Roadrunner Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5461 Skrevet 19. september 2011 Næmmen, PL skulle hatt obligatorisk oppmøte hos dere når han befinner seg i området. NETTOPP!!!
Suzy Skrevet 19. september 2011 #5462 Skrevet 19. september 2011 God morgen - eller god dag. Du må nok få i orden en eller annen direktelinje til PL og få ham til å stikke innom deg hver gang han er innenfor en radius på tja... 15 mil...? Det hadde vært fint vel
Roadrunner Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5463 Skrevet 19. september 2011 God morgen - eller god dag. Du må nok få i orden en eller annen direktelinje til PL og få ham til å stikke innom deg hver gang han er innenfor en radius på tja... 15 mil...? Det hadde vært fint vel Jatakk
Gjest Purple Haze Skrevet 19. september 2011 #5464 Skrevet 19. september 2011 Håper mandagen har vært bra så langt, og at både rygg og forkjølelse er bedre! Og for øvrig er jeg enig med de andre når det gjelder PL!
vimse Skrevet 19. september 2011 #5465 Skrevet 19. september 2011 Mårnings! Takk, vimse, noterer meg bak øret at du er fornøyd med Kragerø Spa Mye forskjellige "rom" og saunaer/basseng etc? Regner med at det blir Farris i høst, men er jo litt nysgjerrig på Kragerø også... Ryggen er bedre! Men ei uke i basseng høres ikke dumt ut altså (teller ned til neste fere - 137 dager igjen). Hvor har Vimse vært? Fuggel'n er visst skikkelig trøtt i dag... Jeg vet ikke med alle romtypene, men jeg hadde vanlig standardrom og det var helt enkelt og greit, passelig med plass og rent og pent. Det var ikke så mye basseng, tre stk, og utesauna og uteboblebadebasseng. I tillegg en del fasiliteter innendørs utenom behandlingen da. Vi var jo på kurs, så vi gjorde jo litt andre ting i tillegg til bading og behandlig da, så dagene gikk veldig fort! Jeg har vært i Tyrkia en uke, veldig deilig og på lørdag var det 44 grader ved bassengkanten Kan ikke si det var særlig kult å lande til 12 grader og sprutregn nei Hvor skal du om 137 dager Problemet med hukommelsen til Sauen, er at den husker sånne ting som det der, mens den gjerne glemmer viktige avtaler og sånt...
Roadrunner Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5466 Skrevet 19. september 2011 Med "rom" mente jeg sånne basseng, saunaer etc (på Farris er det 3-4 ulike sauner, kaldkulp, Tepidarium, steamrom, kildevannsgrotte, basseng, 2 jacuzzi'er etc... ) Nice, når man skal slække noen timer Om sånn "røffli" 137 dager går turen til Thailand Gleder meg! Men er lenge til da, skulle gjerne hatt en tur allerede nå... Slækk ettermiddag i dag, lader opp til PT-time i morra. I'm hekling
vimse Skrevet 19. september 2011 #5467 Skrevet 19. september 2011 Å, sånn Var 2 bobler, ett ute og ett inne, veldig deilig å sitte ute i kulda og være gørrvarm
Roadrunner Skrevet 19. september 2011 Forfatter #5468 Skrevet 19. september 2011 Passende ticker kanskje?
Roadrunner Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5470 Skrevet 20. september 2011 God morgen! Trøtt og gråvær, men ellers ganske greit tror jeg. Er jo lønningsdag og greier! PT-time i ettermiddag, venninnekveld imorra og ny jentekveld på torsdag. Koselig uke, om enn litt hektisk kanskje? Men, men, sånn blir det innimellom Tenkte kanskje jeg skulle få ordnet litt praktiske småting i dag, må blant annet bestille service på bilen, garantiutløpstest hos NAF, trolig øke km-grense hos forsikringsselskapet +++ Ting som bare blir skjøvet foran en... Godt for alt som er gjort!
Suzy Skrevet 20. september 2011 #5471 Skrevet 20. september 2011 Praktisk er kjeeeedelig! Jeg er norgesmester i prokrastinering, men nå jeg først får ut fingeren så blir det gjort mye av gangen. Synd gangene er litt langt fra hverandre bare ... Lønningsdag her også og det er godt det!
Roadrunner Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5473 Skrevet 20. september 2011 Sånn! Da har jeg bestilt garantiutløpstest, sjekket forsikringa på bilen, ordnet endel jobbting som jeg har dyttet foran meg lenge nok, drukket masse vann, sendt avsted noen sms som burde vært sendt i helga, sjekket kontoen (lønna er på plass). Har gjort litt nå? Fortjener å gå hjem til vanlig tid i dag? En time igjen! *studerer klokka...*
Roadrunner Skrevet 20. september 2011 Forfatter #5474 Skrevet 20. september 2011 Sliten og fornøyd skrott etter nok en PT-time. Fin progresjon - me like! Men nå er det snart senga gitt...
Sauen Shaun Skrevet 20. september 2011 #5475 Skrevet 20. september 2011 Så flink du har vært i dag. God natt, sov godt og drøm søtt.
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5476 Skrevet 21. september 2011 God morgen! Halvveis i uka - det nærmer seg helg igjen! I dag skal jeg treffe et par venninner, og vi skal på show. Gleder meg! Kanskje ut og spise litt først også? Ergo ingen trening, men det er kanskje like greit etter økta igår Tungt gitt! Og foreløpig er ryggen fin - sånt liker vi! I tillegg har jeg sendt avsted en liten booking til Farris, venninna og jeg ble enige om dato og opplegg i går (var innom henne etter treninga). Nice! Herlig med noe å se frem til! Tok en liten, forsiktig tur på vekta i morges også (har ikke besøkt den for ofte siste måneden, og vært ganske innstilt på at det ikke har vært særlig endring), og den viste ned ca 2 kg faktisk. I grunn ganske fornøyd med det, når jeg vet at jeg ikke har vært så flink som jeg burde. Gir meg motivasjon til å kjøre på videre
Suzy Skrevet 21. september 2011 #5477 Skrevet 21. september 2011 God morgen - og godt jobba! Det må jeg si Så deilig med fremgang og deilig med nedgang (særlig når noe annet var fryktet). Litt på morran?
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5478 Skrevet 21. september 2011 trengs! Veldig fornøyd med litt nedgang, og veldig fornøyd med en brukbar rygg og fremgang på treninga (øker stadig vekter). Rent optimistisk med andre ord Har kommet skikkelig igang med solid vanndrikking på jobb også (er verre i helgene, da glemmer jeg det rett og slett ), og holder vel godt tritt med nedbørsmengdene de siste ukene.
vimse Skrevet 21. september 2011 #5479 Skrevet 21. september 2011 Så bra med nedgang! Flinka! Blir motivasjonsfaktor videre det Og hvis du vil, så kan jeg fortelle deg hvor den vonde ryggen din har tatt veien, det er ikke så innmari langt
Roadrunner Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5480 Skrevet 21. september 2011 Så bra med nedgang! Flinka! Blir motivasjonsfaktor videre det Og hvis du vil, så kan jeg fortelle deg hvor den vonde ryggen din har tatt veien, det er ikke så innmari langt Næmmen, vimse dah! Sendte jo ikke ryggplagene DEN veien Mesteparten er borte her, men jeg ville ikke at du skulle overta galskapen. Du får sende tilbake om det blir for galt... Og du? Hvor har vimseboka tatt veien? *finner ikke*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå