Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer:

Chica da! Gikk ikke muntlig eksamen så bra? Det gikk ikke helt i dass? Huff, nå fikk jeg vondt av deg... :troest: Hvor galt er galt?

:klem:

Hehe, reddet meg inn med at oppgaven min var bra;) Var muntlig forsvar av masteroppgaven, så karakteren var nok i hovedsak satt på forhånd. Fikk B - så er strålende fornøyd jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du har sol og sommer denne frifredagen også! Ha en flott dag, RR :klem:

Skrevet

God morgen Fuggel'n! :kaffekopp:

Håper du får en flott dag. :)

Skrevet

:hallo:

Her er det NYDELIG vær!! Litt vind, men over 20 grader i skyggen og strålende :sol: Har startet vaskemaskinen med en kokvask, og tenkte jeg skulle få satt meg ut nå. Hatt en sløv og rolig start på dagen, deilig! :jepp: Mulig det blir en tur til mine foreldre i ettermiddag, og trolig tilbake hit i morra kveld. Mams har spurt nesten hver dag denne uka om jeg kommer hjem... Koselig at jeg er savnet, men føles innimellom bittelitt masete... :sukk: Jaja, skal vel ikke klage på at man er savnet, tross alt!

:sol:

Skrevet

Jeg tar turen oppover til mamma i morgen. Hun ville gjerne at jeg kom torsdag, men det orket jeg ikke. Men jeg blir nok det til over pinse jeg da.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du koser deg og slapper av i helgen! Ha en fin lørdag :)

Skrevet

:goodbye: Jeg håper du har hatt fine, avslappende dager, Bippe! :klem: Men nå savner vi deg her i boka di :jepp:

Serverer :kaffekopp:

Skrevet

:kaffekopp:

Lar en kaffe stå igjen til deg til du er tilbake igjen!

:)

Skrevet

:daane:

I'm here! Tror jeg...

Skikkelig kaotisk start på dagen i dag, armer og bein, og plutselig er det lunsj. Galskap! Vil ikke ha sånn blåmandag... :sukk:

Plutselig tilbake!

:klem:

Skrevet

Fordelen med slike dager er jo at det bare kan bli bedre...

:)

Skrevet
:hug: Håper det tar seg opp etter lunsj :jepp:
Skrevet

Jepp, det kan bare bli bedre! :jepp:

Og jeg håper i grunn det roer seg ned, fairy, ikke tar seg opp :fnise:

Heldigvis litt bedre nå, jeg puster i alle fall! De første fire timene forsvant som en vind i dag, jeg fatter ikke hvordan det er mulig. Masse mas, styr og spetakkel, men ser ut til at jeg har fått ordnet det verste. Kanskje rekke innom ei bok eller to på KG i dag også? :klo:

Ble ikke sykling i dag, siden jeg hadde litt ekstra jeg måtte dra på til jobb, samt at det var meldt skikkelig drittvær (og det har slått til - øser ned i perioder :regn: ). MEN jeg har vært flink, og tatt med treningstøy i bilen. Så i dag bærer det rett på treningssenteret etter jobb! Hvis jeg finner veien... :sjenert:

Ja, og så har jeg bestilt fly og hotell i PL-land (og venter bare på en passende anledning til å hinte litt smått..). :nigo: Tror ikke det er noen vits i å hinte da, men den som intet våger...

:kaffekopp: ?

Skrevet

Og jeg håper i grunn det roer seg ned, fairy, ikke tar seg opp :fnise:

:hoho: ... ops :sjenert:

Ja, og så har jeg bestilt fly og hotell i PL-land (og venter bare på en passende anledning til å hinte litt smått..). :nigo: Tror ikke det er noen vits i å hinte da, men den som intet våger...

:strix:

*tar en liten :kaffekopp: med RR-brygg* Takk Takk :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet
:hoppe: for tur til PL-land! Klart det er vits i å hinte. Eller enda bedre, direkte tale :lur:
Skrevet

Jeg har fått meddelt ankomst- og avreisetidspunkt :fnise:

Har ingen forhåpninger, men tar det som det kommer. Nuh vet han i alle fall!

En tur på treningssenteret etter jobb i dag, og ellers småsløv kveld i sofaen. Satser på en runde husarbeid i morra :jepp: Og kanskje sykkelen til jobb? :klo:

:veslejenta:

Skrevet

Hey, skal du til PL land altså, det kan jo bli spennende! :lur:

Skrevet

:vinke:

Jupp, skal en liten tur til PL-land etterhvert :nigo: Men det har vært ganske rolig på den fronten ei god stund nå (og fuggel'n har ikke hatt så mange dårlige unnskyldninger for å dra igang en kjas heller), så har ikke noen forhåpninger. Men jeg fikk i alle fall presisert tidspunkt i går, og så får det bli som det blir.

Ble ikke sykkel i dag :sjenert: Jeg var egentlig litt klar for å sykle, men det var skikkelig grått ute og så ut til å regne. Så da ble det bilen i stedet... Men viste seg at det ikke regnet, og heller var i ferd med å tørke opp (ser i alle fall slik ut?). Jaja, shit happens. Handlelappen har jeg klart å glemme hjemme, men tror jeg skal få skriblet ned en ny, slik at jeg kan reise rett på butikken etter jobb. Godt for alt som er gjort! Ellers har jeg en plan om litt husarbeid i heimen i dag, komme litt på forskudd kanskje? :klo:

Ellers, tirsdag og fuggel'n er trøtt! Sov TUNGT da klokka ringte i morges, og det var litt ugreit å måtte stå opp. Men man klarer det gjerne til slutt...

Næh, kanskje svinge innom litt bøker i dag? Føler jeg er skikkelig på etterskudd... :sukk:

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

Takk for :kaffekopp: RR! Det gjorde godt en hustrig morgen :jepp:

Håper dagen din blir fin, selv på en T-dag! :klem:

Skrevet

God formiddag i fugleland!

Det er øs-pøs-vær her i dag også - om det er noen trøst - og jeg har ikke syklet på over ei uke og føler meg litt dum.. Skulel jo være ekstra trening det der, men neida :roll:

Ikke bra med trøtt tryne og stressete dager altså. Blir litt bekymra for pip-pip'en når det blir sånn. Passe på deg selv nå.

Vi satser vel på en liten middag for to eller noe slikt i PL-land?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...