Roadrunner Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #5622 Skrevet 4. oktober 2011 Brulidine er jo en fin "deodorant" *kremt* Helt sikkert bedre i morra, bare LITT sårt nå kan du si. Men godt for alt som er gjort! Leggene gikk forøvrig som en lek Veldig fornøyd med epilator - holdbar hårfjerning (og orker ikke voksing). Meeen høvelpause var visst ikke så lurt Kan nevnes at epilatoren holdes LANGT unna bikiniområdet da...
Gjest Purple Haze Skrevet 4. oktober 2011 #5623 Skrevet 4. oktober 2011 Oi Det der hørtes mildest talt ubehagelig ut! Jeg bruker kun høvel. Prøvde epilator en gang, og aldri mer *au!!*
Skravla Skrevet 4. oktober 2011 #5625 Skrevet 4. oktober 2011 Hårfjerning.... auuuuuuuuu. Glad jeg har spart så mye at jeg kan flette det....
Daria Skrevet 4. oktober 2011 #5626 Skrevet 4. oktober 2011 Hårfjerning.... auuuuuuuuu. Glad jeg har spart så mye at jeg kan flette det....
Gjest Purple Haze Skrevet 4. oktober 2011 #5627 Skrevet 4. oktober 2011 Hårfjerning.... auuuuuuuuu. Glad jeg har spart så mye at jeg kan flette det.... *Bilder i hodet*
Skravla Skrevet 4. oktober 2011 #5628 Skrevet 4. oktober 2011 *Bilder i hodet* Lekre bilder går jeg ut fra....
Gjest Purple Haze Skrevet 4. oktober 2011 #5631 Skrevet 4. oktober 2011 Lekre bilder går jeg ut fra.... Tror neppe jeg får sove i natt....
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5632 Skrevet 5. oktober 2011 Fader altså, at jeg ikke tenkte på at jeg kunne flettet! Da hadde jeg jo vært skikkelig stelt til spa-helg også... Nå blir det vel mer piggsveis *bilder i hodet er bare fornavnet*
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5633 Skrevet 5. oktober 2011 God morgen! Onsdag, lillelørdag og halvveis i uka. Litt slitsomt denne uka, for jeg ligger hele tiden en dag foran resten av samfunnet... Helt sikker på at det var torsdag i dag, og den følelsen sitter i. Var sånn i går også, da var jeg helt overbevist om at det var onsdag. Lang uke med andre ord... Ellers klar for en lang dag. Hjem fra jobb og spise og skifte i full fart, så trening og så videre til nytt arrangement. Hjemme før 22 håper jeg. Pøser på med her
mocci Skrevet 5. oktober 2011 #5634 Skrevet 5. oktober 2011 My god, det er jo galskap å epilere armhulene
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5635 Skrevet 5. oktober 2011 My god, det er jo galskap å epilere armhulene Er det? Er jeg gal? Egentlig har det gått kjempebra å epilere armhulene, var ganske vondt i starten, men så gikk det seg til. Problemet nå har vel blitt at jeg har brukt høvelen noen uker (litt latskap), og da var det ikke skrekkelig behagelig å komme igang igjen gitt AuAuAu! Men nå er det tatt, så da satser jeg på at det ikke blir så gale neste gang igjen (gjerne tynnere hår som kommer ut etter napping, og siden de gror litt ulikt, så tas ikke alle samtidig). Godt jeg ikke må på'n igjen i dag
Sauen Shaun Skrevet 5. oktober 2011 #5636 Skrevet 5. oktober 2011 Epilator kommer jeg nok aldri til å prøve. *pyse* God morgen Fuggel'n!
Gjest Purple Haze Skrevet 5. oktober 2011 #5637 Skrevet 5. oktober 2011 God morgen Travel dag for deg, skjønner jeg. Håper du ikke blir helt pumpa! Torsdagsfølelse på onsdag er bare kjipt. Da føles uka ekstra lang, og det er da helt unødvendig! Ha en fin onsdag
Suzy Skrevet 5. oktober 2011 #5638 Skrevet 5. oktober 2011 God morgen RR! Jeg har også torsdagsfølelse i dag - merkelige greier og akk så irriterende. Har vært litt på skakke på dagene hele uka, så jeg er nok litt forvirra jeg og. Epilator under armene er vel ikke galskap. Pingler altså Neida - det var noe jeg begynte med en gang for lenge siden og etter å ha komemt halvvegs på første armehule så angret jeg som ei bikkje, men da kunne jeg jo ikke stoppe... Uansett er det helt greit nå. Røttene svekkes og det gjelder å ikke slippe det for langt, for da blir det så mye å ta igjen. Jeg tok forøvrig nylig et tak der uten å ha dusjet først og måtte bruke sårsalve som deo en dag, eller to Det var ikke veldig smart mao... Men på plussiden får man veldig glatte og fine armhuler som holder seg pene leeenge og det er mindre jobb enn barbering i lengden. Såh det såh Du har da virkelig full dag i dag - kanskje det får ukedagene på rett kjøl igjen?
Roadrunner Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #5639 Skrevet 5. oktober 2011 Nettopp! Er jo SÅ greit med epilering Har epilert et par år, men innimellom hender det at jeg "synder" med høvelen (den står så lagelig til i dusjen). Men da får visst røttene tid til å vokse seg store og sterke igjen, og alle hårene får samlet seg i vekst. Urgh! Dusje først sa du? Næh, her kjører vi på! (Brulidine gjorde godt i går kveld, i dag var det på'n med vanlig deo igjen). Må bare holde epileringen ved like, så går det så fint atte Og på leggene ser det ut som om jeg har mye færre hår, siden de som kommer ut er mye tynnere og mykere (ergo kan de bli litt lengre før jeg MÅ ta de). Fremdeles torsdagsmodus... Kanskje det er noen magnetfelter eller noe som får ukedagskompasset vårt ut av kurs denne uka?
Suzy Skrevet 5. oktober 2011 #5640 Skrevet 5. oktober 2011 Ja noe må det være - dette er bare helt feil dagsfølelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå