Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt nåværende nick i et drøyt år, men kjenner allerede at det har blitt en del av meg. ER jo meg! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En times rusletur i lysløypa, og en aldri så liten handlerunde på Rema 1000. Nå tenkte jeg i grunn at jeg skulle avverge litt pelskrise, samt tømme oppvaskmaskinen og pusle litt. Og kanskje komme meg litt tidlig i seng i dag?

Nyter tanken på at det er "fredag" på en onsdag i morra! :nigo: Og ikke minst at det er meldt mye fint vær langhelga :nigo:

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Her blir det også tidlig kvelden. Må være opplagt til lang kjøretur i morgen. Og fredag på onsdag liker vi veldig :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det er "fredag" og straks langhelg :hoppe: Håper du får noen avslappende og fine fridager :klem:

Skrevet

God morgen! :hoppendeglad:

"Fredag", :sol: og sykkel, det er jo helt suverent!! Regner med at det blir en litt hektisk dag på jobb i dag, men det er forsåvidt heeeeelt greit når man har en langhelg i sikte :nigo: I'm ready!

Pelskrise ble avverget i går, så i dag luftes de blendahvite leggene i Capribukse. Det er noe sommerlig over dette altså! :nigo: Satser på at det finnes masse værtegn som lover :sol: og varme i minst 3 måneder (merk: anbefaler en solid regnbyge nattestid 2 ganger i uka) dersom det er :sol: 1.juni :fnise:

:kaffekopp: anyone?

Skrevet

Jeg har også samme nicket som da jeg først logget inn en gang i 2004. ;) Statusen min er ikke noe å skryte av da jeg ikke var den store skribenten de første årene.... :sjenert: Men det endret seg da jeg joinet dagbokverdenen i 2009. :)

Skrevet

:sol::strix::sol:

*elsker starten på ferien sin* ;)

Planer for de neste dagene da??

Skrevet

Skikkelig heldig med feriestarten din, vimse! :sol:

Nyt!

Ingen store planer for de neste dagene tror jeg. Slappe av, kose meg, kanskje gå en lang tur i morra, mulig en tur bortover til mine foreldre i helga (har hørt rykter om noe grillmat :nigo: )og ellers bare kose meg. Blir deilig!

Skrevet

Deilig med fredag på en onsdag og ikke minst solskinn - selv om jeg tror det blir none veldig hektiske "fridager" for min del. Har i allefall helga og det er jo deilig bare det :)

Satser på å handle en god dunk med rosevin og legge beina på bordet fredag kveld :ler:

Og flinka som sykler. Jeg får ikke gjort noe om dagen, men sikter mot ei bedre uke til uka.

Skrevet

Oh my - what a day!

Har gått i ett, og jeg har nesten ikke sittet på stolen i hele dag. Nå er det bare 45 min igjen, og jeg er ikke helt i land med dagens oppgaver. Satser på at det går seg til! Men skal bli INDERLIG godt med langhelg nå kjenner jeg... Vurderer sterkt en lengre rusletur i morra, med en kollega. Tror det kunne gjort godt!

Skrevet
:klem: til hektisk Fuggel!
Skrevet

Middagen inntatt og fuggel'n vel hjemme (sånn omtrent i omvendt rekkefølge, men dere skjønner tegninga :ler: ). Ikke helt sikker på hva kvelden bringer, men aner meg at det blant annet blir snakk om litt klesvask. Har avtalt en rusletur imorra, så da satser jeg på at vi blir ute noen timer. Deilig!

Det er HELG!! :danse:

Skrevet

God helg! :klem:

*overser husarbeidet som skulle vært gjort, og joiner Fuggel'n* :veslejenta:

Skrevet

*glemte å se her inne i tide og har gjort alt husarbeidet :overrasket: *

Kos deg i heimen, Fuggel! :veslejenta:

:klem:

Skrevet

Koselig med selskap i :veslejenta: !

Jeg har startet vaskemaskinen, men ellers er det en ganske slækk onsdag/fredag gitt. Deilig det også da :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hadde jeg hatt en sofa her, skulle jeg joina deg :ler: I stedet er jeg vaglet opp på en spisestuestol. Men det var godt å komme seg ut av bilen etter mange timer :)

Kos deg masse, slapp av og lad batteriene i helga :nigo:

Skrevet

Deilig med fri da, viktig å huske på at det skal nytes også :Nikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du får deg en fin tur ute i det fri i dag! Nyt fridagene dine, bippe :klem:

Skrevet

Hatt en kjempefin tur ute i det fri! Godt over tre timer med frisk luft og koselig selskap, det gjør godt! Småsliten nå, så regner med at resten av dagen blir ganske rolig i heimen. Slappe litt av på verandaen, og bare nyyyyyyte :nigo:

20-22 grader i skyggen er IKKE feil altså! :sol:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Sånn vær er det her også. Ca 23 grader i skyggen og sol. Herlig! Kos deg og slapp av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...