Roadrunner Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5381 Skrevet 7. september 2011 Fått klarsignal for heve/senke-bord, og vi hadde et på huset. Så nå venter jeg bare på et par sterke og nevenyttige karer Irriterer meg litt at jeg må ha hjelp med sånt, skulle gjerne klart meg selv, men i enkelte tilfeller må man bare spørre om hjelp rett og slett. Håper jeg har det på plass i løpet av dagen Og bare en drøy time igjen jo!
fairygirl Skrevet 7. september 2011 #5382 Skrevet 7. september 2011 tvi-tvi med nyttig bord, Fuggel'n!!
vimse Skrevet 7. september 2011 #5383 Skrevet 7. september 2011 Jeg har en sånn pult, helt genialt å kunne stå litt innimellom
Roadrunner Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5384 Skrevet 7. september 2011 *opptatt med å kjøre bord* Eller, nå vil jeg i grunn ut herfra!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. september 2011 #5386 Skrevet 7. september 2011 Du ble igjen litt lenger på jobb for å leke med det nye bordet, faktisk Håper ryggvondtet gir seg fort altså! Det er skikkelig hemmende å slite med ryggen
Suzy Skrevet 8. september 2011 #5388 Skrevet 8. september 2011 God morgen RR! Står til med ryggen i dag? Regner med det blir bedre når du kan stå litt ved pulten og dermed avlaste. Noe for Fuggel'n? Den var kul! Lyst på litt i dag eller?
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2011 #5389 Skrevet 8. september 2011 God morgen Håper ryggen er bedre venner med deg i dag! Det spillet så forresten skikkelig kult ut. Her har jeg hatt dilla på Angry birds i sommer, og runda hele spillet på noen få dager Straks helg nå, frøken. Tenker det skal bli godt
Roadrunner Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5390 Skrevet 8. september 2011 Har besøk av kollega fra annen by, og prøver å få gjort endel ting her. Prøve å være effektiv når jeg først har hjelp her Ryggen er ikke helt bra, ganske ømt/vondt i venstre side (egentlig mer i hofte enn rygg kanskje). Men foreløpig ganske oppreist, og står ved mitt nye bord Blir ikke mye KG i dag er jeg redd, men svinger innom ved anledning. Er en stor lysende ute, noen som vet om den er farlig? Kul link, Sauen! Må testes i kveld tror jeg
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2011 #5391 Skrevet 8. september 2011 Det eneste farlige med høstsola er vel at det er fare for at man blir i godt humør...
Roadrunner Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5392 Skrevet 8. september 2011 Still at work... Men satser på at det nærmer seg her nå, kjenner jeg er klar for å komme meg hjemover etterhvert! Blir nok en sløv kveld i sofaen, men synes i grunn at jeg fortjener det etter en lang dag på jobb. Nærmer seg jo 12 timer her... Men fått gjort masse, og hyggelig med kollegabesøk. Har forøvrig nesten ikke sittet i hele dag, kun i lunsjen samt et par andre ganger. Min stol har jeg ikke brukt i det hele tatt! Stått og gått... Vondt i hofta/ryggen, men mindre stiv enn andre dager. Krysser fingrene for at dette er veien å gå altså! *skriver overtidstimer med gaffel*
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2011 #5393 Skrevet 8. september 2011 Oi, det var da voldsomt til overtid! Tenker det var godt å komme hjem i kveld Og krysser fingre for at hofte/rygg blir fort bra igjen. Ikke godt å gå sånn i lange tider
Roadrunner Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5394 Skrevet 9. september 2011 Fredag! Jeg er SÅ klar for helg igjen! Ryggen føles foreløpig bedre, og jeg nyter det så lenge det varer. Krysser fingrene for at det er en varig bedring på gang nå, og at jeg kanskje er helt fin til uka? *krysser fingrene* Kort sofakveld i går, stupte etterhvert i seng. Håndverkere holdt på utenfor til nærmere kl 22, synes i grunn det er i lengste laget... Men men, det blir vel bra til slutt. Ingen store planer for denne helga heller, annet enn et par rolige treningsøkter og avslapning. Kanskje treffe venninne i morra? Ryggpleie står også på planen, samt litt hekling... (noen som nevnte at det er jul om tre måneder?).
Suzy Skrevet 9. september 2011 #5396 Skrevet 9. september 2011 God morgen! Bra ryggen er bedre - det hjelper nok å ikke sitte så mye. Får bare håpe det varer. Tre måneder bare til jul? Sånne påminnelser er ikke bra for mitt psykiske velvære! Helgeplanene dine hørtes fine ut - mine er nesten enda løsere Tror denne katta trenger litt ro og kos i helga gitt
Daria Skrevet 9. september 2011 #5398 Skrevet 9. september 2011 Tre måneder er leeeenge -så enkelt er det Selv om jeg har en del julekonserter i boks alt...
Gjest Purple Haze Skrevet 9. september 2011 #5399 Skrevet 9. september 2011 Nøyer meg med å ønske deg god helg! Alt det julepratet vil jeg ikke høre noe om enda *holder for øra*
Roadrunner Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5400 Skrevet 9. september 2011 Ryggen har vært vesentlig bedre i dag, og fuggel'n er VELDIG hæppi med det! Nå har jeg skiftet på senga (okei, har vaske og hengt opp sengetøy, men ikke fått lagt på det rene sengetøyet ennå), hekla litt (begynner å få teken på dette altså!), ordnet meg et venninnebesøk i morra kveld (egentlig inviterte jeg hit, men det passet bedre andre veien, så da får jeg ferdig middag istedet ), og invitert mams og paps hit på middag på søndag. Nå tenkte jeg at jeg skulle få redd opp senga, støvsuget, ryddet og tørket støv. Kjipt å gjøre sånt en fredagskveld, men skal bli inderlig godt å få det gjort! Ser ikke ut her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå