Gjest Purple Haze Skrevet 25. august 2011 #5301 Skrevet 25. august 2011 Håper du i det hele tatt klarer å komme deg ut av senga i morgen! Du høres jo temmelig støl og lemster ut
Roadrunner Skrevet 25. august 2011 Forfatter #5302 Skrevet 25. august 2011 Vært skikkelig støl i dag gitt, men det har roet seg litt i løpet av ettermiddagen. Håper det skal bli mirakuløst bedre den neste timen også, før det er på'n igjen Ubeskrivelig trøtt, og SKAL finne senga tidlig i dag. Trengs!
Roadrunner Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5303 Skrevet 26. august 2011 (endret) Fredag! Kom meg ikke tidlig i seng i går heller (okei, alt er relativt, men jeg burde vært tidligere i seng enn det klokka til slutt ble...). Og når jeg endelig finner dyna, så MÅ jeg jo bare lese litt i boka... Et kapittel eller tre Men jeg har da kommet meg på jobb, og sitter her og blomstrer Og utrolig nok fikk jeg kjørt igang vaskemaskinen før kl 06 i morges, og fikk hengt opp tøyet før jeg gikk på jobb (hurtigprogram på ca 35 minutter). Synes i grunn det var litt godt gjort på en fredag jeg altså! Ellers, småsliten skrott i dag. Beinhard treningsøkt i går! Egentlig ganske grunnleggende øvelser vi kjører, men de tar godt. Og PT'en er flink til å justere teknikken min, og gjør også at jeg gir litt ekstra. Virket som en fornøyd PT i går, jeg ga alt og hadde bra teknikk Men det var jo ei utslitt filledokke som fant dusjen etter ca 75 min total treningstid Endret 26. august 2011 av Roadrunner
Gjest Purple Haze Skrevet 26. august 2011 #5304 Skrevet 26. august 2011 Fredag ja Tenker du lengter etter helg og avslapping nå! Vært noen slitsomme uker for deg. Imponerende treningsøkt i går, ikke rart du var filledukke og kjenner det i skrotten i dag! God fredag
Suzy Skrevet 26. august 2011 #5305 Skrevet 26. august 2011 Wow for ei økt og så utrolig digg å trene så bra, effektivt og skikkelig! Jeg kjenner jeg er skikkelig misunnelig. Må virkelig få ut fingeren sjøl snart! Deilig med fredag Ha en strålende støl dag
Sauen Shaun Skrevet 26. august 2011 #5306 Skrevet 26. august 2011 (endret) Flinke Fuggel'n!!! Endret 26. august 2011 av Sauen Shaun
Roadrunner Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5307 Skrevet 26. august 2011 Takk takk! Veldig fornøyd med gårsdagens innsats, gjorde godt! Kjenner jeg er trøtt og sliten i dag, og føler jeg egentlig eksisterer for det meste, ikke sånn supereffektiv her Men men, er kanskje lov på en fredag? Har jo lovet meg litt bort til hekklipping i ettermiddag/lørdag, og søndag er det bursdagsfeiring av nevø. Så blir ikke den helt store avslapningen i helgen gitt... Men neste helg kanskje?
Chica Skrevet 26. august 2011 #5308 Skrevet 26. august 2011 Avslapning er oppskrytt! Håper du får ei fin helg
fairygirl Skrevet 28. august 2011 #5311 Skrevet 28. august 2011 Håper du har det gøy i bursdag, Bippe!
Roadrunner Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5312 Skrevet 29. august 2011 God morgen! Mandag igjen, ny uke med nye muligheter. Ikke dårlig! Hatt en fin helg, med relativt rolig fredagskveld, besøke mormor, handle og hjelpe paps på lørdag (det var denne hekken da...), og bursdagsfeiring i går. Fullt hus og stormende jubel hos bursdagsbarnet i går, men virket som om han var fornøyd Og da er tante fornøyd! Fikk også kost litt med min niese, og det var stas (stort sett stjeler nevøen mesteparten av oppmerksomheten, men i går hadde han mange som gav han oppmerksomhet, og da snek jeg meg til litt niese-tid ). Litt sent i seng i går, men ellers bra tror jeg. Ryggen trøbler igjen, og det liker jeg ikke... Lurer på om det er en av øvelsene til PT'en som har trigget det litt feil, så skal nevne det for henne i dag. Får dra ned til treningssenteret litt ekstra tidlig, sånn at jeg får varmet skikkelig godt opp i ryggregionen. Men noe herk med stiv rygg uansett Våknet i natt av et solid regnvær med masse vind. Her er det med andre ord skikkelig høststemning. Like greit kanskje? står klar til kaffetørste gjester!
Suzy Skrevet 29. august 2011 #5313 Skrevet 29. august 2011 Hm.. en PT burde da vite bedre enn å gi deg øvelser som gjør vondt rygg til verre rygg - det høres ikke bra ut. Men det kan sikkert fikses. Høres ut som du har hatt ei bra helg også - det er delig med litt rolige helger av og til. Og så koselig med tantetid Høststemning her også. Grøss.... Ta en kopp varmt
Sauen Shaun Skrevet 29. august 2011 #5314 Skrevet 29. august 2011 Håper ryggen blir bedre utover dagen.
Gjest Purple Haze Skrevet 29. august 2011 #5315 Skrevet 29. august 2011 God morgen Kjedelig med vond rygg, det våknet jeg med i dag også. Håper vi blir fort bedre begge to! Kanskje det hjelper med trening for deg i dag. God mandag
Roadrunner Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5316 Skrevet 29. august 2011 Har en plan om at ryggen skal bedre seg utover dagen ja - har bestilt bedre rygg! PT'en gjorde nok alt i beste mening, og det gikk jo bra etter tirsdagen. Men torsdagen skulle jeg selv også ta litt ekstra i, og tok endel ekstra repetisjoner på en øvelse. Som da sikkert ikke har vært helt optimal. Jaja, ikke helt krøpling, bare litt stiv og øm. Satser på at en god oppvarming gjør godt! Merker at det ble lang dag i går gitt, trøtt
Roadrunner Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5317 Skrevet 29. august 2011 Slækk fuggel! Beinhard økt med PT i dag også, var helt vissen på slutten. Deilig, og utrolig slitsomt! Hadde en plan om å ta en tur innom et par butikker etter jobb, men ble rett hjem til sofaen, mat og litt huslig sysling i stedet. Nå skal jeg bare slækk'n skikkelig før jeg skal prøve å komme meg i seng i høvelig tid. Det trengs! Fremdeles de samme øvelsene vi kjører på treningsøktene, men merker allerede progresjon. Og DET er jo ikke feil! I dag fikk jeg litt vekter i hendene på et par av øvelsene der jeg tidligere kun har brukt kroppsvekten som belastning, og vi kunne også justere et par andre apparater. Fortsetter det med sånn progresjon etter 2-3 økter med PT, så er dette virkelig GULL verdt! Men ikke mye futt i skrotten nå gitt
lilljan Skrevet 29. august 2011 #5318 Skrevet 29. august 2011 PT er det personlig trener? Du er jaggu meg flink å trene om dagen. Jeg var også ganske øm etter sykkeltur i forrige uke, måtte liksom sitte litt på siden
Roadrunner Skrevet 29. august 2011 Forfatter #5319 Skrevet 29. august 2011 PT er det personlig trener? Kjøpt meg litt "spark bak" i høst Har tidligere vært superflink med trening, men kanskje litt ustrukturert når det kommer til styrketrening. Nå håper jeg at jeg kan få litt fart på styrketreninga og supplere med spinning/bedriftsidrett etc. Da bør det vel bli bra igjen tenker jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå