Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fornuftig å holde seg unna sykehuset så lenge du er syk. For du er ikke til verken hjelp eller støtte om du kommer dit og smitter de andre. :hug:

Håper du er bedre i dag. Og jeg håper du klarer å ta godt vare på deg selv oppi det hele. :hug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, Sauen :klemmer:

Fremdeles ruskete i formen, og feberen kom igjen i går kveld og i natt. Blir en rolig og sløv dag i dag også, tenkte jeg skulle forsøke å sette meg ut litt. Kanskje få BITTELITT farge før ferien er over? Har jo stort sett sittet inne alle finværsdagene... :sukk:

:veslejenta:

Skrevet

Nyvaska, soltørka sengetøy krever vask av skrotten :jepp:

Ansiktsmaske er på plass, snart tid for en dusj, og så blir det :veslejenta: resten av kvelden. Kjenner temperaturen er på vei oppover igjen :gjeiper:

Sløv sløv lørdag, men fått litt tid på verandaen, ikke dumt det!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Nemmen, har du gått hen og blitt syk i ferien din?! Så utrolig kjedelig da :( Håper formen er stigende, så du er klar for jobb igjen i morgen!

God bedring :klem:

Skrevet

Morfar døde i formiddag, sovnet stille inn mens mamma satt der... :trist:

Jeg har tatt turen hjem til mine foreldre noen timer, er godt å være sammen...

Skrevet

Tusen takk for gode klemmer, dere er nå gode... :klemmer:

Skrevet

Kondolerer, RR!

Godt han slapp å lide lenge og ha det altfor vondt, og mammaen din er heldig som har både deg og faren din å lene seg på nå.

Fortsatt fin kveld til deg :hug:

Skrevet

Det var trist og høre.

Føler med deg!

:klem:

Skrevet

God formiddag fuglen.

Håper det går fint med deg og at du har kommet deg tilbake på jobb på mer eller mindre vettugt vis i dag.

Når blir det begravelse og slike ting?

Tenker på deg og mammaen din :hug:

Skrevet

:kaffekopp:

Tilbake på jobb, og har fått gjort litt i det minste :nigo:

Har vel hatt mer effektive dager, men sånn blir det bare.

:klemmer: Tusen takk for gode ord og kondolanser! Varmer fuggel-hjertet :klem:

Tror begravelsesbyrået skulle ha en prat med mams og paps i dag, angående ymse detaljer, så vet ikke noe foreløpig. Men vi snakket om det i går, og for å ta hensyn til de litt mer langveisfarende, så er det godt mulig det blir begravelse på mandag. For min del kunne det gjerne vært denne uka (sånt er bare godt å bli ferdig med), men vi får se. Aner meg at det blir mandagen dersom det passer. I så fall blir det hjem til helga for å hjelpe mine foreldre så godt som mulig. Tror det er bedre å få hjem meg til hjelp, enn å få huset fullt av folk som skal "hjelpe" men som bare resulterer i at mams blir utslitt...

Må innrømme at jeg kikker litt ekstra på klokka nå, skal bli godt å komme hjem i dag! Burde vært en tur innom butikken, men får se hva jeg orker etter jobb... Klarer meg fint uten, eventuelt.

Skrevet

God morgen fuglen!

Hvordan er formen i dag? Begynner du å bli bedre?

Litt :kaffekopp: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...