vimse Skrevet 23. mai 2011 #4682 Skrevet 23. mai 2011 Å ja, den virker visst ikke den Lykke til med lesinga!
Chica Skrevet 23. mai 2011 #4684 Skrevet 23. mai 2011 Lykke til imorgen! Er du ferdig med hele studiet nå, eller fortsetter det videre?
Roadrunner Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4685 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk for lykkeønskninger! De trengs visst.... Savner forøvrig også :lese: ! Nå sitter jeg mest og blar i notater/boka/oppgaver og prøver å skumme gjennom litt her og der. Tror jeg skal gi meg etterhvert, begynner å bli litt skrullete i toppen igjen... Nå får det til slutt briste eller bære! Satser på at jeg får kikka litt et par timer i morra tidlig også, før det er full gass. Skal være SÅ glad når jeg er ferdig! Acetylcholin, Pankreas, Endoplasmatisk retikulum, Golgiapparatet, Glomeruluskapillærer og m.biceps brachii (har funnet ut at biceps ikke er et hormon da - så det kommer seg! ) Jau, mye morsomme ord her gitt. Noen som vil spille hangman en dag? Koser meg med Bryan Adams i bakgrunnen - lenge siden sist! Please forgive me Everything I do (I do it for you) Here I am Summer of '69 Heaven Straight from the heart The way you make me feel Nåååååååh...
Roadrunner Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4686 Skrevet 23. mai 2011 Lykke til imorgen! Er du ferdig med hele studiet nå, eller fortsetter det videre? Er redd dette bare utgjør 30 studiepoeng av de 180 jeg liksom har en plan om å ta... Det går ikke så fort ved siden av full jobb (og ikke akkurat noe som har sammenheng med jobb og derfor kan flettes sammen på en fornuftig måte), så ting kommer til å ta tid. Men jeg tar ca 30 sp av gangen, og så får vi se om det blir 180 totalt, eller om jeg finner på noen sprell underveis. Binder meg heldigvis ikke fullt opp, så har fleksibiliteten til å gjøre endringer underveis uten at det koster fletta. Så det er nok på'n igjen til høsten... Takk for lykkeønskninger!
Daria Skrevet 23. mai 2011 #4688 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Koser meg med Bryan Adams i bakgrunnen - lenge siden sist! Please forgive me Everything I do (I do it for you) Here I am Summer of '69 Heaven Straight from the heart The way you make me feel Åh, her var det mye det er lenge siden jeg har hørt *mimrer om en dans på leirskole da jeg var 12* Jeg hadde en gang samle-cden hans, jeg mistenker at søster lånte den og aldri leverte den tilbake... Endret 23. mai 2011 av Daria
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mai 2011 #4691 Skrevet 24. mai 2011 Lykke til i dag! Dette går veien, vet du
Scorpina Skrevet 24. mai 2011 #4693 Skrevet 24. mai 2011 (...) Noen som vil spille hangman en dag? You're on!!! ....og du, LYKKE TIL idag!!! (se der; 2.dre gangen jeg bruker denne)
fairygirl Skrevet 24. mai 2011 #4694 Skrevet 24. mai 2011 LYKKE TIL IDAG, RR!!! *sender over masse positive vibber! - og en virtuell oppslagsbok, som plasserer seg godt til rette i hjernen til Fuggel'n, og blir der gjennom eksamen*
Roadrunner Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #4695 Skrevet 24. mai 2011 FERDIG!!!! Forsåvidt vært ferdig en times tid, men måtte ha i meg litt mat etc. Hodet er totalt mos/vakuum, men ellers fungerer fuggeln sånn passe tror jeg. Deler av eksamen var veldig grei, andre deler sånn midt på treet, og det siste var egentlig noe herk. Men tror da jeg fikk jobbet meg gjennom det meste, og har en passe grei magefølelse. GODT å være ferdig! Optimisten skulle bake kake etter at eksamen var ferdig, men sjekket heldigvis en vital ting før hun satte igang. Jeg finner nemlig ikke noen egnet kakeform her... Var HELT sikker på at jeg hadde ei duganes springform, men ser ikke sånn ut gitt. Har drømt kanskje? Skal sies at jeg knapt har brukt springform i hele mitt borteboerliv, så kanskje derfor? Kanskje jeg rett og slett ikke eier en springform? At jeg bare har drømt? Jaja, får se om jeg svipper innom og kjøper en på vei til venninnekveld i kveld. Nå får jeg heller bruke litt fysisk energi på rengjøring. DET TRENGS!! Forresten, TUSEN TAKK for gode lykkeønskninger og på veien! Varmer et eksamensstressa fuggelhjerte! <--- antiklimaks
Roadrunner Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #4697 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk, Daria! Er godt å være ferdig! Men formen er ikke helt optimal, tung i hodet og småforkjøla. Har vært litt frossen et par dager, og begynner å mistenke at jeg kanskje brygger på et eller annet. Men vil ikke ha noe basiller nå! *mobiliserer immunforsvaret* Skal jo på tantebesøk til helga!
Roadrunner Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #4699 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk, Sauen! Ikke supereffektiv i ettermiddag, men har da fått vasket badet og skrubbet dusjen, og så tenkte jeg at jeg skulle få støvsuget. Da hjelper det LITT i det minste. Skrekkelig ustrukturert her, rydder litt her og der, og pusler litt og surrer litt og surfer litt. Og timene går... Vasefuggel!
Gjest Purple Haze Skrevet 24. mai 2011 #4700 Skrevet 24. mai 2011 Så herlig å være ferdig med eksamen! Tenker det gikk kjempebra, jeg, og når magefølelsen er bra lover det godt God bedring! Håper ikke bassiluskene setter deg helt ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå