Suzy Skrevet 18. oktober 2011 #5801 Skrevet 18. oktober 2011 En periode samlet jeg enkeltsokker i heimen - de dukket jo opp i annenhver vask og jeg la dem tilside på vaskerommet til neste evt dukket opp - men etter en ganske lang stund begynte jeg å innse at de dukket aldri opp! Da kastet jeg hele haugen og begynte å kjøpe inn nytt (dette handlet i hovedsak om datterens sokker altså)
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5802 Skrevet 18. oktober 2011 Min vaskemaskin er ikke så ram på å spise sokker altså. Jeg har stort sett alle i sine opprinnelige par, meeeeen noen av parene har jeg vel hatt siden forrige årtusen, og de bærer litt preg av mye bruk gjennom drøye 10 år
Gjest Purple Haze Skrevet 18. oktober 2011 #5803 Skrevet 18. oktober 2011 På tide med litt sokkeshopping, skjønner jeg Ha en fin dag
lilljan Skrevet 18. oktober 2011 #5804 Skrevet 18. oktober 2011 Note til meg selv stikk innom denne dagboken ofte så det ikke blir så mye å lese seg opp på. men faktisk passet det meg fint når jeg satt på kurs
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5805 Skrevet 18. oktober 2011 Koselig å se deg her inne igjen, lilljan! Og IMPONERT hvis du har lest deg opp på det som er! Blir fort noen innlegg serru...
Supramundane Skrevet 18. oktober 2011 #5806 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg gidder ikke kommentere på sokkestatusen her i huset. Den er tragisk.. Du RR hvor mye betaler du for PT? Det høres nemlig spennende ut
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5807 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg gidder ikke kommentere på sokkestatusen her i huset. Den er tragisk.. Du RR hvor mye betaler du for PT? Det høres nemlig spennende ut PT er helt genialt! (sånn bortsett fra når h*n er syk, men det er jo uforskyldt stakkar...). Her ligger prisen på ca 500 kroner per time (55 minutter), men prisen kan feks avhenge av hvor mange timer du kjøper. Få timer - høyere timepris, mange timer - lavere timepris. Jeg kjøpte en haug timer (skal man, så skal man ), og betaler ca 450 kr per time. Mye penger, men absolutt verdt det synes jeg (om man har råd).
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5808 Skrevet 18. oktober 2011 Skikkelig i tenkeboksen om dagen... Har dukket opp en jobb jeg veldig godt kunne tenkt meg og som jeg tror jeg hadde trives godt i. Men... Den er i samme område som jeg bor/jobber nå, og jeg er jo egentlig litt i tenkeboksen i forhold til flytting. Og det er i utgangspunktet bare en 80% stilling. I for seg sikkert ikke dumt, hadde ikke klaget så veldig, men jeg har bare min inntekt og er avhengig av at jeg har nok å leve av (og kanskje bittelitt til). Og det er jeg litt usikker på... Vet ikke helt... Spørsmålet er jo om jeg skulle søkt (søknadsfrist søndag), og se hva som skjer. Eller om jeg skal la være? Blir småsprø av å tenke i alle fall!
Daria Skrevet 18. oktober 2011 #5809 Skrevet 18. oktober 2011 Søke skader jo ikke -finner du ut at den ikke var noe likevel, kan du jo bare takke nei om tilbudet kommer. Bedre enn å la være å søke og så angre seg etterpå...
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #5810 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, og så er det jo dette evindelige problemet, at man gjerne finleser stillingsutlysningen og innser at man ikke kan krysse av for ALLE punktene, og dermed egentlig mener at man ikke er kvalifisert Så blir man i tvil... Kanskje det ikke var noe allikevel?
vimse Skrevet 18. oktober 2011 #5811 Skrevet 18. oktober 2011 Enig med Daria Selv om jeg kanskje synes det hadde vært lurt å finne en jobb og flytte hitover
Daria Skrevet 18. oktober 2011 #5813 Skrevet 18. oktober 2011 Ja, og så er det jo dette evindelige problemet, at man gjerne finleser stillingsutlysningen og innser at man ikke kan krysse av for ALLE punktene, og dermed egentlig mener at man ikke er kvalifisert Så blir man i tvil... Kanskje det ikke var noe allikevel? Jeg sækte på en jobb jeg var sikker på at jeg ikke var kvalifisert for, men jeg var jo så godt i gang med å slenge ut søknader... Fikk den, jeg
Supramundane Skrevet 18. oktober 2011 #5814 Skrevet 18. oktober 2011 SØK! Syns de du er interessant kaller de deg inn på intervju. Får du tilbud så tar du det derfra! HOPP I DET!
Skravla Skrevet 18. oktober 2011 #5815 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg hadde helt klart søkt.... om ikke annet for å få trening i søking og intervju, samt få stilt nysgjerrigheten. Jeg har søkt og fått flere stillinger hvor jeg har kunnet krysset av for mer enn 50 % av kravene...
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2011 #5816 Skrevet 19. oktober 2011 God morgen Henger meg på de andre her, søk jobben! Om du ikke får den, så har du i det minste prøvd. Og skulle du få den, men ikke ville ha den likevel, er det bare å takke nei. God onsdag, snuppa
mocci Skrevet 19. oktober 2011 #5817 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg syns også du bør søke, du har jo ingenting å tape på det!
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5818 Skrevet 19. oktober 2011 Mårnings! Fremdeles litt smågrublen, men godt mulig jeg følger rådene og sender avsted en søknad. Vi får se! Flyttegrublingen gjør det ikke så mye enklere... Halvveis i uka, men her råder torsdagsfølelsen. Snåle greier altså! Ligger stadig i torsdagsmodus på onsdag... Jaja, satser på trening etter jobb i dag, og bedriftsidretten i morra. Ble ikke allverdens styrke etter spinninga i går, for jenta var ganske så sliten. Beinhard spinning intervall! 8 intervaller med maks intensitet, det merkes. Sliten i beina i dag også
Suzy Skrevet 19. oktober 2011 #5819 Skrevet 19. oktober 2011 (endret) God morgen! Jeg stemmeer i med koret: SØØØØK!!! Det er bare damer som tror de må kunne alle ting som står på en utlysningstekst - menn ser en ting de kan på ei liste av ti krav og tenker "Yeah, den kan jeg få" - damer ser en ting de ikke behersker og tenker "Åh nei, da går det ikke". Ok satt på spissen, men virkelig... Søk på jobben, så ser du heller hva som skjer. Åh fytte åtte intervaller... Jeg lurer på om jeg hadde klart å sykle en hel spiningtime lenger jeg. Fra instruktør til vrak på ett år ass... God onsdag! (og jeg sliter også fortsatt med torsdagsfeeling i dag). Knurr... Endret 19. oktober 2011 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2011 #5820 Skrevet 19. oktober 2011 Skal vi se... S-P-I-N-N-I-N-G... Ok. Jeg klarte å stave ordet... *utslitt* Altså, ingen hadde fått meg opp på en spinningsykkel. Og bare tanken på åtte intervaller gjør vondt. Jeg er med andre ord mektig imponert over deg Fuggel'n. Håper du får en fin dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå