Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Formen kan absolutt bli bedre, men jeg henger da sammen :jepp: Sovet veldig dårlig i natt, mye hosting. Til kvelden blir det garantert en støyt hostesaft før sengetid!

Rolig ettermiddag i går, og regner med en rolig ettermiddag i dag også. Prøve å få gjort bittelitt i heimen, ellers bare slappe av. Vil bli frisk nå rett og slett! :opplyser:

Begravelse på tirsdag, og har fått gitt beskjed til sjefen. Godt for alt som er gjort...

Helg snart? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt varm drikke kan kanskje hjelpe? :kaffekopp:

Skjønner godt at du tar det med ro og hviler deg etter jobb. Viktig å fokusere på å bli frisk nå :klem:

:jepp: en dag nærmere helg! :fnise:

Skrevet (endret)

Kondolerer så masse RR :klem: Det var trasig å høre at det gikk den veien...men, skulle han nå bli først dårlig er det godt han slapp å ligge der i lang, lang tid med både smerter, ubehag og en generell dårlig livskvalitet. Vi skal tenke på deg på tirdag snuppa :troest::klemmer:

...og duuuh, er det ikke LITT tidlig å begynne å rope på helg??? :fnise:

Endret av Scorpina
Skrevet

Så trist å lese, kondolerer så masse til deg og dine. Jeg synes det virker som familien stårveldig samlet i sorgen, deter godt. Ta vare på deg selv nå! :klemmer:

Skrevet

Tidlig å be om helg, Scorpis? :klo:

Næh, jeg var superklar for helg før lunsj i går jeg! 3 timer på jobb er da mer enn nok? :ler:

Gått ganske radig frem til lunsj i dag også, nå er det jo "bare" tre timer igjen :nigo: Finfint vær da, så litt kjipt å sitte inne, men tjener i alle fall til livets opphold.

Familien står godt sammen disse dagene, og det er godt. Jeg har et veldig godt forhold til mine foreldre, heldigvis! Ikke like godt forhold til mammas bror med familie, men gjør gode miner til slett spill. Greit forhold til broder'n med familie også, heldigvis! Liten, men god familie :jepp:

Skrevet

Men nå er det jo straks onsdag og da er det jo egentlig bare to dager igjen til helg :nigo:

Skrevet

Men nå er det jo straks onsdag og da er det jo egentlig bare to dager igjen til helg :nigo:

:pls:

Takk!

Skrevet

Snart hjemover! :hoppe:

Her veksler det mellom øsregn, sol, torden, gråvær, yr ++ Fasinerende...

Men nå vil jeg hjem! :veslejenta:

Skrevet

Det ante meg at det ikke ble begravelse mandag. Det er få prester som jobber mandagene i og med at de som regel er på jobb søndagene (hvis dere skal ha kristen begravelse da...).

Og helg er det snart vet du. Det virker så lenge til nå, men plutselig er helga her... :jepp:

Skrevet

Middag unnagjort

:veslejenta:

Vaska trappegangen i blokka

Rydda litt smått her og der

Går ikke så fort, men jeg får da gjort bittelitt innimellom!

Og begynner å tro at hostesaften kanskje virker, synes jeg hoster mindre allerede (morfinrus?) :nigo:

Skrevet

Nettopp kommet meg ordentlig i gjenge igjen, hjemme og på nett ... og ble lei meg for Fuggel-jenta som har mistet Morfaren sin :hug:

Godt å vite at familien din er gode på å ta vare på hverandre :rodmer:

Håper du :veslejenta: godt resten av kvelden, og kommer deg i bedre og bedre form etterhvert.

:klem:

Skrevet

Fairy jo! Long time no see! :klemmer:

Satser på at formen er stigende, virker foreløpig som om hestekuren på hostesaft har en viss virkning. Me like! :nigo:

Skrevet

:sukk:

Dette er det snåleste sykdomsforløpet jeg har vært ute for. Virker som om symptomene kommer på rekke og rad, men lite samtidig. 3 dager med feber (og tung skrott, vond hals), 3 dager med slitsom hoste (tung skrott, vond hals ++), og i dag? Mageinnholdet tømt før kl 07... Kvalm, ikke fått spist, men går visst finfint å kvitte seg med vann på gærne måten også. Teit! Rett og slett TEIT!

Så nå har jeg gitt beskjed til jobb om at jeg blir hjemme i dag, og tenkte jeg skulle kveile meg på sofaen. Dustebasiller!

Må sende ei melding til ei venninne også, vi skulle vært ute og spist i ettermiddag...

Skrevet

Tusen takk for det, Skravla!

Jeg er tørst, men så langt har jeg ikke klart å holde på vann engang. Får prøve litt romtemperert vann i små slurker... :sukk:

Skrevet

Uff! God bedring Fuggel'n! :kose:

Det er ikke hostesafta du tok i går som gjør at du kaster opp i dag da?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dette hørtes ikke særlig ut altså, kanskje du bør vurdere en tur til legen. Legg deg godt til rette på sofa`n og plei deg selv som best du kan i dag :troest: og masse god bedring!

Skrevet

Uff stakkar fuglen!! Det der hørtes helt jævlig ut, for å være ærlig.

Du får forsøke litt vann veldig forsiktig - evt litt mild te, eller litt død cola i bittesmå slurker. Høres jo ikke bra ut dette, men tenker det er noe som har angrepet deg litt fordi du har vært stressa og trist. Da er man mer sårbar for sånne ting. Guffent uansett da :overrasket:

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...