Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #5721 Skrevet 11. oktober 2011 Gjør godt med gode kjenner jeg. Dere er herlige! Holder ut med mine opp- og nedturer, og kommer med gode klemmer når det trengs. Herlig! Holder fremdeles på med den dustesaken fra i går, men nå nærmer det seg mål her tenker jeg. Prøver å ikke la det irritere meg, men er ikke så enkelt når folk mener jeg skal hoppe i tide og utide (og det dessverre passet sånn i går at jeg kunne hoppe). Planlegging kanskje? Men ellers en bra dag så langt ute hjelper det også!
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #5722 Skrevet 11. oktober 2011 Mornings! Han pappan din er en goding altså - veldig bra at han gidder formidle det dere ikke klarer å tolke, og det er jo like greit å få renset opp med en gang. Bra altså Håper du kommer litt mer på rett kjøl i dag. Det er noe dritt med hormoner opp og ned og de slår gjerne ut slik som du sier. Man mister liksom helt piffen altså! Litt varmt?
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #5723 Skrevet 11. oktober 2011 Paps er god som gull! Mams også selvfølgelig, er veldig glad i begge mine kjære foreldre. Men de er ulike, og innimellom kommer forskjellene ekstra tydelig frem. Paps er en ryddig, rettferdig og snill mann, som godt kan diskutere, men som vil ordne opp i misforståelser. Man skal ikke gå rundt med sånt. Og han kjenner jo både mams og meg ganske godt... Men noe sier meg at jeg er/har vært i ei skikkelig dump igjen. Mye minner om forrige gang (omtrent halvannet år siden...). Så nå lurer jeg jo egentlig litt på hva som er årsaken, er det rent hormonelt eller ligger det noe annet i bakgrunnen? Får vel ha det litt i bakhodet til en eventuell neste gang, og være litt var på symptomene. er alltid godt!
Suzy Skrevet 11. oktober 2011 #5724 Skrevet 11. oktober 2011 Hm, ja - det er jo litt mystisk og ikke helt noen god grunn til at du skal havne i en slik "dump"... Vet ikke hva du har undersøkt før, men det kan jo være verdt å sjekke stoffskiftet. Det kan gi mye rare utslag på folk altså. Og fpor all del får legen til å sjekke både thyroxin-nivåene og anti-TPO'en for det kan være normale nivåer men en skjoldbrukskjertel som produserer antistoffer tyder på at det er noe galt likevel (det var sånn de fant det på meg...).
Roadrunner Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #5725 Skrevet 11. oktober 2011 Takk for tips, Suzy! Mener jeg har sjekket stoffskiftet tidligere, men usikker på hvilke prøver legen evt tok. Mener vi tok en ganske grundig sjekk i forbindelse med Reductil'en blant annet. Får håpe jeg er på vei oppover igjen nå, og at det blir lenge til neste gang. Kanskje verdt å nevne for legen neste gang også... Kan jo bruke opp tålmodigheten til mine nærmeste... Forresten, Supra hadde jo et lite spørsmål lenger oppe, ang Joda, han er på samme plass han, og det hender han smetter innom hjernebarken. Men er lenge siden han har vært hitover, og jeg aner ikke når det evt blir neste gang. Sånt blir det ikke akkurat romantikk av...
Supramundane Skrevet 11. oktober 2011 #5726 Skrevet 11. oktober 2011 Nei, det var skuffende. Du får kaste deg over han med en gang han kommer neste gang! Ingen tid å miste!! Men du, angående tunge tanker og sånt... Har du vurdert om du kanskje trenger noen å snakke med? Noen som er profesjonell og kan hjelpe deg å sortere tanker? Det er ingen skam i det, av og til trenger man ryddehjelp rett og slett.
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5727 Skrevet 12. oktober 2011 God morgen! Trøtt fuggel midtukes... Ble litt sent for en sliten skrott i går, og det merkes i dag. Selv om jeg gikk før arrangementet var over i går. Jaja, var koselig da! Har tenkt tanken, Supra. Men sist gikk det liksom så greit over da jeg så smått begynte å tenke tanken på om jeg skulle snakket med legen i det minste. Og føler det har begynt å lette litt igjen denne uka (håper det fortsetter slik!). Men jeg kommer nok til å nevne det neste gang jeg skal til legen hvis det passer sånn. Er jo ikke noe moro å ha det sånn... Sårer mennesker jeg er glad i, og har det ikke bra med meg selv Overtidsjobbing i dag, men rekker hjem et par timer mellom vanlig arbeidstid og overtidstimene. Tviler på at jeg tar meg tid til trening, blir vel heller litt middag tenker jeg. Kanskje rusle en tur? Bedriftsidretten i morra da, det blir godt. Trenger NOE trening her merker jeg, selv om denne uka blir litt så som så.
Suzy Skrevet 12. oktober 2011 #5728 Skrevet 12. oktober 2011 God morgen RR! Ikke så dumt det Supra foreslår, men jeg tror jeg ville sjekket hormonnivåer og slikt først, for sånne brå nedturer er ikke bare problemer og nedstemthet. Det stemmer liksom ikke. Trøtt i dag? Jeg kom meg i seng tidlig i går jeg og er overraskende oppegående Kan jo spa over litt overskudd til senere bruk? Også trenger du kanskje litt ?
vimse Skrevet 12. oktober 2011 #5729 Skrevet 12. oktober 2011 Det som er bra, er at du trener og er i aktivitet!! Kroppen trenger det, spesielt den der delen helt på toppen som kan vrangforestille og innbille seg ting og tang
Gjest Purple Haze Skrevet 12. oktober 2011 #5730 Skrevet 12. oktober 2011 Slik du beskriver kropp og sinn, ville jeg satt en knapp på at det er hormoner som rir deg, altså. En skikkelig sjekk ville sikkert være lurt, og kanskje en god samtale med legen samtidig. Skader aldri det Onsdag og midt i uka allerede jo! Ha en fin dag
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2011 #5731 Skrevet 12. oktober 2011 God formiddag. Har ikke noe fornuftig å si, så jeg nøyer meg med å gi deg en god jeg.
Supramundane Skrevet 12. oktober 2011 #5732 Skrevet 12. oktober 2011 Så lenge du har tenkt tanken men føler det ikke er nødvendig er det helt i orden. Av og til hjelper det å vite at man KAN spørre om hjelp hvis man føler behovet også. Men sørg i alle fall for å få en grundig sjekk, så slipper du å ha det sånn lengre enn nødvendig
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5733 Skrevet 12. oktober 2011 Trøtt fuggel i dag gitt, men still hanging in there Ser litt ofte på klokka da, skal innrømme det... (som om det hjelper når jeg må på jobb igjen i kveld *hmpf*) Ellers tror jeg hormonene mine er på vei ut av skortten, i form av ei SVÆR kvise på haka. Herlig! Verker helt inn i kjevebeinet... Jaja, går jo over det også Men ellers ikke så verst tror jeg (usj, føler det har vært MYE klaging her i det siste altså! Sorry! ). 33 minutter til lunsj
fairygirl Skrevet 12. oktober 2011 #5734 Skrevet 12. oktober 2011 du trenger da ikke si Sorry i din egen bok, tøyse-fuggel Dessuten mener jeg å kjenne igjen "tonen" din her inne, fra da det var hormonrusk i systemet ditt sist. Fra gladfuggel til tristfuggel sånn helt plutselig .. Og dengang var du like bevisst på at noe ikke stemte, som du høres ut som nå, snakket med lege og gode venninner, og plutselig virket du på stell igjen Håper du har noen fine glimt i dag, midt i all jobbingen *lurer på om det går an å sende fairystøv til PL, som deretter sender en oppkvikkende mail til Bippe...* *prøver*
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #5735 Skrevet 12. oktober 2011 Sen kveld i går, og nå er 3 timer overtid passert med god margin... Oh my! Sliten skrott! Men nå gjenstår bare et par små ting, så skal fuggel'n hjem igjen (og innta senga). Helg snart? *skriver overtid med gaffel*
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #5736 Skrevet 13. oktober 2011 Mårnings! Er VELDIG glad for at vi er over halvveis nå, og at det er fredag i morgen! Jenta er litt trøtt og sliten gitt. Meeen, virker som om denne hormonturen virkelig er på retur, for humøret har holdt seg ganske stabilt de siste par dagene. Takk og lov! Liker å være lettere til sinns! Nesten 4 timer på jobb i går, og var hjemme rundt 2130. Rydde kjøkkenet, pusse tanna, avslutte pc'en, og krype til køys. Leste litt, før jeg prøvde å roe hue såpass at jeg fikk sove. Lå en stund, men så var ho "bortevekk". Og ikke så veldig fornøyd da klokka ringte i morges (selv om det gikk bedre enn fryktet). Tilbake på jobb (har jo knapt vært hjemme!), og "klar" for en ny dag Her er det bare å hive innpÅ!
mocci Skrevet 13. oktober 2011 #5737 Skrevet 13. oktober 2011 Travelt med så mye overtid da *pøser på med *
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #5738 Skrevet 13. oktober 2011 Travelt med så mye overtid da *pøser på med * Takk, mocci! Gjorde godt *slurp* Ingen planer om overtid resten av uka, kun en plan om å være med på bedriftsidretten i dag. Og kanskje vaske tøy? I morra skal jeg ha en sløøøøøøøøv kveld i sofaen før turen går til foreldrehjemme på lørdag.
Suzy Skrevet 13. oktober 2011 #5739 Skrevet 13. oktober 2011 Sånn rett fra jobb til rett på jobb er en fæl følelse - man rekker knapt å være nedom sofaen også er det opp og ut igjen Godt det ikke blir mer av det denne uka. Hold deg våken ut dagen nå - så er det jammen fredag
Gjest Purple Haze Skrevet 13. oktober 2011 #5740 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Snart halvgjort arbeidsdag nå, og det drar seg kjapt mot helg. Fyller på med litt så holder du det gående til lunsj Kjipt med sene jobbkvelder og så på`an igjen tidlig. Føles som en bor på jobb, mer eller mindre. Godt å høre at kropp og humør er på rett spor igjen. Slitsomt å ikke føle seg i vater altså! Edit: skrivefeil. Endret 13. oktober 2011 av Purple Haze
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå