Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #5081 Skrevet 14. juli 2011 Supertøff Sau! Og kanskje ikke SÅ supertøff tiger... Vaska litt tøy, funnet frem kofferten, fylt oppvaskmaskinen og kjørt den, vannet blomster og sløvet litt... Trøtt gitt! Burde tatt litt over med epilatoren også, så får vel bare ta meg sammen her.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2011 #5082 Skrevet 14. juli 2011 Skal du også reise i morgen? Hvor går ferden?
Roadrunner Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5083 Skrevet 15. juli 2011 Er ikke så lange turen, ei heller så veldig eksotisk, men jeg skal hjem til mine foreldre en tur. Blir koselig! Ellers: T G I F ! ! ! F i dobbelt betydning: FREDAG og FERIE! Skulle legge meg tidlig i går... Skulle bare ordne og fikse litt først - noe som medførte masse ekstra jobb Trodde vekkerklokka hadde drept meg da den ringte i morges. Men nå er jeg på jobb, både påkledd og nydusja (og tror ikke jeg har klær på vranga eller mascara over hele ansiktet). Og det er altså FREDAG!! Ser ut til å kunne bli ganske bra vær i morra (tror det ikke før jeg får se det, men lever i håpet...), mens resten av uka som kommer ikke ser så bra ut. Ganske våt... Får ta det som det kommer rett og slett!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juli 2011 #5085 Skrevet 15. juli 2011 God morgen Det er visst spådd dårlig vær over hele landet til neste uke! Sommer i Norge, ja... :gjeiper: God fredag, helg og ikke minst, FERIE!!! Håper du får en koselig helg hjemme hos foreldrene dine
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2011 #5087 Skrevet 15. juli 2011 I dag finnes det bare en bokstav i alfabetet skjønner jeg. Håper Fredagen går Fort, slik at du endelig har Ferie. Åh ja Fredag og Ferie og Fint! Jasså, du har kommet ut fra krattet igjen du også?
Roadrunner Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5088 Skrevet 15. juli 2011 F'en er populær i dag ja! Men Fint? Som i Fint vær? Ikke her... Vi har rykket frem en plass til G for Gråvær... Går litt i ring på jobb i dag, prøver å få gjort litt, samtidig som jeg har en overhengende feriefølelse. Blir litt skrullete av sånt
Suzy Skrevet 15. juli 2011 #5089 Skrevet 15. juli 2011 Jasså, du har kommet ut fra krattet igjen du også? Hah Tøff nå lizzm? Ikke Fint som i Fint vær nei, men Fint med Fryktelig mange Flotte dager Foran oss med Fri og Forhåpentligvis FredagsFølelse Flere dager på rad
Roadrunner Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5090 Skrevet 15. juli 2011 Ikke Fint som i Fint vær nei, men Fint med Fryktelig mange Flotte dager Foran oss med Fri og Forhåpentligvis FredagsFølelse Flere dager på rad
Sauen Shaun Skrevet 15. juli 2011 #5091 Skrevet 15. juli 2011 Hah Tøff nå lizzm? Var vel ikke jeg som gjemte meg i krattet i går... RAI RAI!!!
Suzy Skrevet 15. juli 2011 #5092 Skrevet 15. juli 2011 Var vel ikke jeg som gjemte meg i krattet i går... RAI RAI!!! Kan'ke bare slenge frem DDE på den måten må du skjønne. Men i dag var jeg forberedt :gjeiper:
Roadrunner Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5093 Skrevet 15. juli 2011 Mer og mer feriemodus - og en ganske blid og fornøyd fuggel. Har kanskje bittelitt å gjøre med at PL ringte? Han trengte hjelp med en liten ting, og jeg fikk løst det ganske greit. Han var strålende fornøyd, kalte meg knupp og greier Da blir fuggel'n hæppi! Og godt å høre stemmen hans da (selv om han er bortreist på ferie, og ringte fra bassengkanten... Hmpf!!) <-- Fjollesøt Ferieklar småFrustrert Fuggel
vimse Skrevet 15. juli 2011 #5094 Skrevet 15. juli 2011 --- Og du, det er ikke rart det fine været forsvinner, min ferie er jo over Hva bringer helgen da??
Roadrunner Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5095 Skrevet 15. juli 2011 Helgen bringer en tur hjemover til hjemtraktene, litt action i byen tenker jeg, god mat, skravlings og sløvings. Mandag blir det trolig harrytur, og ellers tar vi det som det kommer
Suzy Skrevet 15. juli 2011 #5096 Skrevet 15. juli 2011 Søte småfrustrerte fuglen Var han på ferie MED noen da?
vimse Skrevet 15. juli 2011 #5097 Skrevet 15. juli 2011 (endret) Helgen bringer en tur hjemover til hjemtraktene, litt action i byen tenker jeg, god mat, skravlings og sløvings. Mandag blir det trolig harrytur, og ellers tar vi det som det kommer Jeg skal på vift til dine hjemtrakter i morgen kveld, med vinflasken under armen Endret 15. juli 2011 av vimse
Roadrunner Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #5098 Skrevet 18. juli 2011 Søte småfrustrerte fuglen Var han på ferie MED noen da? Han er på ferie med unger og kamerat med barn
Roadrunner Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #5099 Skrevet 18. juli 2011 Ferie! Ikke helt landet ennå tror jeg, og har hatt litt uggen form i helga. Litt hodepine, litt småkvalm og bare litt uggen. Men det går seg gjerne til! Ferie er det uansett En langtur i bil i dag, og nå blir det snart senga. Trøtt fuggel! Ingen store planer for morgendagen, mens onsdagen tror jeg at jeg tar en tur til leiligheten igjen og blir et par dager. Deilig det innimellom! Næh, tror jeg skal finne Jo Næsbø og krype under dyna jeg gitt *looking forward* Blir småkleint med KG her, men stikker innom innimellom til kjente og kjære!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå