Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Våken, kledd, og benket ved pc'en på jobb. Og litt spent på når "noen" måtte dukke opp. Han selv som fortalte at det ble tur hitover i dag, så regner med at kilden min er ganske "vanntett" :fnise:

Ellers: Småstøl :ler:

Kom godt i gang med PT'en i går, selv om første timen ble litt kort. Årsaken var at vi først kjørte en inbody-test, og så gikk vi gjennom resultatet av den mens jeg varmet opp. Men i morra er det fullt kjør, da skal jeg møte PT'en ferdig oppvarmet. Godt å være i gang!

:kaffekopp:

Skrevet

Åh så gøy det høres ut med PT altså!

Noe sånt kan jammen jeg tenke meg også, når jeg har litt mer grep om livet og har det litt roligere - vel og merke :ler:

Spennende med PL-besøk. Regner med at du skrur på sjarmen :sminkedokke::lur:

Litt :kaffekopp: før det braker løs?

Skrevet

:kaffekopp: trengs!

Tror det vil bli helt knall med PT! Blir mer og mer støl i armer/skuldre :fnise: og armene har det best når de henger slapt ned... :sjenert: Fikk skryt for god teknikk og grunnstyrke, så satser på at det lover godt for videre trening. Basisøvelser i går, men skal utvide litt etterhvert når vi har fått drillet de litt. Målet er jo at jeg skal kunne bruke disse øvelsene selv uten PT etterhvert... :plystre:

Og siden jeg nå er i siget, så har jeg *kremt* meldt meg på en liten spinningtime i ettermiddag (ehh... ikke så veldig liten kanskje - 60 min intervall...). Må avklare litt med ei venninne jeg skal treffe i ettermiddag, siden spinning betyr at jeg evt kommer 15 min senere, men det skal nok gå bra :nigo:

Skrevet

Har du sett noe til PL enda? :plystre:

Skrevet

Har du sett noe til PL enda? :plystre:

:plystre:

Et lite glimt i det jeg gikk forbi møterommet der han sitter i møte. *liker glassvinduer ut mot "landskapet" og har ikke hast med å få på plass gardiner... :sjenert: * Krysser fingrene for et glimt til i lunsjen :nigo:

Skrevet

Lunsjen unnagjort...

Litt mys i sidesynet, men ikke fått pratet noe eller hilst :sukk: Blir vel "som vanlig" dette, han på møterom hele dagen, og jeg virrer rundt ellers :kaklehone:

Skrevet

Du har ikke et eller annet du bare "må" ha hans mening om da? En unnskyldning for å sende ham en SMS?

Skrevet

Jeg har en liten problemstilling som jeg må ta opp med han, men det er en typisk e-post sak... Så jeg har sendt en mail (og krysser fingrene for at han kanskje tar kontakt etterhvert).

Egentlig litt rart å se han igjen, er lenge siden det har vært grunn til :wow: Husker vel knapt sist han var her, mai? Leeeenge... :sukk: Og sikkert leeeeeeeenge til neste gang også.

Forstod det slik at han skal være i disse trakter til i morra ettermiddag. Men ikke hos oss i morra. Jaja, shit happens *prøver å ikke tenke for mye*

Skrevet

Fått svar på eposten jeg sendte til PL:

"Kommer opp til deg ved anledning litt senere i dag" :hoppendeglad:

(og i det jeg hadde skrevet setningen over, så stod han plutselig her :sjenert: ) Fikk minimert KG i en heidundranes fart :ler: !!

Godt å se han og prate litt (selv om det bare ble jobb-prat, og jeg hadde andre som ventet, så det ble ikke så lenge). Men hyggelig var det jo :rodmer:

*dagdrømmer bittelitt*

Skrevet

Næmmen. Hva er det nå?

Skrevet

Bare sånn generelt litt småfrustrert... PL vettø :bond:

Ække like fjollete som før, men jeg er allikevel smertelig klar over at han er i huset, og at det trolig er LENGE til neste gang... Ikke noe moro når han bare sitter på møterom da!

Bare bittelitt fjollefuggel i dag :kaklehone:

Snart tid for høstens første spinningtime, kanskje godt å få tømt ut litt frustrasjon...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du er nå søt i din frustrasjon over PL da ;) Be han ut på en kaffe, sier nå jeg. Du har jo ikke noe å tape, men alt å vinne! :duskedame:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Nok en T-dag :natti: Ble for sent i går, og tok ei stund før jeg fikk sove. Da er det rett og slett vondt når klokka ringer... Og appropos vondt... AUUUUUU!!! Overarmer, skuldre, bryst, rygg, sideflesk, lår (front og bak), rompa (seteavtrykk etter spinninga i går...), knehaser, mage ++ Kroppen har fått sjokk. Plutselig hard trening etter altfor lang pause = AUUU! Og i dag er det på'n igjen :sukk: Akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å løfte noe som helst :plystre: Har tidenes verste holdning for øyeblikket, for det er minst vondt når skuldrene henger lut fremover :sjenert:

:fnise:

Ellers ikke noe mer å se tli PL i går, han satt fremdeles i møte da jeg gikk for dagen. Var en kjapp tur hjemme for å hente treningsklær og få i meg litt mat, før det bar avsted til spinning. Videre rett til byen for å møte ei venninne. Kjempekoselig! Men hadde ikke gjort noe med helg snart... *vrak* Etter torsdag kommer heldigvis fredag! :duskedame:

:kaffekopp: ??

Skrevet

Et råd fra en erfaren spinner (etter 6 timer er man vel erfaren? :ler: ) få deg et ekstra gelesete eller en padda bukse og ha på.

Etter mine to første spinningtimer... Jeg hadde gnagsår som blødde litt du-vet-hvor! :daane:

Det og stølheten går over.

Men vondt skal vondt fordrives tenker jeg der jeg tråkker og svetter.

Skrevet

Takk for tips, MarianneE! Men jeg er innerst inne en habil spinner (drevet med spinning i noen år), har bare hatt litt for lang pause... Så nå må visse områder herdes litt igjen :sjenert: Et par ganger til, så er alt bare fryd! Sykkelbukse med pad har jeg, samt sykkelsko, så det er bare å gi det hele litt tid... Gelesete? Næh, later som om jeg er litt for "proff" til det :ler: Er ikke sånn veldig sårt heller, bare litt ømt på toppen av alt det andre :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...