Sauen Shaun Skrevet 1. august 2011 #5122 Skrevet 1. august 2011 Håper du har det så bra som du kan ha det i den situasjonen du er i...
Roadrunner Skrevet 1. august 2011 Forfatter #5123 Skrevet 1. august 2011 Lange og tøffe dager her. Mye tårer. Mams har det tøffest, men støtter og trøster så godt jeg kan. Og skal sitte litt sammen med henne og våke i dag. Gruer meg samtidig som det nok blir litt godt... Aner ikke hvor lang tid dette vil ta, er tung ventetid... Familie bor hos mine foreldre og det hele er i grunn bare kaotisk. Noen som kaller dette ferie? Jeg trenger ferie...
Suzy Skrevet 1. august 2011 #5124 Skrevet 1. august 2011 Uffameg.... triste greier dette her. Det er aldri lett å miste noen nær seg Hvor gammel er besteforeldren? Det er jo dessverre sånn at når man blir syk som gammel så er sjansen mye større for at det går utforbakke fort Du er flink som støtter moren din i prosessen og det er veldig godt å våke og være med. Bedre enn å vente hjelpeløst hjemme.
vimse Skrevet 1. august 2011 #5125 Skrevet 1. august 2011 Uff, det må være utrolig slitsomt Men tror nok det kan være fint, i alle fall i etterkant, å vite at du har sittet og våket STOR
Roadrunner Skrevet 1. august 2011 Forfatter #5126 Skrevet 1. august 2011 Sitter på sykehuset nå sammen med mamma. Ganske rolig her, vi prater litt, leser litt og stryker han litt på kinnet. Sover mye... 82 år er en voksen alder, og det skal vel noe til for å overleve først et slag på torsdag (med bemerkelsesverdig rask forbedring) og så et nytt stort slag på fredag kveld... Nå er det kun blikkontakt og små hodebevegelser, kan ikke bevege seg eller snakke. Tøft å se en stor og sterk mann så hjelpeløs og fanget i sin egen kropp... Var sikker på at det var slutten på lørdag, men han er visst en skikkelig fighter... Finværet ute betraktes fra innsiden av sykehuset... Takk for gode ord og varme klemmer forresten, det varmer!!
Sauen Shaun Skrevet 1. august 2011 #5127 Skrevet 1. august 2011 Håper du får en rolig natt med god søvn.
Roadrunner Skrevet 2. august 2011 Forfatter #5129 Skrevet 2. august 2011 Stille og fredelig i går, han sov mye. Dro etterhvert hjemover, og fikk grillet og pratet litt. Ingen våket i natt, og det har gått veldig greit. De fleste trengte nok litt søvn, og det var godt å få pratet litt i går. Tviler på at det blir døgnkontinuerlig våking fremover, nå blir det nok heller noen timer hver dag. Jeg er en tur innom leiligheten i dag, får vasket litt klær og sjekket epost (ikke hatt pc'en på siden midten av forrige uke en gang...). Slappe av litt på verandaen tenker jeg, før jeg nok blir med hjemover til mams og paps i kveld. De trenger litt hjelp og støtte, så da stiller man selvfølgelig opp! Føler ikke jeg har så mye ferie, men... Sånn er det. Kommer sterkere tilbake på KG etterhvert! Jobb til mandag, er helt sykt...
Scorpina Skrevet 2. august 2011 #5130 Skrevet 2. august 2011 Sender et lass med gode vibber sørover til deg og din familie
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2011 #5131 Skrevet 3. august 2011 Høres ut som du har en slitsom ferie ja. Men samtidig er det som regel godt å kunne være i nærheten når sånne ting skjer.
Roadrunner Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5136 Skrevet 4. august 2011 Tusen takk for koselige ord og gode klemmer! Vært ei skikkelig tøff uke, med masse tanker, følelser, organisering og kaos. Virker som om pasienten har stabilisert seg litt nå (i den grad man kan stabiliseres i den tilstanden), og vi håper han blir flyttet nærmere mine foreldres bosted over helga. Det hadde gjort ting LITT enklere kan du si, istedet for å måtte kjøre over 7 mil for å besøke han hver dag. Mams har vært der alene de siste par dagene, mens paps og jeg har fått gjort litt hjemme. De har satt STOR pris på hjelp, det er det ingen tvil om! Jeg har vasket nærmere 8 maskiner med klær, lagt sammen tøy, ryddet, laget middag, redd opp senga +++ Hektiske dager, men godt å kunne gjøre litt praktiske ting også. Tilbake i leiligheten nå, etter en dag med litt tufs form. Blitt verre utover kvelden og nå sitter jeg her med feber, vond hals, ømme kjertler og litt hosting. Herlig... Snakker om ferie! Håper virkelig formen er bedre i morra! Tror kanskje jeg skal finne senga nå... Prøve å sove av meg litt gruff Dere er gode!!!
Suzy Skrevet 5. august 2011 #5137 Skrevet 5. august 2011 Ja en skikkelig gruffeforkjølelse var vel akkurat det du trengte på toppen av dette nå, men det er helt typisk at det kommer når man er sliten og stresset og opprørt. Kanskje godt å være hjemme i eget hus og slappe av litt? Håper du blir fort frisk i allefall!
Scorpina Skrevet 5. august 2011 #5138 Skrevet 5. august 2011 Ussjjj! Håper "tufsinga" er forbigående og at du blir i bedre form. Ingenting er så kjedelig som å gå der å hangle. God bedring til dere begge to
lilljan Skrevet 5. august 2011 #5139 Skrevet 5. august 2011 God bedring, håper den ikke er seiglivet!
Roadrunner Skrevet 5. august 2011 Forfatter #5140 Skrevet 5. august 2011 Feberen på gang igjen her, etter en nærmest feberfri formiddag. Men når kvelden kommer så stiger nok temperaturen ja Ømme kjertler i nakke/hals, sår hals, hoster litt og generelt litt tufs. Men klarer meg da fint. *kremt* Pasienten har visst vist litt verre tendenser i dag, og det er ikke avklart noe angående flytting. De har utsatt den diskusjonen til over helga, nå var han visst for dårlig. Det betyr flere dager med masse kjøring for mams og paps. Regner med det blir sløve dager her, med pleie av skrott og helse, og kanskje en tur innom sykehuset dersom formen min bedrer seg litt. Tar en dag og en time av gangen. Ikke vits i å kjøre innom sykehuset og smitte hele avdelingen med basiller - de er sannelig syke nok de som ligger der... Jobb til mandag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå