Roadrunner Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #4861 Skrevet 15. juni 2011 Hatt en kjempekoselig kveld med god venninne, god mat, god dessert, masse skravlings og litt shopping. Knall! Og i morra får jeg sannelig besøk av nok ei goooood venninne til mer skravlings og koselige timer. Gleder meg! Bedriftsidretten utgår da... Angående telefon... Butikken som leverer telefon til oss har den ikke på lager... Og får den ikke inn på et par uker. FAKERTEN! Så nå må jeg ta en liten prat med sjefen i morra, og krysse fingrene for at jeg kan stikke innom en annen forhandler og se om jeg får tak i en telefon i morra. VIL ha ny telefon! Er lei av trøblete saker nå... *krysser fingrene* Tror det blir tidlig kvelden i kveld gitt, fuggeln er skikkelig trøtt! Ser forresten på Vinn på minuttet på TV2... Ei dame der som går ei velourdress-sak i litt spraglete mønster. Dama er 48 år (forsåvidt ikke så veldig relevant kanskje), men hvem går med sånne klær på tv? Gret at det er komfortabelt, men kan ikke si jeg synes det er skrekkelig pent (okei, jeg er nok litt ondskapsfull her nå...)...
Supramundane Skrevet 15. juni 2011 #4862 Skrevet 15. juni 2011 Jeg ville nok også prøvd å bytte merke. Jeg brukte et .... hmm, husker ikke hva det heter.. Men jeg ble skikkelig dårlig. Nedfor, ja på grensen til deprimert. Følte meg elendig. Med nye p-piller ble jeg normal igjen. Hurra!
vimse Skrevet 15. juni 2011 #4863 Skrevet 15. juni 2011 Og jeg er SÅ glad i cerazetten Jeg hadde sprettjur de første ukene husker jeg, de ble knallharde og SÅ ømme Men det varte ikke for alltid gitt, jaja, ømheten var jo like greit at forsvant... Kjedelig å være så kvalm, men håper fravær i dag er en ny trend
Roadrunner Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4864 Skrevet 16. juni 2011 Mårnings! Ser ut til at både kvalme og hormoner har roet seg, så jeg krysser fingrene for at det bare var litt forbigående. Skal følge med litt, og evt kontakte lege om kvalmen roter seg til igjen. Men vil gjerne få Cerazetten til å fungere, og krysser fingrene for at blødningene uteblir etterhvert. Oddsen for at jeg skal fungere ganske bra på de pillene er ganske bra, siden jeg fungerte så bra på sprøyta (er de pillene som er mest lik sprøyta). Har forsøkt andre p-piller for ørten år siden, ikke helt fornøyd da... Men vi får se! Har fått klarsignal fra sjefen om å ta en liten runde for å se om jeg får tak i ny telefon i dag Krysser fingrene!! Når jeg først er SÅ klar for en ny dings, da er ikke tålmodigheten den beste gitt
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juni 2011 #4865 Skrevet 16. juni 2011 God morgen Så godt at kvalmen har roet seg. Får håpe det stabiliserer seg når kroppen har vent seg til piller og alt sammen Ny telefon blir jo kjempestas, selv om du må vente litt på den. Kjekt å ha noe å se fram til God torsdag, bippe
Suzy Skrevet 16. juni 2011 #4866 Skrevet 16. juni 2011 Kult med ny telefon! Jeg er misunnelig - jeg vil ha Iphone4 *surve* - men sjefen bare ler av meg og sier jeg ikke ba om noen spesiell da jeg begynte så jeg får klare meg en stund til med denne. Godt du er mindre uvel i dag. Høres jo egenlig sannsynlig ut at du ternger en liten tilvenningstid, men likevel.. Det er ikke godt å være uvel og utafor.
Supramundane Skrevet 16. juni 2011 #4867 Skrevet 16. juni 2011 Jeg elsker min HTC Hero, selv om jeg nok kunne tenkt meg en litt nyere og "kulere". Ville aldri byttet ut HTC mot iPhone though....
Skravla Skrevet 16. juni 2011 #4868 Skrevet 16. juni 2011 Jeg begynner å bli veldig glad i min SE Xperia Arc. Tok litt tid å bli vant til smarttelefon etter min gamle.
Roadrunner Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4869 Skrevet 16. juni 2011 Ny telefon! Konsentrasjonen er vel kanskje ikke HEEEELT på topp her *kremt* Men har litt jeg må få gjort her, så er vel best å ta seg sammen Nytt leketøy er sjelden feil altså! *oppslukt*
Roadrunner Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4870 Skrevet 16. juni 2011 Veldig glad i Android jeg også, og vært superfornøyd med min kjære Hero. Og hadde egentlig ikke planer om å bytte ennå, bare kikket litt rundt. Men så ble det skrekkelig tungvindt når deler av touch-skjermen ikke lenger var touch... Skrive epost og sms ble en forbannelse, og med kurs ei uke borte fra jobb, så må jeg ha ting litt på stell. Så da ble det LØP OG KJØP Ikke veldig lei meg... Vurderte sterkt HTC Sensation, men har ikke vært helt knallfornøyd med kameraene til HTC, så tenkte jeg fikk teste Samsung denne gang. Galaxy SII har herved fått nytt hjem Og jeg surrer og vaser her, og prøver å gjøre meg litt kjent med Samsung sine menyer (er godt vant til HTC sitt Sense-grensesnitt). Leketøy!!!
vimse Skrevet 16. juni 2011 #4873 Skrevet 16. juni 2011 Nytt leketøy. *plopp* --- Så gøy med ny telefon!
Daria Skrevet 16. juni 2011 #4874 Skrevet 16. juni 2011 Koffertene står tett der Vimse ferdes... Jeg har ikke smarttelefon Men betyr det at den er dum, enkelt møblert eller bare har litt lærevansker?
Skravla Skrevet 16. juni 2011 #4876 Skrevet 16. juni 2011 Koffertene står tett der Vimse ferdes... Jeg har ikke smarttelefon Men betyr det at den er dum, enkelt møblert eller bare har litt lærevansker? Din er nok bare enkelt møblert.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. juni 2011 #4878 Skrevet 16. juni 2011 Så herlig med ny telefon - gratulerer med morsomt leketøy Jeg angrer dypt og inderlig på at jeg kjøpte Sony sin Xperia. Møkkatelefon! Samboer kjøpte HTC desire og er veldig fornøyd med den. Skulle ønske jeg heller hadde kjøpt LG eller Samsung
Roadrunner Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4879 Skrevet 16. juni 2011 Vimse dah! Veldig fornøyd så langt, og masse stæsj å finne ut av. Blir nok litt testing de neste dagene ja Akkurat nå tror jeg at jeg skal få pusset tennene og kommet meg i seng. Trøtt som ei strømpe, etter en KJEMPEKOSELIG kveld!! Bestisen kom bortover en tur, og vi har skravlet og kost oss skikkelig. Gjorde godt altså! Men med denne sengetida på fuggel'n, så skal jeg prise meg lykkelig over at det er fredag i morgen! Sommerfest med jobb da, men aner meg at fuggel'n ikke blir av de seneste...
mocci Skrevet 17. juni 2011 #4880 Skrevet 17. juni 2011 Grattis med nytt leketøy! Det neste blir vel PL boytoy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå