mocci Skrevet 25. oktober 2011 #5861 Skrevet 25. oktober 2011 Løvraking ja, akkurat da skulle jeg gjerne hatt et borettslag på dugnad. Her er løvraking en 2 helgers jobb om ikke mer, men ville ikke vært foruten trærne heller...
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5862 Skrevet 25. oktober 2011 Løvraking ja, akkurat da skulle jeg gjerne hatt et borettslag på dugnad. Her er løvraking en 2 helgers jobb om ikke mer, men ville ikke vært foruten trærne heller... Kan nevne at vinden i går ikke akkurat var på vårt lag... Raket sammen haug, og en tredjedel blåste bort før vi fikk pakket det ned i sekker. Herlig... Meeen, trøstet oss med at det som er gjort er gjort (og jeg nektet å se opp på trærne som fremdeles var fulle av løv...).
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 #5863 Skrevet 25. oktober 2011 Gudd mårning! Rakestølhet ja - det hadde nok jeg fått også. Har ikke satt mine bein i ei rive (Øystein Sunde uttrykk) på det det jeg vet Skal aldri ha løtrær eller gressklipper uten oppsamler mer i hele mitt liv. Det er i allefall sikkert! ?
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5864 Skrevet 25. oktober 2011 til Litt roligere dag i dag enn i går, passer meg bra! Psyker meg virkelig opp til ca 130 min med spinning i ettermiddag (er leeeeeenge siden! ) Krysser fingrene for at det er litt igjen av jenta etterpå Ellers fått unna litt julebordsjobbing i dag (komite-arbeidet går seg til ), og teller ned til lunsj.
Sauen Shaun Skrevet 25. oktober 2011 #5865 Skrevet 25. oktober 2011 130 min med spinning? *fyller på med fjøskaffe til Fuggel'n*
Suzy Skrevet 25. oktober 2011 #5866 Skrevet 25. oktober 2011 Over to timer spinn ja - det er virkelig saker. Hadde vel dødd om jeg skulle forsøkt meg på det nå til dags Litt bittert at det hadde gått lekende lett for et drøyt år siden Men, men.. det er jo mulig å bli sprek igjen - en gang. Du kommer helt sikkert til å takle det alldeles supert RR.
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5867 Skrevet 25. oktober 2011 Regner med at det blir drøye to timer spinning i dag ja... Men første timen er utholdenhet, så den kan jeg justere til å bli passe hard. Andre timen er intervall, så da regner jeg med at det blir hardkjør (var helt gåen forrige tirsdag etter den timen). Og Suzy? Du er jo skikkelig sprek med denne joggingen din da! Jeg hadde knapt klart å jogge 50 meter før jeg hadde segnet om... Bøyer meg i støvet! Motivasjonen dalte litt her gitt...
Gjest Purple Haze Skrevet 25. oktober 2011 #5868 Skrevet 25. oktober 2011 To timer spinning?! Du e`kke riktig altså! Håper du ikke er helt vrak etterpå
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5869 Skrevet 25. oktober 2011 Tror jeg kan garantere at fuggel'n er mør og vrak etterpå Halvtime igjen! *teller ned*
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #5870 Skrevet 25. oktober 2011 I'm alive!!! Godt fornøyd med totalt 2 timer og 20 minutter på spinningsykkelen
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5874 Skrevet 26. oktober 2011 Mårnings! Litt sånn småøm ymse sete-steder, og småsliten i skrotten, men ellers ved godt mot. Var faktiks mindre sliten enn fryktet i går, godt fornøyd med det! Ellers blir det PT-økt i dag, men halvtime i stedet for time. Fremdeles endel å gå på formmessig for PT'en min... Jaja, vi er i alle fall igang igjen, og jeg tviler ikke på at jeg kommer til å få kjørt meg.
Suzy Skrevet 26. oktober 2011 #5875 Skrevet 26. oktober 2011 Litt er vel bedre enn ingenting med PT (og tipper du blir kjørt skikkelig uansett ja! ) Imponert over to og en halv time med spinn i går - det er heftige greier. Og jeg som er støl i rumpa i dag av en liten løpetur Litt virtuell koffein?
Roadrunner Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #5876 Skrevet 26. oktober 2011 Litt virtuell koffein? Takker!
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2011 #5877 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er ikke så rent lite imponert over at du klarte å gjennomføre den spinninga, og enda mer imponert over at du faktisk er oppegående i dag. Og hva jeg tenker om å gyve løs på PT-time dagen etter dobbel spinningtime kan du jo bare gjette... Håper du får en fin dag.
lilljan Skrevet 26. oktober 2011 #5879 Skrevet 26. oktober 2011 Har du ikke vondt i raua? Imponert Og siden jeg ikke er så aktiv men på onsdagsrunden, tar jeg samtidig og jubler for sendt søknad!
Scorpina Skrevet 26. oktober 2011 #5880 Skrevet 26. oktober 2011 *full av imponade* ...også full av impomader og dess like!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå