggen er slett ikke verst Lite smerter og lite stiv Kjenner det litt nederst i ryggen hvis jeg vrir meg litt feil eller hoster/nyser, men ellers skal jeg ikke klage Plutselig var det lunsj også - dagen går unna i dag. Kanskje fordi det er fredag?
Roadrunner Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5449 Skrevet 16. september 2011 Hektisk ettermiddag Sliten i hodet, lei og veldig klar for helg! Vært masete og styrete her... Akkurat nå frister mer enn rusletur, men satser på at jeg får gått meg en tur før Blir nok godt med litt frisk luft tenker jeg. Er ikke redd for å komme herfra før tida, men håper kanskje jeg kan klare å gå PÅ tida? Kleint med KG-runde i dag, beklager...
Roadrunner Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5452 Skrevet 16. september 2011 Kom avsted fra jobb nesten 40 min på overtid, men bedre sent enn aldri! En drøy times rusletur i finværet, litt tacomiddag, og nå er det sofatid. Ukas beste kveld --> Fredag! Liten treningsøkt i morra tidlig kanskje? Eller? INGEN planer for helga og jeg NYTER det rett og slett
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2011 #5453 Skrevet 18. september 2011 Dager uten planer er godt ja. Håper du får en fin dag i dag også.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. september 2011 #5454 Skrevet 18. september 2011 Håper du har fått slappet skikkelig av i helga og ladet batteriene til ny uke
Roadrunner Skrevet 18. september 2011 Forfatter #5455 Skrevet 18. september 2011 Har slappet godt av! Puslet litt i heimen, heklet, sløvet og tatt det rolig. Har en plan om en tur på spinning i ettermiddag, og få vannet litt blomster og støvsugd, ellers ikke de store planene. Nyte sløv søndag!
vimse Skrevet 18. september 2011 #5456 Skrevet 18. september 2011 God morgen Fuggel'n! Håper du får en fin dag med god rygg. Jeg har aldri vært på spa i det hele tatt. Men et eller annet sted i bakhodet surrer det noe om at vimse har vært på Kragerø spa... Jeg er imponert over hva sauen husker Jeg var veldig fornøyd med Kragerø. God behandlig, rent og pent, og god sunn mat, veldig deilig Håper ryggen er enda bedre nå. Jeg har bodd i badebassenget i en uke, så min er helt på topp, så kanskje det er en tur til varme strøk du trenger for å bli frisk??
Roadrunner Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5457 Skrevet 19. september 2011 Mårnings! Takk, vimse, noterer meg bak øret at du er fornøyd med Kragerø Spa Mye forskjellige "rom" og saunaer/basseng etc? Regner med at det blir Farris i høst, men er jo litt nysgjerrig på Kragerø også... Ryggen er bedre! Men ei uke i basseng høres ikke dumt ut altså (teller ned til neste fere - 137 dager igjen). Hvor har Vimse vært? Fuggel'n er visst skikkelig trøtt i dag...
Sauen Shaun Skrevet 19. september 2011 #5458 Skrevet 19. september 2011 Jeg er imponert over hva sauen husker Problemet med hukommelsen til Sauen, er at den husker sånne ting som det der, mens den gjerne glemmer viktige avtaler og sånt... Mårnings! Takk, vimse, noterer meg bak øret at du er fornøyd med Kragerø Spa Mye forskjellige "rom" og saunaer/basseng etc? Regner med at det blir Farris i høst, men er jo litt nysgjerrig på Kragerø også... Ryggen er bedre! Men ei uke i basseng høres ikke dumt ut altså (teller ned til neste fere - 137 dager igjen). Hvor har Vimse vært? Fuggel'n er visst skikkelig trøtt i dag... Påfyll? Du får sende en mail eller to til PL så våkner du nok.
Roadrunner Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5459 Skrevet 19. september 2011 Påfyll? Du får sende en mail eller to til PL så våkner du nok. PL er på jobbreise i dag mener jeg å huske... Og hvis jeg ikke husker helt feil så er han i disse trakter, men skal ikke innom her. Dårlig gjort synes jeg! Så nær men allikevel så fjern (blir smått poetisk-fuggel). Påfyll trengs absolutt Må være en pre-T-dag i dag....
mocci Skrevet 19. september 2011 #5460 Skrevet 19. september 2011 Næmmen, PL skulle hatt obligatorisk oppmøte hos dere når han befinner seg i området.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå