Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men 17-17.30 er skikkelig lange dager da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hug: til trøtte Fuggel'n
Skrevet

Håper du har det fin fint på seminar tross lange dager. :)

Skrevet

:overrasket:

DET var lange dager ja! Jøsses!

Jeg har sendt dere et alternativt forslag, som jeg er faktisk kan være enda mer aktuelt nå (så kan Skravlis og jeg ta oss opp til deg og være klare når du er ferdig..) - dere får melde tilbake til meg.

Håper du har sovet godt i natt da :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du har fine dager på kurs i hovedstaden :)

Skrevet

Juhuhhhh :) *sender over litt ginseng for å få opp sprit'n* Dærsken! Det er lange dager på seminar. Men jeg formoder og håper det er et visst innhold i det??

Skrevet

:veslejenta:

Et lite, men kjempekoselig besøk hos et vennepar i kveld og nå er det øyeblikkelig sengetid. Trøtt igjen gitt! Men superkoselig å få til litt sosialt når jeg først er på disse trakter. :jepp:

Blir kleint med KG denne uka, men kommer sterkere tilbake! MYE input på kurs, satser på at litt fester seg... Blir gjerne en times tid med jobbing i kveldinga også, alltid noe som må gjøres. Men koser meg også altså! Godt å bytte miljø litt, få deilig frokost, knall lunsj og god middag. Me like :nigo:

:natti:

Sov godt :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Godt å høre at du koser deg og har utbytte av både seminar og det sosiale :)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Deilig med påfyll - både faglig og sosialt. Gleder meg til å ses i morra :nigo:

Skrevet

Alltid påfyll :nigo:

Heldigvis ser det ut til at vi klarer å slutte rundt 1630 disse dagene, vi starter heller litt tidligere. Passer meg fint, selv om skrotten skriker om nåde kl 06 om morgenen. Den var nok innstilt på en liten halvtime ekstra søvn på morgenkvisten...

Meb ellers ved godt mot!

Skrevet
:kaffekopp: God morgen. Håper du får en fin og lærerik dag. Og kos deg på date med Skravla og Tiger'n i kveld. :klem:
Skrevet

Begynner å kjenne 4 intense dager på kurs gitt. Trøtt og sliten, men veldig klar for skravlings med Skravla og Suzy i ettermiddag!! Er jo St.Hans og greier :nigo:

Alt bra rundtom?

:kaffekopp:

:natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ha en kjempekoselig St.Hansfeiring med katta og skravla! Håper dere får spist godt og skravlet masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...