Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2011 #5761 Skrevet 14. oktober 2011 Kom deg av gårde, ta helg nå!
Supramundane Skrevet 14. oktober 2011 #5762 Skrevet 14. oktober 2011 Kos deg på tur, det er fantastisk i høstværet! Skikkelig energiboost!
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2011 #5763 Skrevet 14. oktober 2011 Her er turen unnagjort. Nydelig vær i dag, og jeg kjenner at energilageret er fylt opp igjen. Det er helt utrolig hva en rusletur i solskinn gjør med kropp og sjel. Håper du også får en sånn fin tur i ettermiddag.
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5764 Skrevet 14. oktober 2011 Veldig fin tur i ettermiddag! Halvannen time med fint høstvær, hakkespett, ender og småfugl. Høstfarger, sol, roser i kinna og småsvett. Deilig! Nå tenkte jeg at jeg skulle skifte på senga, vaske litt klær og ta meg en god dusj. Og så innta og NYTE kvelden!
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5768 Skrevet 15. oktober 2011 Lørdagen har vært bra, hjemme hos mams og paps en tur. Fått velge litt ting fra huset til mine besteforeldre og møtt ei venninne. Spist fantastisk middag ( helstekt indrefilet av okse med baconsurra asparges, fløtegratinerte poteter, bernaisesaus og helstekt sjarlottløk.) Himla godt!!!! Imorra blir det nok bilvask, hårfarging, rydding og pusling og retur til leiligheten. Fått pratet litt med mams forresten... Kanskje ikke helt fått sagt alt som burde sies, men det er bedre i alle fall...
Sauen Shaun Skrevet 16. oktober 2011 #5769 Skrevet 16. oktober 2011 God morgen Fuggel'n! Godt at du og moren din fikk snakket en del i går. Det tærer nok veldig på dere begge når det er masse grums som ikke er ryddet opp i. Og den middagen høres helt herlig ut. Et lite øyeblikk angrer jeg på at jeg sluttet å spise kjøtt...
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2011 #5770 Skrevet 16. oktober 2011 Mårnings! Høres ut som du og mamma er på rett spor igjen, i det minste, det er bra! Vi mødre liker ikke at det er grums mellom oss og ungene, vi heller Og den middagen fikk jeg vann i munnen av! Ha en strålende søndag
Supramundane Skrevet 16. oktober 2011 #5771 Skrevet 16. oktober 2011 Det er alltid best å bare prate ut. Fint at dere har gjort det. Så får dere prate mer etterhvert hvis det trengs! Jeg ignorerer middagen din for den hørtes så nydelig ut at jeg nesten sikler! ... Stønn!
Suzy Skrevet 16. oktober 2011 #5772 Skrevet 16. oktober 2011 God søndag fuggel'n! Godt å høre at du og mamsen har ryddet litt opp - det er alltid kjedelig å føle at man er på kant og ikke har alt i orden mellom seg. Som Purple så fint sier - vi mammaer er jammen ikke glade i å være på kant med ungene våre vi heller. Håper du har kost deg på en vakker søndag (den har i allefall vært vakker her).
Roadrunner Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #5773 Skrevet 16. oktober 2011 Vel hjemme i leiligheten igjen Har startet vaskemaskinen, pakket ut og inntatt sofaen. Fikk pratet litt med mamsen i dag også, så satser på at det bedrer seg nå Og neste helg blir det jo spa-luksus med mams, på paps sin regning Søndagen har ellers vært bra, vi har ryddet litt mer hos mine besteforeldre, jeg har fått farget håret, og paps har fått litt hjelp med hagearbeid. Jeg fikk også hjelp til å vaske bilen, så har vært en effektiv og bra dag. Nå må det bare lades opp til ny uke... Kanskje booke en treningstime i morra? Spinning?
Chica Skrevet 16. oktober 2011 #5774 Skrevet 16. oktober 2011 Store planer om spinning imorgen jeg og, er snørrete som bare det, men håper det går greit å trene, for lei av å ta det med ro nå! Helgas utskeielsr var å bevege seg fra hotellrommet og ned i boblebadet Neida, fikk rørt litt mer på meg, ble rolige rusleturer i byen når snuppa skulle sove. Gikk over all forventning med storbyferie med "baby". Både hun og foreldrene har storkost seg
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5775 Skrevet 17. oktober 2011 Mårnings! Så deilig med storbyferie! Hvor har dere vært? Her utgikk plutselig treninga i dag, hadde jo helt glemt at jeg hadde lovet ei venninne en tur på stadion i kveld. Så da har jeg i stedet booket dobbelttime i morra, så får vi se hvordan det eventuelt går... Ellers fornøyd med at jeg fikk løst et lite problem i morges, som faktisk har lagt i bakhodet siden midten av forrige uke. Men plutselig dukket det opp en lys ide i løpet av helga, og det viser seg at den virker Me hæppi! Fellesmøte på jobb i dag, stadion i kveld, spinning i morra, PT på onsdag, bilen til service og bedriftsidrett på torsdag, og spa-tur fra lør til søn. Det var vel min uke 42 kjapt oppsummert Mer ?
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2011 #5776 Skrevet 17. oktober 2011 Æh... du... er det ikke litt drøyt å før kl 8 om morran??? *grabber grådig til meg en *
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5777 Skrevet 17. oktober 2011 I og med at klokka ringer før 06 om morgenen, så synes jeg at man nesten to timer senere godt kan tillate seg litt eller Men det krever litt....
Sauen Shaun Skrevet 17. oktober 2011 #5778 Skrevet 17. oktober 2011 Her ringte klokke 07.00 - og jeg er nesten bevisstløs fremdeles...
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5779 Skrevet 17. oktober 2011 Faktisk ikke verst våken her, men det kan jo endre seg
Daria Skrevet 17. oktober 2011 #5780 Skrevet 17. oktober 2011 Min ringer også i god tid før 6, men det er sjelden jeg er så veldig kl 8 likevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå