Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2011 #5001 Skrevet 6. juli 2011 God morgen Tror jeg har maken til den buksa du linket til, gitt. Har flere av det merket, og synes de er kjempegode! God onsdag til deg, RR
Roadrunner Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #5002 Skrevet 6. juli 2011 Vrak! Rett og slett vrak... Også er det "bare" onsdag! Ble litt sent i går, men ikke verre enn at det burde gå bra. Meeeeen, jeg har vel et aldri så lite etterslep fra helga, som jeg ikke klarer å ta igjen uten å legge meg tidligere, ergo går jeg rundt her som en zombie. Morsomt... Trolig litt sosialt i ettermiddag også (kjempekoselig, men akkurat nå er det bittelitt ork, dessverre...), men i morra blir det klesvask, pusling hjemme og SOVE. Det trengs! Ellers, en kjempekoselig ettermiddag/kveld i går. En liten treningsøkt (og et skikkelig blodsukkerfall med påfølgende skjelving og stress), og koselig venninnekveld etterpå med god mat og masse skravling. Kooooselig! Ute er det lave, tunge, grå skyer, men foreløpig ikke noe særlig de siste 4 dagene. Bare grått... Hjelper at det er nærmere 20 grader, men er allikevel ikke den helt store sommerstemningen gitt. Næh, får ta fuggel'n sammen, og få gjort litt her tror jeg! Ha en fiiin onsdag!
mocci Skrevet 6. juli 2011 #5003 Skrevet 6. juli 2011 Kan det være en trøst at det er like grått og trist her også.
Roadrunner Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #5005 Skrevet 6. juli 2011 En trøst er jo alltid en trøst *synger med på trallen til Sauen* Hva synger vi?
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2011 #5008 Skrevet 6. juli 2011 Kjekt at Sauen prøver å holde liv i vrakfuggel`n
Roadrunner Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #5009 Skrevet 6. juli 2011 Absolutt et hederlig forsøk! Fuggel'n ser oftere og oftere på klokka nå, begynner å bli klar for å komme seg hjemover. Innom og handle et par ting, og ser kjapt på en pulsklokke (min er på grensen til å kalles kaputt), og så hjem og rydde litt. Istedet for rusletur ser det ut til å bli besøk av venninne i ettermiddag, blir koselig! Får vel servere litt jordbær da ja Er redd fuggel'n fremdeles er et trøtt vrak, men har i det minste fått gjort NOE idag
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2011 #5010 Skrevet 6. juli 2011 Jordbær høres jo bare fantastisk fristende ut. Kanskje jeg skal koste på meg årets første kurv med godsaker i dag? Kos deg med venninnebesøk i kveld.
Suzy Skrevet 6. juli 2011 #5011 Skrevet 6. juli 2011 Jeg gikk glipp av jordbær i lunsjen i dag MEN har kompensert med en bolle blåbær nå
Roadrunner Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #5012 Skrevet 6. juli 2011 Det ble jordbærpause på jobb i dag, og nå står det en stor bolle jordbær på bordet Lurer på hvorfor jeg tidvis har litt mageknip som ikke skyldes sånt månedlig vas? Eller, egentlig lurer jeg ikke i det hele tatt... *kremt*
Gjest Purple Haze Skrevet 6. juli 2011 #5013 Skrevet 6. juli 2011 Jeg spiser jordbær hver dag nå, men begrenser meg litt, da unngår en kanskje ugrei mage. Jeg er også sånn nå. Rett og slett plagsomt å være så trøtt!
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2011 #5014 Skrevet 6. juli 2011 Ble ikke noe jordbær på meg i dag. Var ikke i nærheten av noe sted som solgte det. Men bedre lykke neste gang heter det vel...
Suzy Skrevet 7. juli 2011 #5016 Skrevet 7. juli 2011 God morgen frøken jordbærfugl Sauen har visst vekket deg allerede, ser jeg
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2011 #5017 Skrevet 7. juli 2011 Mårnings Alt bra i fuggel-land i dag?
Roadrunner Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #5018 Skrevet 7. juli 2011 Ingen spøk å bråvåkne til RAI RAI gitt! Neida, i dag er jeg faktisk ikke totalvrak. Kanskje kroppen rett og slett har gitt opp å få tatt igjen litt av søvnunderskuddet? Jeg ELSKER fancy ventemusikk på telefonen Først skal jeg taste meg gjennom ØRTEN valg, og når jeg endelig står i kø for å få et vesen å snakke med, så er det en kjiiiiiiip ventesang som lyder halvfalsk over telefonen. Festlig! Jaja, kom da gjennom til slutt...
Roadrunner Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #5020 Skrevet 7. juli 2011 Skurtreskeren (også kalt epilator) har jobbet seg gjennom vilnisset på leggene (nå var det faktisk skikkelig flaut å gå med capri på jobb ), vaskemaskinen har kjørt en runde med klær, oppvaskmaskinen har gjort jobben sin og jeg har pakket litt. Burde støvsuget også, men får ta det til uka (noen som ser et mønster i hva som blir utsatt her? ) Faktisk sett ganske så mye til i dag, og det var jo en kjærkommen forandring! Spådd litt mer "normale" tendenser i morra og ser ut til å bli en våt helg. Litt kjipt når jeg skal på hyttetur i skjærgården, men det blir nok koselig uansett. Blir jo bare våt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå