Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha cowboyfest!

Det gjorde susen i konsernet der jeg obbet før. Alle måtte ha cowboyklær og det var sånn okse til å ri på (sånn som går rundt), lassokasting, skyring på blink og annet som stemte med tema.

Veldig kult og veldig populært.

Og selvsagt premie til dagens best kledde :jepp:

Lykke til med omeletten!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Julebordforslaget til Suzy var jo kjempemorsomt! På min jobb regner jeg med at det blir sånn pakkeopplegg med show og mat i ett, og så vandrer vi ut på byen etterpå. Muligens.

Ser du putter på med mat i dag, det er sikkert sånn rett-før-mens-sult som rir deg. Også er det jo greit å fylle på litt før trening, så har du litt å gå på.

Fortsatt god onsdag til deg :)

Skrevet

:veslejenta:

Åooo my!

Snakk om å være kaputt! Helt gåen her jeg sitter, skrotten er utslitt. Hatt en beinhard økt med PT'en, helt gele etterpå! Begynner allerede å bli støl, så dette lover bra *stønn* :sukk: Leggetid snart? :klo:

:daane:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som du har hatt en effektiv treningsøkt! Og nå er det vel snart lov å legge seg ;) Håper du ikke har helt gangsperre i morgen :klem:

Skrevet

*legger teppe over Fuggel'n, og lister meg stille ut igjen*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! Litt oppvåknings- :kaffekopp: på en T-dag. Drar seg fort mot helg igjen nå, sånn kan man like :jepp:

God torsdag, RR :)

Skrevet

Håper du kom deg ut av senga i dag?

Litt oppmykningsserum kanskje? :kaffekopp:

Skrevet

Mårnings!

Og takk for :kaffekopp:

Trengs visst, selv om T-dagen foreløpig ikke er helt i grøfta. Men lurer litt på hvorfor det er så mye bakker og trapper rundtom? JA til mer "handicap-vennlige" omgivelser, flate og myke underlag :sjenert: Lårene er ømme, knærne såre og skrotten litt stiv, men ellers bra tror jeg. Aner meg at utviklingen de neste timene kan bli ganske interessant da :ler:

Men altså en SKIKKELIG bra PT økt i går, ga ALT (og PT'en stod til slutt og flirte, jeg så visst ganske kjørt ut). Og det straffer seg gjerne litt de neste par dagene. Men går på med friskt mot enn så lenge :jepp:

Skrevet

Men det er jo så digg! Det er jo så fantastisk godt å ta seg skikkelig ut og bli sliten og sår - ha litt vondt overalt.

Skrevet

Ha cowboyfest!

Det gjorde susen i konsernet der jeg obbet før. Alle måtte ha cowboyklær og det var sånn okse til å ri på (sånn som går rundt), lassokasting, skyring på blink og annet som stemte med tema.

Veldig kult og veldig populært.

Og selvsagt premie til dagens best kledde :jepp:

Jeg blir svett bare ved tanken... Men jeg holder meg stort sett unna julebord o.l. uansett :ler:

Skrevet

Jeg blir svett bare ved tanken... Men jeg holder meg stort sett unna julebord o.l. uansett :ler:

:ler:

Om man ikke vil være med på aktivitetene er det da gøy å kle seg ut??

Skrevet

Jeg pleide å syntes det, men det har tydeligvis endret seg -innså jeg da jeg ble invitert på tema-fest for noen uker siden :ler: Dvs -jeg kan godt kle meg ut hvis det er en opplagt grunn til det, men ikke bare fordi noen plukker et tilfeldig tema ut av luften til en tilfeldig anledning. Jeg stilte -helt frivillig -i alve-kappe i spektrum på førpremierevisning av Atter en konge, men vil ikke nødvendigvis juble over å måtte stille i samme antrekk på en ellers "vanlig" bursdagsfest -jeg trenger en større motivasjon enn at bursdag"barnet" synes det er gøy... Sær, jeg? Kan jeg ikke tenke meg... :ler:

Skrevet

Ser Daria har vært inne å skrevet mine tanker.

Jeg er av typen "ha ingen påtvungne leker" - det hater jeg!

Skrevet

Jepp -jeg har aldri vært noe festmenneske :ler:

Skrevet

Jepp -jeg har aldri vært noe festmenneske :ler:

:5:

Skrevet

:ler:

Hvis jeg skal være ærlig, så har jeg totalt kostyme-allergi. Styrer unna det meste av temafester så godt jeg bare kan. Og NEI, alle har ikke rutete skjorte, skinnbelte og hatt i skapet... :sjenert: Eller Ball-genser, rosa tights og seilersko... Ei venninne skal ha black & white party i høst, og akkurat DET skal jeg nok klare å få til :sjenert: Men blir nok ikke noe kostymedrama til julebordet, da blir det heller litt pentøy og et snev av stil tenker jeg. Jeg er kjip sånn, har litt allergi mot "Nå skal vi ha det gøy dere"-partyleker og masse kostymedrama. :flau: Men kan jo være greit med NOE som skjer på julebordet da, enten quiz, litt underholdning etc. Får se hva vi kommer opp med etter et møte eller to.

Forresten, et annet kostymekonsept jeg kanskje kunne ha joinet uten allergisymptomer (i tillegg til B&W) er Parykk og Brillefest. Har hørt at slike finner sted innimellom, hvor man egentlig kommer vanlig pent kledd (hva man måtte ønske), men gjerne med en sær parykk og interessante briller. Rosa hår og gedigne solbriller kunne nok gått ann ja :ler:

Ellers kan det nevnes at disse lårene snart føles smått betente.. Auuuuuuuuu :tristbla: (egentlig er det ikke så veldig synd på meg, er mest ubehagelig, og samtidig godt å kjenne at skrotten har fått kjørt seg).

:kaffekopp:

Skrevet

Ser Daria har vært inne å skrevet mine tanker.

Jeg er av typen "ha ingen påtvungne leker" - det hater jeg!

*signerer*

Skrevet

I går kom beskjeden om vårt julebord.... og så trist, men jeg er opptatt den kvelden gitt. :nigo: Og det er faktisk helt reelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...