Roadrunner Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5102 Skrevet 20. juli 2011 Takk for det! Koser meg Og sannelig fikk vi ikke litt i dag også! Sitter på verandaen sammen med Harry Hole, og nyter finværet
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2011 #5103 Skrevet 21. juli 2011 Håper du nyter ferie! Leser du "Gjenferd", eller? Jeg har jo pløyd meg gjennom hele Hole-serien tidligere i sommer, og nå skal jeg ta fatt på "Hodegjegerne". Den skal jo bli film nå, til og med. Nyt ferie, RR!!
Roadrunner Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5105 Skrevet 22. juli 2011 Mårnings! "Gjenferd" ble avsluttet i går, har slukt den på få dager Det er feriekos! Mener jeg har lest Hodejegerne, men siden jeg har totalt teflonminne på filmer/bøker, kan jeg ikke si stort om hva den handlet om... Regner med å dra hjemover til mine foreldre en tur igjen i dag, og bli der noen dager igjen. Fått et par sløve og koselige dager i leiligheten, blomster er vannet og posten er hentet inn. Forøvrig meldt fare for flom her i dag/imorra
Suzy Skrevet 22. juli 2011 #5106 Skrevet 22. juli 2011 God morgen, eller formiddag fuglen Et lite ferievink fra Danmark
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #5107 Skrevet 22. juli 2011 Harry Hole-bøkene er skikkelig fengslende, noe jeg ikke trodde på forhånd. Godt å bli positivt overrasket av bøker altså! Håper det ikke blir flom og kaosvær hos dere! Trøsten kan vel være at det skulle være kortvarig, det uværet. Kos deg videre i ferien din
Roadrunner Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #5108 Skrevet 22. juli 2011 Blitt noen timer foran tv'en i ettermiddag... FY FADER! Er helt satt ut her jeg...
Roadrunner Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #5109 Skrevet 27. juli 2011 Trøtt og sliten jente nå... Lang dag, med kakelaging, bilvask (min og pappas biler - vi har hatt skikkelig teamwork - tatt begge bilene grundig utvendig og innvendig), handling, overflatevask av kjøkkenet (skapfronter, ventilator, fliser, benkeplate etc), rydding, redd opp et par senger ++ Fullt hus i morra, så hektiske dager! Ferie?? Etter mye regn første ferieuka, har det ENDELIG kommet litt Deilig! Nå håper jeg det bare fortsetter, også etter galskapen i morra. Dyreparken med nevø om tirsdag, og samme moroa til lørdag. Koselig, men intense dager... Håper lite aktivitet på KG tyder på fine feriedager rundtom!
Sauen Shaun Skrevet 28. juli 2011 #5110 Skrevet 28. juli 2011 God morgen. Lykke til med galskapen i dag. Regner med at Fuggel'n flakser seg velberget gjennom det hele (hva det enn består av).
Roadrunner Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #5111 Skrevet 28. juli 2011 Familieselskap var på planen... Men det hele startet med ambulanse, luftambulanse og smått kaotisk. Himmel og hav. Men det ser heldigvis ut til å gå over all forventning. Deler av familien var på sykebesøk i ettermiddag, jeg stikker innom imorra. Ikke helt "faren over" ennå, men vi krysser fingrene! Ikke bare bare med gamle besteforeldre... Vi klarte allikevel å gjenomføre et slags selskap, fikk i alle fall spist masse god mat og kaker. Men blir godt å finne senga nå snart!
Roadrunner Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #5113 Skrevet 28. juli 2011 Så langt tyder ting på at det går rette veien heldigvis. De fikk ringt kjapt da det skjedde (trolig slag/blodpropp i hjernen) og paps og jeg var til alt hell ute og kjørte (hente kake og mat til selskapet) og like i nærheten da de ringte. Ting gikk kjapt, noe som trolig har vært av avgjørende betydning. Krysser fingrene her...
vimse Skrevet 28. juli 2011 #5114 Skrevet 28. juli 2011 At ting skjer raskt er ofte avgjørende i slike tilfeller ja! Uff så ekkelt
Roadrunner Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #5115 Skrevet 29. juli 2011 Vært på sykebesøk i dag, og det ser heldigvis bra ut. *lettet* Nå nytes noen minutter på bryggekanten med en kurv jordbær. Var innom Domkirken en tur og tente et lys, gjorde godt... Humorshow med god venninne i kveld, gleder meg!!
Roadrunner Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #5116 Skrevet 30. juli 2011 Kraftig forverring hos pasienten, og det ser ut til å bare gå en vei... Tørker tårer, venter... Masse ulike følelser som herjer, samtidig helt tom. Ønsker å være alene, men vil egentlig ikke være helt alene allikevel. Bekymra for mamma... Tunge dager! Veldig tunge dager...
Suzy Skrevet 31. juli 2011 #5119 Skrevet 31. juli 2011 Oj så triste nyheter det var her! Håper virkelig det kan rettes opp og gå bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå