Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5701 Skrevet 10. oktober 2011 Enda mer hundespam, kunne ikke dy meg. Her er min pride and glory da hun var 10 uker. http://s253.photobucket.com/albums/hh60/moccivatti/Una/?action=view¤t=DSC00057.jpg Hundespam LIKER vi! Og hun er jo bare til å spise opp Herlige jenta!
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 #5702 Skrevet 10. oktober 2011 God morgen! Mye hundedrømmer her ser jeg - jeg har vokst opp med en sånn en(høyre), men kunen aldri i verden tenke meg hund igjen. Jeg klarer ikke å bli så bundet igjen, rett og slett. Håper mandagen er bra!
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2011 #5703 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vil ha en liten hund, jeg vil ha en liten hund... God morgen Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5704 Skrevet 10. oktober 2011 God morgen! Mandag, fuggel er trøtt og litt tankefull. Lå lenge før jeg fikk sove i går, og føler meg ikke særlig klar for mandag kjenner jeg. Jaja, er ikke stort annet å gjøre enn å gyve løs og håpe på det beste. Hæppening etter jobb i morra, så da blir det laaaaaaang dag igjen. Satser på intervallspinning i dag, og mulig overtidsjobbing på onsdag. Avdelingsmøte i dag, nytt møte fredag, og fellesmøte til mandag. Nok å henge fingrene i ser det ut til. Jaja, pøser på med og ønsker en fin mandag!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. oktober 2011 #5705 Skrevet 10. oktober 2011 God morgen Håper du ikke balet med alt for tunge tanker som tok nattesøvnen fra deg. Travel uke for deg, ser jeg. Husk å slappe av og kose deg litt inni mellom også da Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5706 Skrevet 10. oktober 2011 Kort lunte? Jeg? Tankefull og trøtt er intet bra utgangspunkt, og når man så får "plutselige" beskjeder på jobb, som KUNNE vært informert om for lenge siden, men som ingen involverte har sagt et ord om (og som gjør at jeg må hive meg rundt), da blir fuggel'n passe irritert altså! Fader!!! Jeg gjør så godt jeg kan her, men enkelte gjør det sannelig ikke enkelt! I tillegg er det et par andre ting på jobb i dag som irriterer meg, så ikke helt i vater kan man si... Intervallspinning bør passe bra *må få ut noe*
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 #5708 Skrevet 10. oktober 2011 Aj, aj... er det fuggel'n som er i hormontåka denne uka, eller er tungsin og luntemangel smittsomt?? Håper spinninga gjør deg sliten til beinet, så kan du få litt fri i hodet
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2011 #5709 Skrevet 10. oktober 2011 Tungsinn og luntemangel er smittsomt.
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 #5710 Skrevet 10. oktober 2011 Tungsinn og luntemangel er smittsomt. Ikkje brra...
Supramundane Skrevet 10. oktober 2011 #5711 Skrevet 10. oktober 2011 Oi oi oi, her lukter det sinnafugl! Håper det er forbipasserende! Håper du tilgir meg for at jeg ikke leser alt tilbake fra juni av, men hopper inn her og følger med videre. Og så lurer jeg på hva som ble av denne lekkerbisken (merkelig ord) på jobben din. Ja, her går jeg rett på sak! (Psst, jeg er også med i valpesykeklubben!)
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5712 Skrevet 10. oktober 2011 Burde ikke være hormoner i fritt fall, men på den annen side så kan vel hvem som helst bli litt skrullete etter to uker med småblødninger (som ENDELIG ga seg i går). Har kastet meg rundt på jobb, og prøver å få gjort endel, men ting vil ikke som jeg vil i dag. Bare feiler og roter her jo! Jeg vil ikke mer!!!! Nå ser det endelig ut til å løse seg litt, så da skal jeg løpe ut herfra ved første anledning. Ja, og så snakket meg med paps i dag... Og forstod det slik at mams heller ikke synes noe særlig om de samtalene vi har hatt i det siste, og at vi nok bør få renset luften litt. Nei, nå vil jeg hjem til middag! Tirsdag i morgen....
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5713 Skrevet 10. oktober 2011 5 min på sofaen før det er tid for spinning. Trøtt, kunne glatt sovet litt tror jeg. Men får vel drøye til kvelden... Tar visst på med hektisk dag og mye tanker. Satser på littt mindre klaging imorra
Roadrunner Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #5716 Skrevet 10. oktober 2011 Takk for gode Gjorde godt for trøtt og sliten fuggel
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #5717 Skrevet 11. oktober 2011 God morgen Tirsdag, og ikke heeeelt t-dag ennå. Burde kanskje være rom for litt optimisme da? Velger å tro det! Paps hadde ringt mens jeg var på trening i går, og jeg ringte tilbake da jeg var hjemme. Ante meg vel hva som kom, så var like greit å hoppe i det (vi hadde som sagt også pratet litt på formiddagen). Joda, han lurte på om jeg hadde anledning til å ta en tur hjem en ettermiddag. De holder på med gjennomgang av mine besteforeldres hus, og ville gjerne vite om det var noen ting jeg kunne tenke meg. Mams har hatt mye å tenke på i det siste, og har også kommunisert til meg om det er noe jeg kunne tenke meg. Problemet har nok vært at jeg ikke har sett spørsmålstegnene bak spørsmålene hennes, og har følt det som om hun vil at jeg skal ha allverdens hun ikke har plass til eller lyst på selv. Hun har bare ment det godt, men det har blitt oppfattet feil hos meg. Og så har det ballet på seg... Så jeg mistenker at det nok blir en aldri så liten prat også etterhvert... Jeg får ikke tatt turen før mot helga, men får legge inn et besøk da. Får bare ta tak i det og få ordnet opp! Greit å få alt på stell før vi skal på spa... Mistenker forøvrig at det er en skikkelig hormonnedtur som herjer igjen. Kjenner igjen mye av tankene/følelsene/symptomene fra da jeg hadde sluttet på p-sprøyta og fikk en 3 uker lang nedtur. Orket ikke forholde meg til folk, orket ikke ta stilling til ting, mye alene, mye tunge tanker++ Slo meg i går at det er mye det samme nå... Det positive er da at det går over! Heldigvis... Kanskje en reaksjon på at det ble dårlig med ferie i sommer, at jeg kanskje har en form for forsinka sorgreaksjon og trenger litt tid? Jeg vet ikke... Men ellers går det greit (tror jeg ). Kommet meg på jobb, og så smått startet på dagens oppgaver. Bra treningsøkt i går og etter å ha tørket et par tårer ved leggetid, så har jeg sovet godt i natt. Så klar man kan bli for en ny dag, og med planer til langt over leggetid. Blir sikkert koselig! Nå lovet jeg vel egentlig mindre klaging i dag, så da satser vi på at det ikke klabber seg til, men at resten av uka blir fiiiin Dere er nå gode da.. er servert til de som måtte titte innom!
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2011 #5719 Skrevet 11. oktober 2011 Det er lov til å klage litt innimellom. Og det som er så godt ved å klage i egen dagbok, er at man ofte får sortert tanker og følelser når man setter ord på dem. Dessuten høres det ut som du har en veldig god pappa. Det at han tar tak i problemene mellom deg og din mor er kjempebra. For det beste er jo at dere får pratet ut og ryddet opp. Håper du får en fin dag Fuggel'n.
Gjest Purple Haze Skrevet 11. oktober 2011 #5720 Skrevet 11. oktober 2011 Tenker jeg bare gir deg en , jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå