Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis med nytt leketøy! :hoppe: Det neste blir vel PL boytoy. :lur::ler2:

:skratte:

Døh! Altså... :sjenert:

Næh, ser vel ikke så veldig lyst ut på den kanten, i alle fall ikke når vi ikke sees eller snakkes. Er jo grenser liksom... Og med kurs i feil by, så hjelper det lite :sukk: Men men, shit happens!

I dag er det litt småkaotisk dag på jobb, siden vi skal ha fellesmøte et par timer på ettermiddagen. Og så er det rett hjem og forberede seg til kveldens sommerfest. Full fart med andre ord! Og fuggel'n var jo LITT sent i seng i går (i forhold til vanlig leggetid for fjørkre), og det merkes... Kan bli en LANG fredag gitt!

:kaffekopp: trengs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp: Fyller kruset ditt med sterk fjøskaffe. :jepp:

Håper du får en flott dag og en enda bedre kveld. :klem:

Skrevet

Lang og slitsom dag foran deg skjønner jeg :kose:

Men det er tross alt fredag :nigo:

Mer? :kaffekopp:

Skrevet

Juhuhh!! Grattis med nytt fancy duppedittleketøy :nigo: Jeg angrer dypt og hellig på kjøpet av min HTC Tattoo! Hvorfor jeg kjøpte den aner jeg virkelig ikke!! :forvirret: Åkkesom, jeg skal nå få kjøpt meg en Iphone 4.

Ha en superduper fin helg RR :klem:

*setter igjen ei stor skål jordbær* :)

Skrevet

Nytt leketøy er moro!

Har vært veldig fornøyd med min HTC Hero (spesielt etter oppgraderingen til Android verjson 2.1), men nå orket den visst ikke så mye mer. SII'en kjører Android versjon 2.3 (også kalt Gingerbread?) og skal visst være helt rå :nigo:

Leketøy er moro! Bare ikke nok tid til å leke med den... :nigo:

:kaffekopp:

*knasker jordbær*

Skrevet

Jeg er fortsatt ikke misunnelig.... :ler:

Skrevet

:ler:

Jeg tror deg ikke, Supra! :gjeiper:

Hihihi!

Skrevet

:sjenert:

Altså, det ER veldig koselig å skravle med PL... Prøvde å ringe han i dag fordi jeg (endelig) trengte svar på et lite spørsmål. Men han svarte ikke, så da ble det epost i stedet. Men i stedet for å svare på eposten, så ringte han! :nigo: Ringte drøyt 10 minutter før jeg skulle i møte, og sannelig kom jeg ikke 15 minutter for sent til møtet :sjenert: Var jo så koselig! Det viste seg at han også kom for sent til et møte, og plutselig måtte ile (han skulle dog i et mer omfattende møte med litt høyerestående folk, mitt møte var ikke verdens undergang å komme for sent til) :fnise:

Åååååå! Skulle virkelig ønske at han var på disse kanter altså! Eller at jeg skulle ditover på kurs :sukk:

Ellers lades det opp til sommerfest med jobb i kveld. Blir moro! Og MYE god mat! Og jenta tar bilen så regner ikke med at det blir så avsindig sent. Trøtt nok gitt!

:veslejenta:

Skrevet

God lørdag!

Dere har i allefall en veldig god tone, tyder det på ;) Er jo ikke akkurat noe dårlig tegn at han mister oversikt over tiden og kommer for sent til et viktig møte :jepp:

Håper du hadde det gøy i går og har det fint i dag :nigo:

Skrevet

Hadde det knall i går! :duskedame:

Kjempekoselige kollegaer, fantastisk mat, god stemning og finfint vær :sol: Kan ikke klage på sånt altså! :nigo:

Trøtt og litt kjip i formen i morges (tåler visst ikke at klokka bikker midnatt - selv om fuggel'n var edru...), men kom meg etterhvert avsted på rusletur i finfint terreng. Nesten to timer senere var fuggel'n litt sliten, men klarere i toppen :nigo: Satte meg ut på verandaen da jeg kom hjem, og nå tenkte jeg at jeg snart skulle få gjort litt i heimen (legge på nytt sengetøy, avverge pelskrise, støvsuge og smått rydde litt).

Middag snart kanskje? :klo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Høres ut som en kjempefin fest :)

Håper du har slappet av og kost deg resten av helga :klem:

Skrevet

Gooood måååååååååren!!! :sol::kaffekopp:

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Skrevet

Intense dager dette tror jeg :daane:

:sukk:

Jaja, overlever vel...

Skrevet

Intense dager dette tror jeg :daane:

:sukk:

Jaja, overlever vel...

:kose:

Det er jo ofte intens på seminar. Når er dere ferdig om ettermiddagen?

Skrevet

Trodde vi var ferdige ca kl 16, men fikk beskjed om at vi trolig holdt på til mellom 17 og 1730... Hver dag... Fuggeln stod opp 0430 i morges og er trøtt!!!

Og banen ditover Suzy foreslo å møtes på ons ser ikke ut til å gå...

Skrevet

Den er stengt i dag, men jeg vil tro den går igjen på torsdag. Ellers så møtes vi og jeg guider via busser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...