Roadrunner Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4881 Skrevet 17. juni 2011 Grattis med nytt leketøy! Det neste blir vel PL boytoy. Døh! Altså... Næh, ser vel ikke så veldig lyst ut på den kanten, i alle fall ikke når vi ikke sees eller snakkes. Er jo grenser liksom... Og med kurs i feil by, så hjelper det lite Men men, shit happens! I dag er det litt småkaotisk dag på jobb, siden vi skal ha fellesmøte et par timer på ettermiddagen. Og så er det rett hjem og forberede seg til kveldens sommerfest. Full fart med andre ord! Og fuggel'n var jo LITT sent i seng i går (i forhold til vanlig leggetid for fjørkre), og det merkes... Kan bli en LANG fredag gitt! trengs!
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2011 #4882 Skrevet 17. juni 2011 Fyller kruset ditt med sterk fjøskaffe. Håper du får en flott dag og en enda bedre kveld.
Suzy Skrevet 17. juni 2011 #4883 Skrevet 17. juni 2011 Lang og slitsom dag foran deg skjønner jeg Men det er tross alt fredag Mer?
Scorpina Skrevet 17. juni 2011 #4884 Skrevet 17. juni 2011 Juhuhh!! Grattis med nytt fancy duppedittleketøy Jeg angrer dypt og hellig på kjøpet av min HTC Tattoo! Hvorfor jeg kjøpte den aner jeg virkelig ikke!! Åkkesom, jeg skal nå få kjøpt meg en Iphone 4. Ha en superduper fin helg RR *setter igjen ei stor skål jordbær*
Roadrunner Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4885 Skrevet 17. juni 2011 Nytt leketøy er moro! Har vært veldig fornøyd med min HTC Hero (spesielt etter oppgraderingen til Android verjson 2.1), men nå orket den visst ikke så mye mer. SII'en kjører Android versjon 2.3 (også kalt Gingerbread?) og skal visst være helt rå Leketøy er moro! Bare ikke nok tid til å leke med den... *knasker jordbær*
Roadrunner Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4887 Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror deg ikke, Supra! :gjeiper: Hihihi!
Roadrunner Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #4888 Skrevet 17. juni 2011 Altså, det ER veldig koselig å skravle med PL... Prøvde å ringe han i dag fordi jeg (endelig) trengte svar på et lite spørsmål. Men han svarte ikke, så da ble det epost i stedet. Men i stedet for å svare på eposten, så ringte han! Ringte drøyt 10 minutter før jeg skulle i møte, og sannelig kom jeg ikke 15 minutter for sent til møtet Var jo så koselig! Det viste seg at han også kom for sent til et møte, og plutselig måtte ile (han skulle dog i et mer omfattende møte med litt høyerestående folk, mitt møte var ikke verdens undergang å komme for sent til) Åååååå! Skulle virkelig ønske at han var på disse kanter altså! Eller at jeg skulle ditover på kurs Ellers lades det opp til sommerfest med jobb i kveld. Blir moro! Og MYE god mat! Og jenta tar bilen så regner ikke med at det blir så avsindig sent. Trøtt nok gitt!
Suzy Skrevet 18. juni 2011 #4889 Skrevet 18. juni 2011 God lørdag! Dere har i allefall en veldig god tone, tyder det på Er jo ikke akkurat noe dårlig tegn at han mister oversikt over tiden og kommer for sent til et viktig møte Håper du hadde det gøy i går og har det fint i dag
Roadrunner Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #4890 Skrevet 18. juni 2011 Hadde det knall i går! Kjempekoselige kollegaer, fantastisk mat, god stemning og finfint vær Kan ikke klage på sånt altså! Trøtt og litt kjip i formen i morges (tåler visst ikke at klokka bikker midnatt - selv om fuggel'n var edru...), men kom meg etterhvert avsted på rusletur i finfint terreng. Nesten to timer senere var fuggel'n litt sliten, men klarere i toppen Satte meg ut på verandaen da jeg kom hjem, og nå tenkte jeg at jeg snart skulle få gjort litt i heimen (legge på nytt sengetøy, avverge pelskrise, støvsuge og smått rydde litt). Middag snart kanskje?
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juni 2011 #4891 Skrevet 19. juni 2011 Høres ut som en kjempefin fest Håper du har slappet av og kost deg resten av helga
Roadrunner Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4897 Skrevet 20. juni 2011 Intense dager dette tror jeg Jaja, overlever vel...
Skravla Skrevet 20. juni 2011 #4898 Skrevet 20. juni 2011 Intense dager dette tror jeg Jaja, overlever vel... Det er jo ofte intens på seminar. Når er dere ferdig om ettermiddagen?
Roadrunner Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4899 Skrevet 20. juni 2011 Trodde vi var ferdige ca kl 16, men fikk beskjed om at vi trolig holdt på til mellom 17 og 1730... Hver dag... Fuggeln stod opp 0430 i morges og er trøtt!!! Og banen ditover Suzy foreslo å møtes på ons ser ikke ut til å gå...
Skravla Skrevet 20. juni 2011 #4900 Skrevet 20. juni 2011 Den er stengt i dag, men jeg vil tro den går igjen på torsdag. Ellers så møtes vi og jeg guider via busser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå