vimse Skrevet 16. august 2011 #5242 Skrevet 16. august 2011 Det var sikkert godt med en rolig start på dagen, jeg tenker på deg i dag.
Roadrunner Skrevet 17. august 2011 Forfatter #5243 Skrevet 17. august 2011 Var veldig godt med en rolig start på dagen i går. Dro til mine foreldre etterhvert, og var der i god tid før vi skulle til kirken. Fikk pratet litt, ordnet litt praktisk og ventet... Begravelsen ble en veldig fin og verdig avslutning med flott tale fra presten og masse flotte blomster. Og tårer... En samling hjemme hos mine foreldre etterpå, med god mat og skravling. Gjorde godt! Men merker det ble litt sent i går... Trøtt og sliten i dag (blir vel et antiklimaks).
Sauen Shaun Skrevet 17. august 2011 #5244 Skrevet 17. august 2011 Er vel ikke rart om du er litt sliten i dag. Begravelser tapper de fleste for krefter.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. august 2011 #5245 Skrevet 17. august 2011 Begravelser tar på, det er helt sikkert. Men godt at det ble en verdig og fin avskjed med morfaren din. Håper du kommer deg greit gjennom arbeidsdagen, så du kan komme deg hjem og slappe av Er du bedre i formen da?
Suzy Skrevet 17. august 2011 #5246 Skrevet 17. august 2011 Holder med de andre - ikke rart du føler deg litt slapp i dag. Det er jo ikke bare det fysike med å være sent oppe, men det er slitsomt å føle mye og håndtere gråt, sorg, omsorg osv. Glad det ble verdig og fint. Ofte syns jeg begravelser er godtvondt å være med på, men det er alltid en fin måte å ta farvel med en kjær på. Det er sikkert.
Roadrunner Skrevet 17. august 2011 Forfatter #5247 Skrevet 17. august 2011 Timene har gått litt sakte i dag ja, og jeg kikker endel på klokkka. Men nå er det bare 2,5 time igjen, så det kommer seg stadig. Hjem til en matbit etter jobb, og så tenkte jeg kanskje at jeg skulle få trent litt før jeg skal treffe PT'en. Og så må jeg få vasket litt tøy en dag... Det hoper seg opp med husarbeid når man farter hit og dit og har mer enn nok med seg selv. Leiligheten skriker etter oppmerksomhet *overhører* Beklager dårlig oppfølging i bøkene rundtom, lover å komme sterkere tilbake... Har såvidt rukket innom egen bok den siste tida. Formen er stigende, heldigvis! Fremdeles hosting og harking, og sår hals (ikke sjekket feberen), men føler meg vesentlig bedre enn jeg var. Satser bare på videre bedring nå! Trengs!
Roadrunner Skrevet 17. august 2011 Forfatter #5248 Skrevet 17. august 2011 (endret) Da var treningsskjebnen beseglet frem til neste langtur... Tirsdag starter min "Hollywood-karriere" med personlig trener Litt skrekkblandet fryd merker jeg. Virket veldig hyggelig, og hun virket fornøyd med at jeg var godt motivert. Spennende! Ikke noe trening i dag heller, siden halsen er skikkelig sår. Men værmeldingen lover godt, så i morra blir det høstens første økt med bedriftsidretten. I'm ready! Endret 18. august 2011 av Roadrunner 2
mocci Skrevet 18. august 2011 #5249 Skrevet 18. august 2011 Artig med PT da. Jeg vil tro det er ekstra motiverende å trene når man har en person til å pushe seg litt.
Roadrunner Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5250 Skrevet 18. august 2011 Tror PT skal bli skikkelig bra! En investering i helse, trivsel og humør
Suzy Skrevet 18. august 2011 #5251 Skrevet 18. august 2011 Hm.. kanskje jeg skal ønske meg PT til bursdagen min? Det hadde vært knallkult Er formen bedre? Er du våken på en t-dag?
Scorpina Skrevet 18. august 2011 #5252 Skrevet 18. august 2011 "t-dag"?! PT (som jeg skjønner er for no' ) virker som en skikkelig dra-i-gang motivatør!! Koster det mye....? til deg for de siste dagers styr med begravelse, sorg og styr.
Roadrunner Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5253 Skrevet 18. august 2011 Formen er i grunn helt grei, sånn bortsett fra trøtt og vond hals (og smått hosting innimellom). Men klager i grunn ikke stort i dag tror jeg Ikke den verste t-dagen i dag T-dag, Scorpis, er en dag som enten begynner på T (Tirsdag, Torsdag), men hovedbetydningen en stort sett Trøtt-dag. Det har vist seg (gjennom uker og år med iherdig forskning) at en Trøtt-dag ofte faller på en Tirsdag (mest vanlig) og også utsatt er Torsdag. Når disse sammenfaller får vi da et meget tydelig eksempel på T-dag PT koster masse... Jeg betaler ca 450 kr per time Og har skrevet kontrakt på masse timer (billigere timepris, og like greit å hoppe i det som å krype i det...).
Gjest Purple Haze Skrevet 18. august 2011 #5254 Skrevet 18. august 2011 Kjekt at PT var en fin erfaring, men fytti, så dyrt da! Håper formen din snart blir 100%. Jeg synes du har vært skral lenge nå. Det kan da ikke være riktig å ha vondt i halsen og hoste såååå lenge?
Roadrunner Skrevet 18. august 2011 Forfatter #5255 Skrevet 18. august 2011 Ooooooo lykke! Jeg har fått støvsuget leiligheten UTEN å klage her inne et par dager først! Veldig fornøyd, er et stort fremskritt synes jeg! Har også trimma litt med bedriftsidretten (men ble fort litt ekstra hosting når jeg ble andpusten), vaska to maskiner med klær og smårydda litt. Kommer seg Formen ja... Generelt føler jeg den er ganske ok, men merket jo i ettermiddag at den ikke er på topp. Bikka 80% av makspuls, og da startet litt hosting og surkling igjen. Men ellers føles det ikke så galt. Bortsett fra sååååår hals da Men gir det over helga (får jo i meg mat og drikke), så får jeg se. Virusinfeksjoner kan visst ta tid Krysser fingrene for at formen stiger rett til værs i løpet av helga.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. august 2011 #5256 Skrevet 19. august 2011 God morgen! Kanskje litt varm drikke kan hjelpe den såre halsen Håper fredagen blir bra, så da bare kan cruise inn mot helg
Roadrunner Skrevet 19. august 2011 Forfatter #5257 Skrevet 19. august 2011 (endret) God morgen! Her går det i både varm og kald drikke. Lindrer begge deler, men noen særlig langtidsvirkning har jeg ikke merket gitt Jaja, det går seg vel til Fredagen blir nok bra! Trøtt som ei strømpe, men ellers ved godt mot. Lønningsdag i dag, ut og spise med venninne i kveld og så er det jo HELG! Jentekveld hos ei venninne i morra, og så har jeg planer om en ganske sløv søndag med minnekonsert (a-ha skal jo spille ). Endret 19. august 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 19. august 2011 #5258 Skrevet 19. august 2011 God morgen fuglen! Sånne virusgreier kan henge i temmelig lenge ja, så vær forsiktig med å belaste deg for mye, for da kan du bli dårligere igjen. Jeg er også for fredag og lønn og sånn Det er noe med det som gjør en glad altså.
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2011 #5259 Skrevet 19. august 2011 Fredag og lønn er kjekke greier ja. God bedring!!!
Roadrunner Skrevet 19. august 2011 Forfatter #5260 Skrevet 19. august 2011 Merka at det ikke skulle så mye til før basillene kom med en påminnelse ja. Anpusten var visst ikke det beste middelet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå