Sauen Shaun Skrevet 6. august 2011 #5141 Skrevet 6. august 2011 Fornuftig å holde seg unna sykehuset så lenge du er syk. For du er ikke til verken hjelp eller støtte om du kommer dit og smitter de andre. Håper du er bedre i dag. Og jeg håper du klarer å ta godt vare på deg selv oppi det hele.
Roadrunner Skrevet 6. august 2011 Forfatter #5142 Skrevet 6. august 2011 Tusen takk, Sauen Fremdeles ruskete i formen, og feberen kom igjen i går kveld og i natt. Blir en rolig og sløv dag i dag også, tenkte jeg skulle forsøke å sette meg ut litt. Kanskje få BITTELITT farge før ferien er over? Har jo stort sett sittet inne alle finværsdagene...
Roadrunner Skrevet 6. august 2011 Forfatter #5143 Skrevet 6. august 2011 Nyvaska, soltørka sengetøy krever vask av skrotten Ansiktsmaske er på plass, snart tid for en dusj, og så blir det resten av kvelden. Kjenner temperaturen er på vei oppover igjen :gjeiper: Sløv sløv lørdag, men fått litt tid på verandaen, ikke dumt det!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2011 #5145 Skrevet 7. august 2011 Nemmen, har du gått hen og blitt syk i ferien din?! Så utrolig kjedelig da Håper formen er stigende, så du er klar for jobb igjen i morgen! God bedring
Roadrunner Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5149 Skrevet 7. august 2011 Morfar døde i formiddag, sovnet stille inn mens mamma satt der... Jeg har tatt turen hjem til mine foreldre noen timer, er godt å være sammen...
Roadrunner Skrevet 7. august 2011 Forfatter #5153 Skrevet 7. august 2011 Tusen takk for gode klemmer, dere er nå gode...
Suzy Skrevet 7. august 2011 #5154 Skrevet 7. august 2011 Kondolerer, RR! Godt han slapp å lide lenge og ha det altfor vondt, og mammaen din er heldig som har både deg og faren din å lene seg på nå. Fortsatt fin kveld til deg
Gjest Purple Haze Skrevet 7. august 2011 #5155 Skrevet 7. august 2011 Det var trist å høre. Kondolerer
Suzy Skrevet 8. august 2011 #5158 Skrevet 8. august 2011 God formiddag fuglen. Håper det går fint med deg og at du har kommet deg tilbake på jobb på mer eller mindre vettugt vis i dag. Når blir det begravelse og slike ting? Tenker på deg og mammaen din
Roadrunner Skrevet 8. august 2011 Forfatter #5159 Skrevet 8. august 2011 Tilbake på jobb, og har fått gjort litt i det minste Har vel hatt mer effektive dager, men sånn blir det bare. Tusen takk for gode ord og kondolanser! Varmer fuggel-hjertet Tror begravelsesbyrået skulle ha en prat med mams og paps i dag, angående ymse detaljer, så vet ikke noe foreløpig. Men vi snakket om det i går, og for å ta hensyn til de litt mer langveisfarende, så er det godt mulig det blir begravelse på mandag. For min del kunne det gjerne vært denne uka (sånt er bare godt å bli ferdig med), men vi får se. Aner meg at det blir mandagen dersom det passer. I så fall blir det hjem til helga for å hjelpe mine foreldre så godt som mulig. Tror det er bedre å få hjem meg til hjelp, enn å få huset fullt av folk som skal "hjelpe" men som bare resulterer i at mams blir utslitt... Må innrømme at jeg kikker litt ekstra på klokka nå, skal bli godt å komme hjem i dag! Burde vært en tur innom butikken, men får se hva jeg orker etter jobb... Klarer meg fint uten, eventuelt.
Suzy Skrevet 9. august 2011 #5160 Skrevet 9. august 2011 God morgen fuglen! Hvordan er formen i dag? Begynner du å bli bedre? Litt ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå