Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Har planer om at det skal bli en fin tirsdag ja :jepp:

Får besøk av bestisen i ettermiddag, blir koselig! Håper bare på oppholdsvær så vi kanskje kan få gått oss en tur :nigo: Ellers blir det vel skravling og kjas tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Skravling og kjas skal man ikke kimse av - det er viktig for det sjelelige helbredet det. Det er sunt å jente seg litt innimellom!

Håper du får en strålende dag!

Skrevet

Skravling og kjas gjør godt! :jepp:

Skrevet

God morgen!

Ble det bra i går?

Gjest Purple Haze
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings! Midtuke og det drar seg mot helg igjen. Hvordan står det til med RR, da?

Skrevet

Mårnings!

Ble veldig koselig i går. Vi skravlet, ruslet tur i nærområdet her, og så tok vi en aldri så liten tur på Ikea også... :sjenert: Og ble der nesten til de stengte :fnise: Ergo, trøtt fuggel i dag! Men var kjempekoselig, og veldig godt å få skravlet litt :jepp:

Fuggel'n er fremdeles ikke helt i vater i ryggen, og som nevnt LITT trøtt, men ellers ved godt mot. Ny PT-time i dag, ukens siste. Veldig klar for helg kjenner jeg, uten de store planene. Blir godt!

Skrevet

Håper virkelig den ryggen din blir bra snart nå. :troest:

Ellers høres det bra ut med PL igjen i dag og en helg uten store planer. :klem:

Skrevet

Ikke mye trøkk i fuggel'n i dag gitt...

:natti:

Lite arbeidslyst... Mer interessant på KG og på finn.no (ledige stillinger) :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Oi, er du på utkikk etter ny jobb? Trives du ikke der du er eller ønsker du andre utfordringer?

Skrevet

Tja, jo, vel... :klo:

Har vel egentlig sagt hele tiden at jeg kunne tenke meg noe annet etterhvert, også derfor jeg startet litt optimistisk med studier i fjor. Nå blir det jo ikke studier i år, men forsker allikevel litt rundt. Kunne nok tenke meg en annen jobb etterhvert ja... Kjenner motivasjonen er tung å grave frem om dagen :sukk: Ting går opp og ned, og jeg har det jo veldig bra på mange måter (selvstendig, ok lønn, hyggelige kollegaer, bra miljø ++), meeeen er nok ikke dette jeg kunne tenke meg å gjøre resten av livet nei...

Skrevet

God morgen!

God t-dag? Det er skikkelig fullskala T for meg i dag, men det går vel over med nok koffein innabords :ler:

Spennende med jobbsurfing da gitt. Finner du noe?

Skrevet

God morgen!

:natti: En solid t-dag i dag også ja, skal ikke si noe annet. :sovne: Siden tirsdagen ble altfor sen, så har jeg liksom ikke helt kommet i gjenge igjen. Meeeen, det er jo fredag i morgen da!

Veldig oppløftende økt med PT'n i går forresten, kunne legge på mer belastning på de fleste øvelser, og kjente musklene fikk svi skikkelig. I tillegg en ny runde intervall, så var god og sliten etter timen! Fornøyd! :nigo: Satser på bedriftsidretten rett etter jobb idag, og så kanskje få gjort litt i heimen? :klo:

Ikke så veldig mye aktuelle jobber å skumme gjennom... Fant en jeg tror jeg kunne trives veldig godt i, men det ville bety å gå ned nærmere 100.000 i året... Da ryker studier, reiser etc, og det har jeg jo ikke lyst til...

Mer :kaffekopp: ??

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Å gå ned så mye i lønn er ikke spesielt interessant, samme hvor godt man trives i jobben. Det dukker nok opp interessante jobber etter hvert :)

Herlig med god treningsøkt, da :trene: Du er flink altså!

God torsdag :klem:

Skrevet

Oi, spennende med mulig karrierebytte. ;) Skal du gjenoppta studier senere eller?

Skrevet

Trendy på trening

Et par plagg (eller fem) jeg kunne tenke meg her gitt! :wow: Kanskje ta en tur innom sportsforretning i helga og se om jeg kanskje finner noe? Har et lite gavekort som kan brukes. :nigo: Men ellers bør jeg vel holde meg unna butikker denne måneden... Lønn snart? :klo:

Bedriftsidretten var TUNG i dag, men godt å få beveget litt på kroppen. Tar bare litt tid å få skrotten i :dusje:

Og så har jeg fått plommer av en kollega. Mange plommer... *magen ynker seg*

Har en plan om å fortsette studier etterhvert, mocci, men akkurat nå er jeg litt i tenkeboksen... Får se litt hva som skjer dette året, om studiet starter opp igjen neste år, eller om jeg finner på noe annet. Time will show!

:forkjola: Synes jeg har blitt mer snufsen igjen.... Usj!

:veslejenta:

Skrevet

Jeg kan liksom ikke se for meg at det er behagelig å trene i haremsbukse :klo:

Den sorte toppen fra puma med litt vidde nede kunne jeg tenkt meg gitt :jepp:

Skrevet

Nei, haremsbuksa stusset jeg også på :klo:

Men kanskje den fungerer til yoga/pilates?

Den sorte Puma-toppen var lekker! Likte også den første Röhnisch-toppen... Og Craft-genseren (men der skorter det litt på fasongen til fuggelskrotten gitt).

Mårnings forresten! :kaffekopp:

Vrak-fredag i dag... Så usigelig trøtt! Og har endel jeg må få gjort i dag, så må bare få mobilisert skrotten her. Har på meg nærmest treningstøy idag, siden det blir endel fysisk arbeid. Ikke bare pc og tastatur idag med andre ord... Men TGIF!!!!! Og ingen store planer i helga :hoppendeglad:

Skrevet

God morgen fuglen!

Treningstøy i dag også - du er så flink om dagen og jeg kjenner det krible i meg også - men har foreløpig bare gitt opp. Jeg må bare komme sterkere tilbake til uka. Denne uka har vært en katastrofe på alle vis!

Ned i lønn er ikke noe særlig til alternativ - men litt ned går jo alltids, om jobben er spennende mener jeg.

:kaffekopp: - så du kommer deg litt?

Skrevet

Det treningslignende tøyet har nok mest med jobb å gjøre, tror ikke det blir trening i dag gitt. Siden jeg har blitt mer forkjøla igjen, og kjenner jeg generelt er sliten, så blir det nok rolig i heimen i kveld tenker jeg.

Og Suzy? Skjønner godt at denne uka har vært kaos! :bond: Håper du kan roe ned litt i helga og slappe av :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...