Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tar av i boligmarkedet hos dere også ja? Her er det helt sykt.. skjønner ikke hvordan vi skal få oss hus ever :forvirret:

Det stiger stadig ja. Men akkurat denne prisen synes jeg faktisk var i overkant og vel så det. Tror ikke det er helt representativt, men hadde jo vært gøy om jeg hadde fått en sånn pris den dagen jeg vurderer å selge *drømme*

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

TGIF!! :hoppe: Like før du kan ta helg også nå. Ha en deilig fredag ettermiddag :klem:

Skrevet

Men når du får mye for din bolig må du gjerne gi tilsvarende for noe annet?

Skrevet

Men når du får mye for din bolig må du gjerne gi tilsvarende for noe annet?

:jepp:

Men hvis jeg da feks kunne tenke meg å flytte litt på meg, kanskje hakket mer "usentralt", så får jeg plutselig mer for pengene igjen. Ingen umiddelbare planer om å flytte på meg, men er stadig litt i tenkeboksen... Både ang jobb og bosted. :klo:

:veslejenta: foran tv'n. Finfin fredagskveld med en bukett flotte roser på bordet, tente stearinlys, sliten skrott etter treningsøkt og god taco til middag. Ikke feil! :nigo:

Snart senga kanskje? Så kan jeg lese litt på senga før søvnen overtar. Og satse på å ikke sove bort hele lørdagen.

:natti:

Skrevet

Natta Fuggel'n! Sov godt og drøm søtt! :klem:

Skrevet

Ja, skal man flytte til mer usentrale strøk kan det lønne seg.

Var flere som reagerte når vi solgte leiligheten vår når prisene var lave for noen år siden, men siden vi likevel skulle kjøpe hus samtidig gikk det "opp i opp". "Lav" salgspris på leiligheten vår, men tilsvarende lav pris på huset vi kjøpte. Når man kjøper og selger i samme marked er det ikke så nøye hvordan prisnivået er.

Skrevet

Ja, skal man flytte til mer usentrale strøk kan det lønne seg.

Var flere som reagerte når vi solgte leiligheten vår når prisene var lave for noen år siden, men siden vi likevel skulle kjøpe hus samtidig gikk det "opp i opp". "Lav" salgspris på leiligheten vår, men tilsvarende lav pris på huset vi kjøpte. Når man kjøper og selger i samme marked er det ikke så nøye hvordan prisnivået er.

Veldig sant!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Spennende planer for helga i RR-land, eller? Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Fuggel'n sover, Fuggel'n sover i sitt lune hi... :romeo:

*lister meg stille ut igjen*

Skrevet

:ler:

Fuggel'n sover nok ikke :fnise:

Våknet 06:15 i morges, og har ikke blitt allverdens mye søvn etterpå. Så er ganske trøtt... Meeen, stod opp før 09, og har spist, og sett onsdagens episode av Luksusfellen. Nå tenkte jeg kanskje at jeg skulle komme meg ut i finværet, må jo nytes så lenge det varer (og i morra er det meldt regn..). Ingen store planer for helgen, men må nok få gjort litt i heimen tenker jeg. Trenger heldigvis ikke gjøre det NUH! :hoppe: Og så tror jeg det blir tidlig kvelden i kveld...

Hmm... Kanskje besøke noen slektninger av Suzy i dag? :klo:

Skrevet

Da var det kanskje på tide å få gjort litt rent i heimen? Frem med støvsuger og vaskefille! *mobiliserer*

Skrevet

Prøver å mobilisere en gang til :sjenert:

Nuh må rompa opp av :veslejenta:

Takk for :duskedame: Sauen!

Skrevet

Valpesjuk... :sukk:

Jupp, har sett onsdagens "Valpekullet" på Nett-tv (NRK). Ååååååhhh! Vil ha.... :murvegg:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg så på den første episoden av den serien, og fant ut at det der kan jeg ikke se på! Jeg måtte jo avlive hunden min i fjor sommer, og tok da avgjørelsen om at jeg skal ikke ha hund igjen. Da kan man ikke se på sånne programmer - helledussen! :sjenert:

Skrevet

:veslejenta:

Støvtørket, støvsuget, moppet og vasket klær.

Nå er sofaen inntatt for kvelden med Skal vi Danse på tv'n. Stearinlys og litt utskeielser :sjenert:

Skrevet

Jeg så på den første episoden av den serien, og fant ut at det der kan jeg ikke se på! Jeg måtte jo avlive hunden min i fjor sommer, og tok da avgjørelsen om at jeg skal ikke ha hund igjen. Da kan man ikke se på sånne programmer - helledussen! :sjenert:

Du sier noe...

Jeg har hatt lyst på hund lenge, og har veldig lyst på Cocker Spaniel (vokst opp med Cocker Spaniel :sukk: ). Valpesjuk er vel bare fornavnet. Forrige gang var de så små/nyfødte, så det gikk ganske greit (sånn helt til den ene var dødfødt, og jeg tørket tårer). Men andre episoden var forskrekkelig sjarmerende. Ene valpen lå feks på rygen og diet, og alle beina gikk i ett *smelt* Og da de 4 uker gamle eltet rundt på plenen for første gang og oppdaget verden. Ååååååååå!!! :sukk: *sukk og stønn* Måtte visst til slutt tørke tårer igjen jeg (sentimental? Jeg? Lettrørt? Kan jeg ikke tro :sjenert: )

Skrevet

Her og er det Skal vi danse :) Og pc - og strikketøy...

Skrevet

Melder meg inn i klubben for de valpesyke. Det er fire år siden jeg flyttet fra elghunden min. Og jeg savner ham enda. Og spesielt nå når det er jakt. For da er det jaktprat og jaktbilder overalt. :sukk: Men jeg kan ikke ha hund nå - og spesielt ikke en krevende hund som elghund. Får nok nøye meg med :fisk: jeg.

Skrevet

Lurer på hva legen (veterinæren) hadde sagt om han hadde fått inn en fuggel og en sau med valpesyke... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...