lilljan Skrevet 12. august 2011 #5221 Skrevet 12. august 2011 Så flott at du skal til lege, alltid godt å få ting sjekket.
Sauen Shaun Skrevet 14. august 2011 #5222 Skrevet 14. august 2011 Håper legen fant ut hva som feiler deg. Og jeg håper virkelig at du er bedre nå.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. august 2011 #5223 Skrevet 14. august 2011 Hvordan gikk det hos legen? Formen bedre?
Scorpina Skrevet 14. august 2011 #5224 Skrevet 14. august 2011 Ja hvordan gikk det hos Dr Dyregod?? Hva ble diagnosen satt til? Du må iallefall ha en riktig god bedring
Roadrunner Skrevet 14. august 2011 Forfatter #5225 Skrevet 14. august 2011 Legen var ganske sikker på at det "bare" var en "god gammeldags" virusinfeksjon. CRP-nivået var visst riktig så bra. Så jeg fikk en resept på mer hostesaft, og beskjed om å ta en dag av gangen så ville det nok gå over. Og det har heldgivis bedret seg i løpet av helga! Hoster fremdeles, og blir fort litt sliten i kroppen og kaldsvetter, men det går bedre og bedre. Krysser fingrene for at jenta snart nærmer seg frisk! Og til uka skal jeg ha mitt første møte med høstens PT (Personlig Trener). Gjør som kjendisene - skaffer meg PT Spennende! nå, og så blir det en tidlig kveld i kveld. Jenta er stuptrøtt, etter en altfor sen kveld i går. Superkoselig venninnekveld da!
vimse Skrevet 14. august 2011 #5226 Skrevet 14. august 2011 (endret) Da skjønner jeg ikke hvorfor legen har gitt deg cosylan, for den kan jo faktisk gjøre hosterefleksen så dårlig at gørra blir liggende igjen og gi en bakteriell infeksjon som må behandles, og ikke minst et enda lengre sykdomsforløp Så gøy med personlig trener Dette må du fortelle mer om etter første møte Endret 14. august 2011 av vimse
Roadrunner Skrevet 14. august 2011 Forfatter #5227 Skrevet 14. august 2011 Nei, si det vimse... Men Cosylan it is. Tar stort sett bare en støyt om dagen da, en liten shot før jeg legger meg. Ellers klarer jeg meg nå ganske greit uten (er jo ikke livsfarlig å hoste litt...). Hosterefleksen fungerer ganske bra foreløpig Veldig spent på hvordan det blir med personlig trener! En introsamtale i løpet av uken, der vi ser litt på historikken min, målsetning, fysiske plager ++. Så blir det vel trening fra neste uke av tenke jeg Denne uken er det jo begravelse, og så satser jeg på å komme igang med bedriftsidretten igjen. Trengs!
vimse Skrevet 14. august 2011 #5228 Skrevet 14. august 2011 En shot før du legger deg ja, du sover godt da? Ja, skal nok bli deilig å sette i gang med treningen igjen, jeg er relativt klar jeg også for å si det sånn, og gleder meg til zumba igjen denne uken Nå er det jo jaktstart igjen også, så jeg regner jo med at det blir en del skogflying igjen, så jeg er ikke så redd for å ikke få bevegd meg, men det er noe med å TRENE også
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2011 #5229 Skrevet 15. august 2011 God morgen Håper formen er oppadgående! Blir spennende med PT da, håper du får skikkelig utbytte av det God mandag
Roadrunner Skrevet 15. august 2011 Forfatter #5230 Skrevet 15. august 2011 Mårnings! Full fart i morges, mye å ta tak i. Henger vel kanskje sammen med at jeg var borte to dager forrige uke? Og at jeg blir borte en dag denne uka... Litt småuggen i formen i dag, men ellers er allmentilstanden MYE bedre. Hoster mindre, lettere i hodet og føler jeg endelig er på bedringens vei. Digg! Småkvalm i dag, og bare spist en liten rugsprø i morges, men ellers ved godt mot. Er vel kanskje magen som reagerer litt, gruer meg litt til begravelsen etc... Men men, det går nok over. Satser på å få tatt ei skikkelig runde i dagbøkene i dag, føler det er altfor lenge siden...
Suzy Skrevet 15. august 2011 #5231 Skrevet 15. august 2011 God morgen! Godt å høre at det ikke var så veldig alvorlig med deg. Tiden leger alle sår (og de fleste virusinfeksjoner ). Så spennende med PT da gitt. Litt misunnelig på det, merker jeg. Skulle gjerne ha tatt meg råd til det, men da må jeg velge vekk yogaen og det vil jeg jo slett ikke. Den som var rik Hollywoodstjerne - da skulle jeg trent mye da God dag på jobb
mocci Skrevet 15. august 2011 #5232 Skrevet 15. august 2011 Kondolerer, trist å høre at du har mistet morfaren din. Masse god bedring også, høres ut som du har hatt en stri tørn i noen uker!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2011 #5233 Skrevet 15. august 2011 Håper begravelsen går greit i morgen
Skravla Skrevet 15. august 2011 #5234 Skrevet 15. august 2011 Håper det blir en fin begravelse i morgen.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. august 2011 #5237 Skrevet 16. august 2011 (endret) Endret 16. august 2011 av Purple Haze
Suzy Skrevet 16. august 2011 #5239 Skrevet 16. august 2011 Håper det går fint med deg i dag. En begravelse er en veldig flott måte å si farvel til noen man bryr seg om på. Håper det blir verdig og fint på sitt vis.
Roadrunner Skrevet 16. august 2011 Forfatter #5240 Skrevet 16. august 2011 Skal snart legge i vei, men først en rolig og god start på dagen. Slappet av, dusjet og stelt meg i fred og ro. Gjort godt! Er vel så klar jeg kan bli... til gode KG'ere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå