Roadrunner Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4821 Skrevet 9. juni 2011 til en positiv og alltid oppmuntrende Bippe Belønningsstigen din liker jeg! Håper du har en fin kveld ikveld, Fuggel'n Tusen takk for gode ord, fairy! Belønningsstige trengs, selv om den ikke er helt fastsatt ennå. Men fikk besøk av ei god venninne i går, og vi har avtalt en tur på spa igjen i løpet av senhøsten. Og da SKAL jeg føle meg mye bedre enn jeg gjør nå! Jeg har ikke så høy vekt, men jeg ser feit ut likevel. Merkelig hvordan kroppen endrer seg når man blir eldre. Da jeg var noen år yngre, og veide det samme som nå, så jeg mye slankere ut. Nå ligger flesket på andre plasser, og gjør at jeg ser tjukkere ut. Skikkelig festlig! Belønningsstige er kjempesmart! Det opererte jeg med da jeg gikk ned masse. Londontur var liksom toppen på stigen etter 30 kilo ned Minus 30 kg er jo vanvittig bra da! Absolutt på sin plass med en skikkelig tur da Jeg er VELDIG fristet til å spare godt en stund nå, og unne meg en litt eksotisk tur når jeg nærmer meg endelig mål. Har alltid hatt lyst til å reise på safari, kanskje det blir mulig? Eller en tur av litt lengre varihet (2-4 uker?) et eller annet sted? Mye man har lyst til gitt... Men først må kosthold og trening gjøre sitt, slik at jenta kan trives med seg selv... __________ Usj... Er litt uggen i formen i dag... Kvalm og litt ved siden av meg selv Ikke moro kjenner jeg. Har fått litt ekstra å tenke på de siste dagene, og det murrer nok skikkelig i underbevisstheten i dag. Mams har vært litt ut og inn hos lege de siste ukene, de mistenker at hun har et eller annet feil med hjertet. Trolig en dårlig hjerteklaff. I dag skal hun inn til nye undersøkelser, og jeg er spent og tenker mye kjenner jeg. Mams har et stort vektproblem, noe som øker risikoen ved eventuell operasjon betraktelig. Nå vet vi ikke om eller når det evt blir operasjon (vet kanskje mer etter i dag?), men trøbbel i forbindelse med hjertet er uansett ikke noe tess. Usj! Liker ikke sånt... Krysser fingrene! Har også endel jeg må få gjort i dag, og i tillegg er det bedriftsidretten i ettermiddag. Ergo passer det VELDIG dårlig med uggen form. Men ellers bra tror jeg
Roadrunner Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4822 Skrevet 9. juni 2011 Tusen takk, fjøsbrygg er sjelden feil
Gjest Purple Haze Skrevet 9. juni 2011 #4823 Skrevet 9. juni 2011 God morgen Håper alt går bra med mamma`n din! Ikke rart du føler deg litt uggen og utafor når du har det å tenke på Ha en fin dag
Suzy Skrevet 9. juni 2011 #4824 Skrevet 9. juni 2011 Oj så guffent med mammabekymringer da gitt! Det er ikke bra i det hele tatt, men det går sikkert godt og hun er jo under oppfølging og utredning - og det er jo bedre det enn å brått ramle sammen og ikke vite hvorfor. Uff den vekta ja... Jeg tenker også på det. Skulle ha tatt meg på tak igjen og forsøkt å leve mest mulig lavkarbo igjen, tror jeg. Det er det eneste som virkelig nytter for min del altså. Nuvel - skal slutte å snakke om det og kanskje gjøre det en dag Håper dagen blir bra og ugget blir vekk.
Roadrunner Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4825 Skrevet 9. juni 2011 Er godt det blir tatt tak i og at hun er i prosessen ja. Heldigvis! Men skummelt uansett synes jeg, og det lurer litt i bakhodet... Men lite jeg kan gjøre med det nå uansett, så prøver å ikke tenke for mye her. Ellers fremdeles kvalm (og nå også sulten...) og ikke helt i slag. Vært hektisk så langt i dag, og jeg mistenker at det kommer til å fortsette. Jaja, får bare ta en ting av gangen, og krysse fingrene for at formen kommer seg slik at jeg kan være med på bedriftsidretten i dag. Og hadde ikke gjort noe om det verste været gav seg heller Nei, mye klaging her nå... *skjerpings* ?
Roadrunner Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4826 Skrevet 9. juni 2011 (endret) Telefon fra mams, og alt så visst bedre ut en fryktet *lettet* Hjertet var sterkt og godt, og klaffene fungerte som de skulle. Så dog ut som om det var en muskelknute nær den ene klaffen som kunne skape symptomene hun har. Denne skulle de visst kunne behandle på en ganske enkel og grei måte, uten operasjon. Litt letta nå ja (men fremdeles kvalm ). Veldig godt med litt beroligende nyheter! Snart tid for lunsj, et par knekkebrød kanskje? Endret 9. juni 2011 av Roadrunner
fairygirl Skrevet 9. juni 2011 #4827 Skrevet 9. juni 2011 Hurra for beroligende mamma-nyheter <= "får bort uggen kvalm-følelse brygg" *fairy krysser fingra for at det virker*
Supramundane Skrevet 9. juni 2011 #4829 Skrevet 9. juni 2011 Hei! Hvordan går det med siklingen? :fnis: Godt å se at bekymringene dine for din mor ser ut til å ha løst seg opp. Jeg vet hvor vanskelig det er å ha sånt hengende over seg, men all den usikkerheten!
mocci Skrevet 10. juni 2011 #4830 Skrevet 10. juni 2011 Jeg lurer på hva som gjør til at folk dropper støvsugingen og gulvvasken, det er jo det som tar kortest tid. Jeg tror nok jeg skal klare å støvsuge og moppe gulvene i 1.etg. her hos meg på et kvarter, og jeg har stort hus Ja, jeg er glad i rene gulv Jeg bruker 1 time på det samme.....
Roadrunner Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4831 Skrevet 10. juni 2011 Mårnings! Det er... *trommevirvel*... F R E D A G ! ! ! Oooooo herlige fredag! Litt trøtt, burde syklet, og klarte å irritere vaktmester'n litt i morges. Men ellers ved godt mot tror jeg. Småkvalm i dag også, men satser på at det går seg til utover dagen. Ble bedre i går (tror kanskje brygget ditt fungerte, fairy! Har du mer?? ), og joinet bedriftsidretten utpå ettermiddagen. Deilig! Fikk sannelig sveipet over med støvsugeren også, etter å ha utsatt det i et par dager Godt få gjort sånt før helga! har roet seg litt ned, Supra... Ikke så enkelt når man ikke sees ofte, og ikke har så veldig mange gode/dårlige grunner for å snakkes. Men hadde en hyggelig prat på onsdag så heeeelt dødt er det jo ikke Men vi får se! Først vil jeg gjerne få bekreftelse på at det blir kurs i de trakter, og så gjenstår det å se om "noen" (les: PL) kommer med et forslag om å treffes. Vi får se! I helgen kommer mams og paps bortover en tur (lørdag til søndag), paps skal hjelpe meg med litt småtteri i leiligheten. Snille foreldre! Aner meg at det blir en sløv "hjemme-alene-kveld" i kveld, bare slappe av og kose meg. Ikke feil! Næh, gjøre bittelitt her i dag? Har visst nok å ta meg til...
Roadrunner Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4832 Skrevet 10. juni 2011 Jeg bruker 1 time på det samme..... Jeg har brukt nesten tre dager... Det vil si to dager hvor jeg IKKE støvsuger (men tenker at jeg burde...), og ca 10-15 minutter på å tjoge over med støvsugeren tredje dagen... *kremt*
mocci Skrevet 10. juni 2011 #4833 Skrevet 10. juni 2011 Ha en superduper fredda! Godt å høre at det går bra med moren din, at det ikke var noe alvorlig.
Scorpina Skrevet 10. juni 2011 #4835 Skrevet 10. juni 2011 (endret) Sier som PH; God helg søta Endret 10. juni 2011 av Scorpina
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2011 #4836 Skrevet 10. juni 2011 Tusen takk, fjøsbrygg er sjelden feil Godt jeg berget ut trakteren før jeg rev fjøset da. Og så godt å lese at det bare var falsk alarm i forhold til hjertet til mamma'n din.
Roadrunner Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4837 Skrevet 10. juni 2011 Tusen takk, søtnoser! Men man kan da ikke bare rive fjøset, Sauen! Hvor skal vi nå besøke deg? Synes du stadig river fjøs jeg... Veldig godt at det ser ut til å gå seg til med mams ja! Fremdeles har hun symptomene, og fremdeles er det ting som må fikses, men alt tyder på at det blir mye mindre omfattende og mindre kritisk enn først fryktet. Så nå håper jeg bare at de får fikset det relativt greit, uten komplikasjoner og ytterligere forverring. Men ikke sikkert det blir gjort noe før sommeren, siden det egentlig ikke er kritisk lengre. Full fart på jobb i dag også, men det er FREDAG! Venter på avklaring om det i det hele tatt blir kurs i PL-land, nå ser det ut tli at det står i stor fare for å bli avlyst... Får visst beskjed i løpet av dagen, og krysser fingrene! Jeg VIL!!! Siden fjøset er revet, så får jeg heller brygge litt mer fra vaglepinnen RR på en vaglepinne? Yeah right!
Sauen Shaun Skrevet 10. juni 2011 #4838 Skrevet 10. juni 2011 Men jeg må jo rive gamlefjøset før jeg kan bygge nytt. Jeg trenger jo tomta. Og jeg regner med at det kommer nybygg over helga. Skal på en aldri så liten helgetur før jeg bygger nytt fjøs. Og så lenge får du bare passe deg så du ikke ramler ned fra vaglet.
Roadrunner Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4839 Skrevet 10. juni 2011 Fakerten!!!!! Kurs avlyst... Så nå er det foreløpig to alternativer: 1. Samme tid men annen by 2. Samme by men nytt tidspunkt Får sjekke litt med kollegaen jeg skulle vært på kurs med, så får vi se hva som skjer... Jeg er forsåvidt klar for begge deler, og kursholdet tilbød seg å betale fly og opphold dersom vi valgte alternativ 1 (siden de ikke kunne tilby kurs på oppsatt sted til aktuelt tidspunkt). Og det er jo sjelden feil...
fairygirl Skrevet 10. juni 2011 #4840 Skrevet 10. juni 2011 [..] Småkvalm i dag også, men satser på at det går seg til utover dagen. Ble bedre i går (tror kanskje brygget ditt fungerte, fairy! Har du mer?? ), og joinet bedriftsidretten utpå ettermiddagen. Deilig! Fikk sannelig sveipet over med støvsugeren også, etter å ha utsatt det i et par dager Godt få gjort sånt før helga! [..] ååååå ---kom meg ikke innom i tide til å lage det unike brygget, som heter *kurs i PL-by* Får satse på noe annet Ala: PL dukker opp som en positiv overraskelse - brygg? *tenke tenke* *brygger enda et anti-kvalm brygg for RR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå