Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om at noen skal arrangere en rosa utkledningsfest :ler: Jeg har nemlig noe svakt rosa stoff liggende, og har så lyst til å sy et peniskostyme til mannen :hoho::skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer om at noen skal arrangere en rosa utkledningsfest :ler: Jeg har nemlig noe svakt rosa stoff liggende, og har så lyst til å sy et peniskostyme til mannen :hoho::skratte:

:skratte:

*fantastiske bilder på netthinna*

Skrevet

:skratte: Og etter å ha hilst på en mann i rosa T-skjorte og lysegrønne bukser så tror jeg på at han kommer til å gå i det kostymet... :skratte:

Skrevet

:skratte: Og etter å ha hilst på en mann i rosa T-skjorte og lysegrønne bukser så tror jeg på at han kommer til å gå i det kostymet... :skratte:

Ja det har du nok helt rett i :hoho:

Skrevet

:natti:

Persienner i stua er skrudd ned, lavkarbobrød er bakt (smakes i morra) og fuggel'n har kjøpt seg nye treningssko/løpesko (halv pris hos XXL jo! :hoppendeglad: ). Nå er det snart tid for boka på sengekanten, gleder meg!

Ja, og så er det jo F R E D A G i morra! :bolledeig:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Trøtt, og ikke sånn veldig villig til å foralte dyna i morges, men ellers ved godt mot. Det er jo fredag! :nigo:

Skrevet

Du er virkelig ikke helt god -men det var jo ikke noe nytt :rulle:

Skrevet

God morgen Fuggel'n! :kaffekopp: Ha en fin fredag. :klem:

Skrevet

Du er virkelig ikke helt god -men det var jo ikke noe nytt :rulle:

:overrasket::jolie::fnise:

---

Ikke lyst til å gi slipp på dyna jeg heller, så derfor gikk jeg opp og la meg igjen :nigo::ler:

*har langhelg*

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Tenker det var deilig med helg nå! Kos deg og NYT et par fridager :klem:

Skrevet

Var VELDIG godt med helg!

Skal ta meg en kjapp dusj nå og komme meg ut i finværet tenkte jeg :nigo:

Senere blir det klesvask og litt pusling i heimen tenker jeg. Ingen store planer for helgen, skal bare kose meg og slappe av tror jeg. Deilig! Trene litt også kanskje? :klo:

:kaffekopp:

Skrevet

Du? Jeg tror jeg så noe fra en av dine fritidssysler på nyhetene i går kveld? Kan det stemme?

Skrevet

Du? Jeg tror jeg så noe fra en av dine fritidssysler på nyhetene i går kveld? Kan det stemme?

:ler:

Tror kanskje jeg så et glimt jeg også (surra litt rundt i heimen på det tidspunktet, så så ikke hele innslaget), og du skal se at du har rett i det ja :nigo:

Skrevet

For min del sto jeg på kjøkkenet og lagde middag da jeg hørte noe som fikk meg til å tenke på deg, så da fikk jeg det travelt med å komme meg inn på stua for å se. Fikk med meg mesteparten av innslaget... :ler:

Skrevet

:veslejenta:

Omtrent 4 timer med frisk luft i dag, deilig! Ikke gått spesielt fort, men rusla rundt i Dyreparken og kosa meg i finværet. Knall! Satser på en treningsøkt i morra, så bør helga bli bra tenker jeg. Nå er det sofaen som gjelder, skal bare kose meg. Trøtt... Våknet kl 07 i morges, så kanskje ikke så rart? :klo:

Skrevet

Tipper det var fint der i dag, mye folk også eller?

Skrevet

Tipper det var fint der i dag, mye folk også eller?

Var knall i parken! Mer folk en forrige lørdag (jepp, var visst en tur innom da også), men er kanskje ikke så rart med det været (var mer overskyet forrige lørdag, men opphold), og starten på høstferien. Men langtfra den trengselen det gjerne er midt på sommeren :hoppe: Gikk tidvis nærmest alene, og bare nøt stillheten (og fjerne barneskrik fra unger som jeg slapp å forholde meg til :nigo: ). Fikk med meg matingen av rovdyrene (da dukket det plutselig opp endel folk gitt), ellers bare en lang og koselig rusletur. Er visst ikke så dumt med årskort :nigo: Fin tid på høsten/vinteren med lite folk og faktisk litt større sjans for å få sett dyrene mer avslappet enn ellers (synes jeg).

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Så flink du er som benytter deg av parken. Det har jo lett for å bli sånn at man ikke bruker sånne typiske turiststeder på eget hjemsted. Kan tenke meg det var herlig der nå, når det ikke var så mye folk :jepp:

God søndagskveld :veslejenta:

Skrevet

Er veldig deilig å rusle litt tur der nå som det er færre folk. Nå blir det kanskje litt folk igjen uka som kommer siden det er høstferie, men ellers er høsten/vinteren/våren fine tidspunkt for parkbesøk. Følge fargeskiftet i pelsen til fjellreven, se Gaupa få tykkere pels, og bare nyte dyr og natur. Deilig!

I da har fuggel'n vært slakt. Inderlig trøtt! Fatter ikke hvorfor, men har vært skikkelig sløv i dag. Kom meg på trening og fikk kjørt gjennom det meste av PT-programmet (tro meg, det var en seier i seg selv å komme ut døra i dag), men ellers har det blitt sofaen. Ikke heklet engang, bare sløvet... Blir visst tidlig senga.

:veslejenta:

(koselig med selskap i sofaen, PH!)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Helt pumpa, jeg, så :veslejenta: er perfekt i kveld! Kos med selskap, ja :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...