Roadrunner Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5821 Skrevet 19. oktober 2011 Mektig imponert over staveegenskapene, Sauen! Ikke dårlig! Veldig fornøyd med gårsdagens innsats Og kanskje ekstra fornøyd med at jeg stod i mot et solid søtsug, og kjørte forbi butikken på vei hjem (var VELDIG nær en svipp innom Freia-hylla ). Ble i stedet Rugsprø med ost
lilljan Skrevet 19. oktober 2011 #5822 Skrevet 19. oktober 2011 Søke må du kanskje dette til syvende og sist gjør flyttegrublingen din enklere i en eller annen retning
Supramundane Skrevet 19. oktober 2011 #5823 Skrevet 19. oktober 2011 Søk søk søk søk! SØK SØK SØK! Sånn, litt ekstra søk gjør susen! Jeg kjenner jeg savner spinning litt når du skriver om det.. Har sjekket ut et annet senter slik at jeg skal få muligheten igjen, men da går månedsprisen fra 199,- til 5-600,-.. Det er det bare ikke verdt! Kjipt, for spinning er egentlig gøy! (8 intervaller er ikke gøy, men.. )
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober 2011 #5824 Skrevet 19. oktober 2011 Mektig imponert over staveegenskapene, Sauen! Ikke dårlig!
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5825 Skrevet 19. oktober 2011 Okei, jeg har bestemt meg! Jeg sender S Ø K N A D Skommelt! Skal prøve å få den avsted i kveld, så er det gjort... Koster jo ikke noe å prøve? Litt redd for at dagens arbeidsgiver kanskje får snusen i det da, men det får jeg evt ta som det kommer. Ellers lades det opp til ettermiddagens treningsøkt, og jeg prøver å få overbevist skrotten om at det er ONSDAG og ikke TORSDAG. Teite "klokke". Verkstedtime til bilen i morra, årlig service... Kan jo bli spennende dyrt Kanskje ikke helt ubevisst at det er verkstedtime på lønningsdato?
Supramundane Skrevet 19. oktober 2011 #5826 Skrevet 19. oktober 2011 Om de finner det ut så .. so what? Jeg fisket etter andre jobber da jeg jobbet i forsikringsbransjen og sjefen fikk nys i det. Endte med mer lønn, så .. Ikke dumt alltid .
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5827 Skrevet 19. oktober 2011 Om de finner det ut så .. so what? Jeg fisket etter andre jobber da jeg jobbet i forsikringsbransjen og sjefen fikk nys i det. Endte med mer lønn, så .. Ikke dumt alltid . Sant det Og jeg har jo forsåvidt sagt til sjefen ved en tidligere anledning at dette nok ikke er en jobb jeg ser for meg å bli gammel i (sånn gammel-gammel). At det er greit nå, trives, men at jeg etterhvert sikkert kunne tenke meg andre utfordringer. Så heeeeelt ut av det blå vil det vel uansett ikke være. Men kjenner tanken er litt skommel altså!
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2011 #5828 Skrevet 19. oktober 2011 En hver sjef bør jo tenke tanken at enkelte ansatte lukter på andre jobber, så det kommer nok ikke som noen bombe, og er heller ikke noe som skal brukes mot deg. Det vitner jo bare om at man har ambisjoner Dessuten bør vel sjefen stå som referanse, og da må h*n jo informeres. Lykke til med søknad og hele prosessen!
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5829 Skrevet 19. oktober 2011 Har trykka "send søknad" og har smått panikk her. Meeeeen, nå får det gå som det går rett og slett *prøver å ikke tenke* Ellers hatt ei god treningsøkt og handlet litt småting. Nå er det litt huslige sysler på tapeten.
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #5830 Skrevet 19. oktober 2011 Luksusfellen Er ikke helt sikker på om det er størst behov for økonomer... Fatter ikke at det er MULIG! Over 800.000 i inkassogjeld, trolig flere hundre tusen i skattegjeld, skrevet kontrakt på ny bolig til 2.200.000 uten å ha finansiering i orden (ikke engang snakket med en bank) og så vil vi helst ikke selge tv'en fordi den gamle tv'en på soverommet er FEIL FARGE og ikke matcher?
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2011 #5831 Skrevet 19. oktober 2011 Luksusfellen Er ikke helt sikker på om det er størst behov for økonomer... Fatter ikke at det er MULIG! Over 800.000 i inkassogjeld, trolig flere hundre tusen i skattegjeld, skrevet kontrakt på ny bolig til 2.200.000 uten å ha finansiering i orden (ikke engang snakket med en bank) og så vil vi helst ikke selge tv'en fordi den gamle tv'en på soverommet er FEIL FARGE og ikke matcher? Er det mulig?! Og så attpå til stille opp på tv med dumskapen sin
Supramundane Skrevet 19. oktober 2011 #5832 Skrevet 19. oktober 2011 Noen folk. ... bude bli beskyttet mot seg selv?
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #5833 Skrevet 20. oktober 2011 Mårnings! Torsdag - endelig (det var da vitterlig torsdag i går også? )Bilen er levert på verksted (service), og jeg fikk en liten rusletur på morgenkvisten = LITT våken Klar for bedriftsidretten i ettermiddag, og litt huslige sysler i heimen. Trøtt men fattet (og litt søknads-tanker farer fremdeles gjennom hodet). Fredag i morgen og SPA lørdag - søndag Synes i grunn jeg fortjener litt luksus til helga jeg Ja, og så er det jo lønningsdag i dag! Det trengtes gitt
Sauen Shaun Skrevet 20. oktober 2011 #5834 Skrevet 20. oktober 2011 Litt våken, spa, luksus... *tar en og håper jeg våkner nok til å forstå vanskelige ord*
mocci Skrevet 20. oktober 2011 #5835 Skrevet 20. oktober 2011 Spennende med søknad som er sendt avgårde, well done Bippe! Service for min småbil pleier å ligge rundt 5 lapper, vel og merke hvis ingen større deler må byttes. Jeg har sluppet unna det til nå iallefall, flinke bilen tar godt vare på seg selv. (har ikke garasje så den står ute hele året)
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #5836 Skrevet 20. oktober 2011 Litt våken, spa, luksus... *tar en og håper jeg våkner nok til å forstå vanskelige ord* Er ikke så farlig, Sauen! Man kan ikke forstå eller forholde seg til alle sånne vanskelige ord... Men skal du få, så mye du vil! Spennende med søknad som er sendt avgårde, well done Bippe! Service for min småbil pleier å ligge rundt 5 lapper, vel og merke hvis ingen større deler må byttes. Jeg har sluppet unna det til nå iallefall, flinke bilen tar godt vare på seg selv. (har ikke garasje så den står ute hele året) Toppen 5 lapper hadde passet bra Mistenker at jeg må kjøre en runde med antirust-behandling (techtyl eller tilsvarende) og da snakker vi fort 3-4 lapper til. Ja, og så tok jeg denne smarte testen som kosta meg 2500 kroner og som ikke er verdt stort. Så da er vel årets bilbudsjett brukt opp tenker jeg Jaja, den sviver og jeg jeg er godt fornøyd, så skal vel egentlig ikke klage. Veldig spennende med søknad ja. Måtte ta meg litt sammen i går og innse at jeg ikke har skrevet fremtida mi i stein, og at jeg fremdeles har alle muligheter. Plutselig litt "panikk-tanker" angående gode kollegaer, grei lønn, trivelig arbeidsplass (skulle gjerne hatt litt andre arbeidsoppgaver innimellom, men...) etc. Er jo kjempeskommelt å skulle bytte jobb eventuelt. Men trolig får jeg den ikke, og da er det jo egentlig ikke noe problem Og skulle jeg få tilbudet, så har jeg plutselig et lite luksusproblem. Men sikkert noen uker til jeg evt hører noe, så får bare forsøke å senke skuldrene så lenge
Gjest Purple Haze Skrevet 20. oktober 2011 #5837 Skrevet 20. oktober 2011 God morgen Ingen vits i å ta verken sorger eller eventuelle gleder på forskudd når det gjelder jobbsøknad, vettu. Du trenger jo ikke ta stilling til noe riktig enda Håper verkstedregninga ikke blir altfor stor! Sånt er surt å bruke penger på, synes jeg. Og så herlig å kunne se fram til spa i helga! Smått misunnelig her, kjenner jeg, men det er deg vel unt!
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #5838 Skrevet 20. oktober 2011 Fornøyd med gårsdagens treningsøkt kjenner jeg, selv om det ikke blir helt like effektivt som når PT'en er tilstede. Meeeen, et par eksempler på utviklingen i løpet av et par måneder kan jeg jo gi: - skulderpress: startet med 4 kg på hver side, neste gang skal jeg kjøre 9 kg på hver side - knebøy: startet uten vekter (for å få skikkelig teknikk), neste gang er det 16 kg som skal legges til - armhevinger: Startet på "hakk" 9 (skal jobbe oss nedover, og "sliter" nå på hakk 6 - brysthev: ikke like enkelt å forklare fremgangen, men jeg har en mye mer skrå stilling nå enn jeg hadde i starten (da var jeg mer oppreist). Disse fire basisøvelsene kjører jeg stort sett minst en gang per uke, og er spesielt fornøyd med utviklingen på skulderpress. Gleder meg til 10 kg er i boks!
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #5839 Skrevet 20. oktober 2011 Godt igang med et par arbeidsoppgaver som har hengt over meg noen dager. Satser på å få begge ferdige i løpet av dagen, da bør fuggel'n være fornøyd! Og mens jeg skriver dette dukker det opp nye oppgaver som må tas i morra. Jaja, ikke dumt å bli ferdig med mine to litt større ting i dag da kanskje. Kan noen forresten fortelle meg hvor dagene og ukene blir av?
Suzy Skrevet 20. oktober 2011 #5840 Skrevet 20. oktober 2011 God morgen sterke-fuglen! Du har jo virkelig hatt bra fremgang, men jeg tror noe av cluet er at man må være flink til å legge på mer vekter etterhvert og ikke stagnere. En blir jo sterker og kroppen legger seg på "minste motstands vei" så fort den får sjansen - det er hodet som må innse at her er det på tide å utfordre seg videre. Bra jobba altså! Og du har rett i at dagen er bra - det er lønningsdag, det er snart fredag og sola skinner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå