Suzy Skrevet 4. juli 2011 #4981 Skrevet 4. juli 2011 Så støl man kan være på en mandag, sier nå jeg....
Roadrunner Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #4982 Skrevet 4. juli 2011 Så støl man kan være på en mandag, sier nå jeg.... Huff, føler med deg! Men du har vært ekstremt flittig og flink i helga da!
Sauen Shaun Skrevet 4. juli 2011 #4983 Skrevet 4. juli 2011 WHOT???! Seriøst?! Neeeeeeeei, jeg har ikke begynt på julegavene for tenk. Handler julegaver i september-oktober-november og litt i desember. Det får pinadø holde!! Jammen, når Glasmagasinet hadde Hadeland-nisser på tilbud i januar, så måtte jeg jo bare kjøpe noen (det var 70% avslag). Stemmer for Juli-gaver Juli-gaver er fint det. Men jeg tror ikke det er så mange som vil ha nisser i gave i juli. Så jeg får nok spare nissene mine til jul.
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juli 2011 #4985 Skrevet 4. juli 2011 Slenger meg på ønske om masse i juli (og august for den del).
Sauen Shaun Skrevet 4. juli 2011 #4986 Skrevet 4. juli 2011 Jeg ønsker meg også masse de kommende to månedene ja. *drittlei regn*
Scorpina Skrevet 4. juli 2011 #4987 Skrevet 4. juli 2011 Jammen, når Glasmagasinet hadde Hadeland-nisser på tilbud i januar, så måtte jeg jo bare kjøpe noen (det var 70% avslag). Juli-gaver er fint det. Men jeg tror ikke det er så mange som vil ha nisser i gave i juli. Så jeg får nok spare nissene mine til jul. Ok. Da skjønner jeg. Da er jeg heeelt med Slike tilbud går man rett og slett ikke forbi. Jeg har kjøpt julegaver rett før påske når en butikk hadde konkurssalg
Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2011 #4988 Skrevet 5. juli 2011 Ok. Da skjønner jeg. Da er jeg heeelt med Slike tilbud går man rett og slett ikke forbi. Jeg har kjøpt julegaver rett før påske når en butikk hadde konkurssalg Også er det noe med å fordele utgiftene utover hele året. Jeg har ganske dårlig råd, og da må jeg benytte meg av gode tilbud jeg kommer over. Men altså, jeg tenker ikke jul i juli altså (annet enn når jeg ser tilbudsplakater).
Roadrunner Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4989 Skrevet 5. juli 2011 God morgen! Tirsdag, trøtt, trening og venninnemiddag. Sånn kjapt oppsummert Nye bukser og ny tunika (kjøpt på lørdag), og nyfarget hår. Endelig en litt fresh følelse igjen! Fremdeles skikkelig tjukkebolla, men prøver i alle fall å gjøre det beste ut av galskapen, og føle seg litt vel underveis. Og både buksa og tunikaen/toppen er jeg bare superfornøyd med! Ellers vurderer fuggel'n sterkt å investere i ny pulsklokke. Den jeg har fusker endel i overføringen fra pulsbeltet til klokka, og det har medført MASSE irritasjon og redusert bruk av pulsklokka (og litt mindre motivasjon til trening generelt). Nå skal det vel litt mer til enn ny pulsklokke for at jeg kommer skikkelig igang med treninga igjen, men tror det kan være et bra skritt på veien *fundere* Ønsker en finfin dag til kjære KG-venner!
Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2011 #4990 Skrevet 5. juli 2011 Innom med litt fjøskaffe til favoritt-Fuggel'n min. Håper du får en flott dag.
Roadrunner Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4991 Skrevet 5. juli 2011 Innom med litt fjøskaffe til favoritt-Fuggel'n min. Håper du får en flott dag. Tusen takk, favoritt-Sauen! En så koselig melding gjør godt på morgenkvisten (og ellers også) altså! Håper du får en super tirsdag!
Suzy Skrevet 5. juli 2011 #4992 Skrevet 5. juli 2011 God morgen birdy! Ny pulsklokke skal du slett ikke kimse av som inspirasjon. Min har ligget ubrukt i skuffen lenge nå, men jeg hadde ei som jeg slet med å bruke (samme problem som deg) og da jeg endelig fikk nye så ble trening så utrolig mye morsommere! Så deilig å føle seg fresh - lurt å gjøre det beste ut av det man er og har, på tross av tjukkebollafeita-følelse. Jeg noterer og forsøker å la meg inspirere. Litt mer ?
mocci Skrevet 5. juli 2011 #4993 Skrevet 5. juli 2011 (endret) Kjekt med vellykket shoppingrunde. Håper du også får en strålende dag med Vel jeg sliter med stankelbeinfølelse, er ikkeno greit det heller. Endret 5. juli 2011 av mocci
Roadrunner Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4994 Skrevet 5. juli 2011 HER er forresten et bilde av tunikaen, men min er da helt hvit...
Gjest Purple Haze Skrevet 5. juli 2011 #4996 Skrevet 5. juli 2011 God morgen Så herlig med litt nye klær. Den tunikaen så veldig fin ut Og jeg tror ikke det minste på at du er tjukkebolle, altså! Du er jo ei flott jente! Kos deg på venninnemiddag i kveld
Roadrunner Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #4999 Skrevet 5. juli 2011 Tusen takk Jeg liker den veldig godt, og synes den faktisk er mye finere i hvitt enn i aprikos (som på bildet). Har en enkel hvit topp under, og en helt lys jeans til, og føler meg i grunn litt sommerlig (blir ellers mye sorte klær dessverre). Godt å føle seg LITT ok når man skal ut og spise med gode venninner i ettermiddag Lunsj unnagjort, og nå er det regn i luften Vært grått og kjipt her helt siden fredag i grunn (fredag var fin - men da var jo folket på jobb). Og det skal visst ikke bli så mye bedre fremover nei. Jaja, får vel bare forsøke å ikke fokusere så veldig mye på været, og heller pusle med andre ting... Jeansen finner dere forresten HER, under Jeans Guide, og modellen helt til høyre (modell MAXON). Sånn hvis det skulle være interessant... Har såpass kraftige lår og legger, så bootcut på meg ser mer ut som rette bein... Så den er i grunn akkurat passe fasong til at jeg kan brette den opp et par ganger, og ha en litt mer sommerlig "look" Mangler i grunn bare noe skikkelig fottøy... Gjøre litt mer her i dag?
Suzy Skrevet 5. juli 2011 #5000 Skrevet 5. juli 2011 Kule bukser og veldig fin tunika - og jeg tror på at den er finere i hvitt og særlig på deg som er mørk og flott
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå