Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig kveld med venninne, god mat, deilig dessert og masse skravling. Knall! Nå er det sengetid for trøtt fuggel :natti:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ha ei god helg, Roadrunner! Håper litt hvile gjør formen din bedre nå :klem:

Skrevet

Koselig dag i går, med rusletur sammen med venninne på formiddagen, og koselig jentekveld hos ei anna venninne på kvelden. Masse god mat og god stemning! Litt sent i seng, men sånn blir det av og til :nigo:

Ingen store planer for søndagen, bare pusle i heimen og kose meg. Rydde litt, men stort sett slappe av. Litt verre i formen igjen i går og i natt, men fikk tatt litt hostesaft etc, så fikk sove litt ekstra på morgenkvisten. Gjorde godt! Håper de siste basillene stikker av så fort som søren, skal jo ha PT-time til tirsdag!

:kaffekopp:

Håper søndagen nytes!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt drikke :kaffekopp: til den skrale, varm eller kald, etter som hva damen behager ;)

Skulle tro den sykdommen snart kunne forsvinne nå, ja. Du har jammen holdt på lenge nå. Fortsatt god bedring :klem:

Nyt en rolig søndag :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper mandagen går greit og at formen spiller litt mer på lag med deg i dag :)

Skrevet

En rolig søndag i går, bare litt pusling i heimen. Men har sovet dårlig og lite i natt, så litt blåmandag her gitt. Jaja... Handle etter jobb idag, ellers ingen store planer. Gjøre ferdig litt i heimen kanskje? Lade opp til morgendagen :nigo:

Senebetennelse på gang i venstrearmen, så blir ikke skrekkelig mye KG idag er jeg redd. Prøver å la armen hvile så mye som mulig (skrekkelig enkelt i dagens datasamfunn...).

Men ellers er formen stigende! :hoppe:

Skrevet

Blåmandag og begynnende senebetennelse høres ikke helt bra ut. Men med tanke på at du har en veldig spennende tirsdag i vente, så satser vi på at dagen går fort - og at tirsdagen blir så bra som du håper på. :klem:

Skrevet

Okei... T-DAG! :natti:

Litt sent i seng i går, og totalvrak i dag. Sov SÅ godt da klokka ringte, og fikk satt klokka på Snooze før jeg forsvant noen små minutter til. Men ikke på langt nær nok gitt... Helg snart? :klo:

:daane:

Blåmandag ja... Den hadde nesten ingen ende i går, og jeg var superfrustrert da jeg gikk fra jobb. Hadde forsøkt å ringe kundeservice til en leverandør, men ble stort sett bare sittende med pausemusikk, kun avbrutt av folk som måtte sette meg over til andre. Oh my! Blodtrykket fikk kjørt seg.. :kjefte:

Fikk handlet masse sunn og god mat etter jobb, og dro hjem til en kjapp middag. En kollega kom innom etterhvert, og vi fikk gjort riktig så mye på verandaen (kjekt med hjelp!), før jeg inntok sofaen en liten stund. Skulle bare slappe av litt... I stedet ringte jeg paps for å høre om vi ikke skulle få klippet hekken hos han og mams til helga (vi skulle egentlig tatt det i sommer, men da skjedde det litt andre ting kan du si...). Vi skal på tur til søndagen, men har jo fredag og lørdag... Vet ikke helt om jeg smått angrer på forslaget mitt, for hadde jo vært deilig med en litt roligere helg, men samtidig godt å få gjort sånne ting som bare henger over en. Og jenta er jo glad for å kunne hjelpe :sjenert:

:trene: Første økt med PT i dag, blir spennende! *skrekkblandet fryd*

Skrevet

Blåmandag og T-dag... Det er ikke greit å være Fuggel for tiden. :kose: Og jeg kjenner til det der med å foreslå ting man egentlig ikke orker, fordi man vet at det må gjøres. Det blir en avveining i forhold til hva som sliter mest; å få det gjort, eller å gå og gnage på dårlig samvittighet for at det ikke er gjort...

Skrevet

Er egentlig hekklipping bra for senebetente armer, lurer jeg på da... :vetikke:

Og jeg vet hva du mener med å ta på seg og gå løs på ting man egentlig ikke gidder. Stønn... :roll:

Ha en fin t-dag - det er skikkelig t-dag i dag, merker jeg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen - litt :kaffekopp: kan kanskje hjelpe litt på en t-dag. Og ellers så vil jeg bare si at det muligens kunne vært lurt for deg å ta det litt med ro en liten stund fram over. Bli frisk av både det ene og det andre, lissom ;)

Lykke til med PT i dag. Det blir spennende :)

Skrevet

:sjokkert: Multisitat fungerer igjen! :daane:

Er egentlig hekklipping bra for senebetente armer, lurer jeg på da... :vetikke:

Og jeg vet hva du mener med å ta på seg og gå løs på ting man egentlig ikke gidder. Stønn... :roll:

Ha en fin t-dag - det er skikkelig t-dag i dag, merker jeg.

Hekklipping skal nok gå bra (tror jeg). Elektrisk klipper, og masse hjelp i papsen. Men tar det litt som det kommer, og skal ikke stresse armen unødvendig.

Er noe med å få unna det som henger over en (eller som jeg vet at henger over paps...). Kunne jeg bare være like flink til å få gjort ting som henger over meg i leiligheten... :plystre:

God morgen - litt :kaffekopp: kan kanskje hjelpe litt på en t-dag. Og ellers så vil jeg bare si at det muligens kunne vært lurt for deg å ta det litt med ro en liten stund fram over. Bli frisk av både det ene og det andre, lissom ;)

Lykke til med PT i dag. Det blir spennende :)

Ta det med ro ja... :sjenert:

Burde nok ta det litt med ro ja, men ække så enkelt. Samtidig føler jeg liksom ikke at jeg sliter meg ut heller, tror jeg. Godt å kunne hjelpe, godt å stille opp og godt å få det gjort. Men skal være glad når det blir en rolig helg i heimen... Til helga er søndagen allerede booket allikevel, så da gjorde det liksom ikke så mye om fredagen og lørdagen også ble litt okkupert.

Spent på PT ja! Prøver egentlig ikke å tenke så mye på det... :sjenert:

Skrevet

Blåmandag og T-dag... Det er ikke greit å være Fuggel for tiden. :kose: Og jeg kjenner til det der med å foreslå ting man egentlig ikke orker, fordi man vet at det må gjøres. Det blir en avveining i forhold til hva som sliter mest; å få det gjort, eller å gå og gnage på dårlig samvittighet for at det ikke er gjort...

Går litt i ett hos fuggel'n ja... Men samtidig godt for alt som er gjort! Og nå ligger jeg litt i forkant på terrassen min, og det liker jeg. Slippe stress i siste øyeblikk...

Men men, noen er visst bare skrudd sammen sånn...

Skrevet

:sjenert::strix::hoppendeglad::flau:

Det går rykter om PL-besøk i morra! :rodmer:

Long time no see... Undres på hvordan det blir gitt... Har jo egentlig skjøvet han langt baki arkivet...

Skrevet

:sjenert::strix::hoppendeglad::flau:

Det går rykter om PL-besøk i morra! :rodmer:

Long time no see... Undres på hvordan det blir gitt... Har jo egentlig skjøvet han langt baki arkivet...

Kuuult! :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...