Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det treningslignende tøyet har nok mest med jobb å gjøre, tror ikke det blir trening i dag gitt. Siden jeg har blitt mer forkjøla igjen, og kjenner jeg generelt er sliten, så blir det nok rolig i heimen i kveld tenker jeg.

Og Suzy? Skjønner godt at denne uka har vært kaos! :bond: Håper du kan roe ned litt i helga og slappe av :klem:

Uff - ikke mer snufs nå vel? :kose:

Det vil vi ikke ha noe av!

Ikke håp for noe ro og fred i helga nei... men neste så :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer snufs i dag ja... Og vond rygg. Men den er bedre når jeg går og står, så jeg rusler rundt som en tulling her. Ikke allverdens med pc-tid kjenner jeg. :sukk: Trenger helg!!!

Snart lunsj da :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Er du blitt snufsete igjen?! Det var virkelig utidig av de bassiluskene å komme tilbake allerede nå. Du rakk jo ikke bli skikkelig frisk fra forrige runde en gang. Og vond rygg attpå til, det var da ikke måte på :troest:

Tenker du trenger litt ro og hvile. Godt det straks er helg nå!

God bedring og god helg :klem:

Skrevet

Tett og surklete i snyteskaftet :forkjola: og generelt litt nedsatt form. Kjipe greier!

Litt reker til middag, og nå er sofaen inntatt. Blir ikke mye effektivt her i gitt!

:veslejenta:

Skrevet

Kleenex - check!

Otrivin - check!

Cosylan - check!

(har aldri lagt merke til at disse tre har like mange bokstaver...)

Nå håper jeg basillene har fått et lite sjokk, så da gjenstår det bare å sove noen timer, og så krysser jeg fingrene for at det blir en solid bedring til i morra. Veldig klar for senga nå kjenner jeg, skal bli godt!

Kanskje en støyt KanJang også? Jepp, tror det :jepp:

Sov godt! :natti:

Skrevet

Ønsker deg god bedring!

ser at til at du trenger det...

:kaffekopp:

Kakao med krem...

Skrevet
:kaffekopp: God morgen. Håper du har sovet godt i natt, og at basseluskene er på retur. :klem:
Skrevet

Fremdeles godt sylta, men tar en dag av gangen :) Fått i meg litt mat og tatt en :dusje: så nå tenkte jeg kanskje at jeg skulle ta meg en liten luftetur til byen :nigo: Kan jo ikke sitte inne i hele dag... Men ellers blir nok helga ganske sløv tenker jeg, skal lade batterier og pleie (les: jage) basiller.

Ønsker en finfin lørdag! :kaffekopp:

Skrevet

En liten bysleng i formiddag, ellers en ganske sløv lørdag på sofaen. Utforsker heklingens mysterier, og har endelig klart å lage en bestemorsrut (eller er det oldemorsrute?). Nå "kan" jeg det, så nå er det leting etter nye utfordringer (skulle hatt en enkel og grei oppskrift som jeg kunne laget bordskånere av (sånne til å ha under glass). Moro! To be continued i morra tenker jeg :nigo:

Nå er det tid for Kleenex, Otrivin og Cosylan igjen :forkjola:

:natti:

Skrevet

God morgen Fuggel'n! :kaffekopp:

Hvordan er det med deg i dag? Har du sovet bort noen av basseluskene?

Skrevet

Prøver å overbevise meg om at jeg er lettere i toppen :jepp: Snart brukt opp to pk Kleenex (her skal grumset UT og bort!), og tar det rolig. Men får gjort litt smått i heimen, hekler, leser og koser meg. Deilig med en sløv helg nå kjenner jeg! :veslejenta: Og været innbyr jo til innekos, bøtter ned :regn: ute

Skrevet

joiner deg en lat søndag,jeg, RR! :veslejenta:

Bli frisk fort! :opplyser:

:klem:

Skrevet

:vinke:

Oppdatert igjen! Tar litt tid når jeg strikker og surfer samtidig ;)

Skrevet

God morgen!

Mandag, ny uke, småvond rygg og litt basiller. Sånn kjapt oppsummert. Men har slappet godt av i helga, hatt masse egentid og faktisk fått senka skuldrene endel. Gjort godt! Husarbeid har det blitt dårlig med, det samme gjelder trening, men jeg tror det har vært viktig med en rolig helg. :veslejenta:

Tror kanskje jeg må innom en butikk og kjøpe litt garn i ettermiddag :plystre: Var denne heklingen da... *kremt* Og så er det tid for ny PT-time i dag :nigo:

Skrevet

Så godt å høre at gørra er på vei ut og du er klar for mandag og PT. Ei lita økt nå så blir du varm og gugget forsvinner for godt :jepp:

Du verden som du hekler :overrasket:

Skrevet

:ler:

Har ikke heklet sånn skrekkelig mye ennå, bare tester litt... Mye rekkes opp igjen, og mye kastes (hender jeg må klippe litt tråder for å se hvordan det blir videre, men så ender det med at det bare kan kastes allikevel). Men moro da! Testing testing :) Trenger litt bomullsgarn, siden jeg stort sett bare har ullgarn i heimen etter ymse strikke/tove-prosjekter (som ikke nødvendigvis er ferdige - de ligger bare på "vent" :sjenert: ).

Skrevet (endret)

:ler:

Har ikke heklet sånn skrekkelig mye ennå, bare tester litt... Mye rekkes opp igjen, og mye kastes (hender jeg må klippe litt tråder for å se hvordan det blir videre, men så ender det med at det bare kan kastes allikevel). Men moro da! Testing testing :) Trenger litt bomullsgarn, siden jeg stort sett bare har ullgarn i heimen etter ymse strikke/tove-prosjekter (som ikke nødvendigvis er ferdige - de ligger bare på "vent" :sjenert: ).

Jeg har liksom aldri fått helt til den hekle og strikkegreia - vet ikke hvorfor. Jeg har sydd endel klær i min tid, men hekle og strikke får jeg ikke til :ler:

Blir litt imponert over deg som prøver og styrer.

Endret av Suzy
Skrevet

Mams er vel også ganske imponert tror jeg... :fnise:

Hun forsøkte å lære meg hekling for omtrent 20 år siden (eller deromkring), og har forsøkt å inspirere etterpå også. Meeeen... Strikkingen begynte jeg så smått å få litt taket på i jula 2006, og heklingen begynner altså så smått nå. Ting tar tid med andre ord :fnise: Men hjelper med blogger, youtube etc, mye bra forklaringer som gjør det enkelt! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...