Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kos deg med ferie!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det!

Koser meg :jepp:

Og sannelig fikk vi ikke litt :sol: i dag også!

Sitter på verandaen sammen med Harry Hole, og nyter finværet :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper du nyter ferie! Leser du "Gjenferd", eller? Jeg har jo pløyd meg gjennom hele Hole-serien tidligere i sommer, og nå skal jeg ta fatt på "Hodegjegerne". Den skal jo bli film nå, til og med.

Nyt ferie, RR!! :klem:

Skrevet

God morgen Fuggel'n! :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings! :vinke:

"Gjenferd" ble avsluttet i går, har slukt den på få dager :sjenert: Det er feriekos! Mener jeg har lest Hodejegerne, men siden jeg har totalt teflonminne på filmer/bøker, kan jeg ikke si stort om hva den handlet om... :sjenert:

Regner med å dra hjemover til mine foreldre en tur igjen i dag, og bli der noen dager igjen. Fått et par sløve og koselige dager i leiligheten, blomster er vannet og posten er hentet inn.

Forøvrig meldt fare for flom her i dag/imorra :sukk::regn:

Skrevet

God morgen, eller formiddag fuglen :)

Et lite ferievink fra Danmark :goodbye:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Harry Hole-bøkene er skikkelig fengslende, noe jeg ikke trodde på forhånd. Godt å bli positivt overrasket av bøker altså!

Håper det ikke blir flom og kaosvær hos dere! Trøsten kan vel være at det skulle være kortvarig, det uværet. Kos deg videre i ferien din :klem:

Skrevet

Blitt noen timer foran tv'en i ettermiddag... :sjokkert:

FY FADER!

Er helt satt ut her jeg...

Skrevet

:veslejenta:

Trøtt og sliten jente nå... Lang dag, med kakelaging, bilvask (min og pappas biler - vi har hatt skikkelig teamwork - tatt begge bilene grundig utvendig og innvendig), handling, overflatevask av kjøkkenet (skapfronter, ventilator, fliser, benkeplate etc), rydding, redd opp et par senger ++ Fullt hus i morra, så hektiske dager! :daane: Ferie?? :klo:

Etter mye regn første ferieuka, har det ENDELIG kommet litt :sol: Deilig! Nå håper jeg det bare fortsetter, også etter galskapen i morra. Dyreparken med nevø om tirsdag, og samme moroa til lørdag. Koselig, men intense dager...

Håper lite aktivitet på KG tyder på fine feriedager rundtom!

:klemmer:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp: Lykke til med galskapen i dag. Regner med at Fuggel'n flakser seg velberget gjennom det hele (hva det enn består av). :klem:

Skrevet

Familieselskap var på planen... Men det hele startet med ambulanse, luftambulanse og smått kaotisk. Himmel og hav. Men det ser heldigvis ut til å gå over all forventning. Deler av familien var på sykebesøk i ettermiddag, jeg stikker innom imorra. Ikke helt "faren over" ennå, men vi krysser fingrene! Ikke bare bare med gamle besteforeldre... Vi klarte allikevel å gjenomføre et slags selskap, fikk i alle fall spist masse god mat og kaker. Men blir godt å finne senga nå snart!

Skrevet

Uffda! Håper det går bra. :hug:

Skrevet

Så langt tyder ting på at det går rette veien heldigvis. De fikk ringt kjapt da det skjedde (trolig slag/blodpropp i hjernen) og paps og jeg var til alt hell ute og kjørte (hente kake og mat til selskapet) og like i nærheten da de ringte. Ting gikk kjapt, noe som trolig har vært av avgjørende betydning. Krysser fingrene her...

Skrevet

At ting skjer raskt er ofte avgjørende i slike tilfeller ja! Uff så ekkelt :(

Skrevet

Vært på sykebesøk i dag, og det ser heldigvis bra ut. *lettet*

Nå nytes noen minutter på bryggekanten med en kurv jordbær. Var innom Domkirken en tur og tente et lys, gjorde godt...

Humorshow med god venninne i kveld, gleder meg!!

Skrevet

Kraftig forverring hos pasienten, og det ser ut til å bare gå en vei... Tørker tårer, venter... :trist: Masse ulike følelser som herjer, samtidig helt tom. Ønsker å være alene, men vil egentlig ikke være helt alene allikevel. Bekymra for mamma...

Tunge dager! Veldig tunge dager... :trist:

Skrevet

Oj så triste nyheter det var her!

Håper virkelig det kan rettes opp og gå bedre :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...