Suzy Skrevet 26. september 2011 #5521 Skrevet 26. september 2011 Svelga unna et par små kameler ja, sant det (håper det bare var lammerester jeg fikk med meg som middagsrester? ). Men er vel mer tålmodigheten min som ikke er allverdens for tida, mens mams flyr lavt med masse å tenke på (arv, verge, advokat, tingretten +++). Så forstår henne, men orker det allikevel ikke helt i store doser. Brukte kanskje opp litt tålmodighet i helga? Migrenen er tegn på at det er "tomt"? Kombinasjonen av litt liten tålmodighet, litt mye styr og kanskje litt sånn "slitasje" fra før mellom dere så blir det litt sånn kameltid dessverre. Syns du takler det fint jeg - det er jo alltid sånn at man kommer bedre overens med den ene forelsdren enn den andre (tror jeg da) - det er bare å finne måter å håndtere det på.
Roadrunner Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5522 Skrevet 26. september 2011 Har tatt til vett og kommet meg hjem. Mer trykk i hodet, så da fant jeg ut at det ikke var noe vits i å vente til det slår til for fullt. Sofaen er inntatt, og jeg har døttet innpå et par solide piller. Så nå ryker vel ettermidagen/kvelden til tenker jeg. Blir ganske sløv og redusert av sånt vas (sammen med pillene)
Roadrunner Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5524 Skrevet 27. september 2011 Mårnings! Ny dag, nye muligheter (og ingen migrene). Slumret på sofaen i går, og kom i seng i høvelig tid. Lå litt før jeg fikk sove, men har ellers sovet ganske greit i natt. Og dermed ikke helt vrak i dag. Deilig! Treningstøyet ligger i bilen, så jeg har en plan om litt styrke og spinning etter jobb. Ny PT-time i morra, og bedriftsidretten på torsdag, og vips er det helg igjen Ingen planer for helga - passer meg BRA! Ny spa-helg bestilt (en overnatting), denne gang med mams. Paps skulle visst spandere og da er jo ikke jeg sen om å takke ja...
Suzy Skrevet 27. september 2011 #5525 Skrevet 27. september 2011 Godt migrenen slapp taket Så et innslag på Dagrevyen i går om migrene og feilmedisinering og tenkte på deg (og alle andre jeg kjenner med migrene). De sa der at mange fikk feil medisiner og spiste smertestillende som strengt tatt bare gjorde at de fikk mer vondt i hodet. Bakvendt. Flink treningsfugl!
Roadrunner Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5526 Skrevet 27. september 2011 Godt migrenen slapp taket Så et innslag på Dagrevyen i går om migrene og feilmedisinering og tenkte på deg (og alle andre jeg kjenner med migrene). De sa der at mange fikk feil medisiner og spiste smertestillende som strengt tatt bare gjorde at de fikk mer vondt i hodet. Bakvendt. Flink treningsfugl! Sant det med migrenemedisinen. En bekjent har hatt migrene i en hel mannsalder, og tatt ganske mye smertestillende. Så viser det seg at en av bivirkningene til medisinen (ved langvarig bruk) er hodepine... Jeg har bare migrene 3-6 ganger i året stort sett, og tar bare en sånn pille samt en paracet. Fungerer som ei kule, og jeg er superfornøyd med virkningen. Føler meg som et nytt og bedre menneske etterpå
Suzy Skrevet 27. september 2011 #5527 Skrevet 27. september 2011 Det er ganske skummelt Bivirkingen av ganske mye smertestillende er jo nettopp hodepine og da er det bakvendt at man tar stadig mer av den for å få vekk hodepine. Ganske ille Bra din funker
Scorpina Skrevet 27. september 2011 #5528 Skrevet 27. september 2011 Bivirkninger til migrenemedisin er hodepine? Aj, aj, aj... Ikke ofte jeg har hodepine men når jeg får det blir jeg helt satt ut. Man kan ikke akkurat skru av hodet og sette det på lading til det går over heller Men altså atte...hvor skal du reise om 4 måneder, 1 uke og 1 dag??? (Formoder du har plass i kofferten til itsy, bitsy me?? )
Roadrunner Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5529 Skrevet 27. september 2011 Altså, atte, det kan jo være at det er plass i kofferten, spesielt siden du er såpass tidlig ute med å spørre Landet begynner på T, så kommer en h og en a og en i... Ja, og så avslutter vi det hele med -land Tttttttog du 'an? Ellers støtter jeg tanken om å kunne sette hodet til lading. Aller helst ville jeg satt rygg/hofter også til lading, og hatt et par ekstra i reserve. Hadde gjort seg altså! Men formen er fin idag, ingen rygg jeg kan klage på, og ingen hodepine (bare sånn vanlig skrullete ). Lunsjen unnagjort, og teller ned til styrketrening, spinning og diverse. Lang ettermiddag på trappene! Og nesten en litt effektiv dag på jobb, ikke verst synes jeg! Mer ?
Scorpina Skrevet 27. september 2011 #5530 Skrevet 27. september 2011 (endret) Altså, atte, det kan jo være at det er plass i kofferten, spesielt siden du er såpass tidlig ute med å spørre Landet begynner på T, så kommer en h og en a og en i... Ja, og så avslutter vi det hele med -land Tttttttog du 'an? Ellers støtter jeg tanken om å kunne sette hodet til lading. Aller helst ville jeg satt rygg/hofter også til lading, og hatt et par ekstra i reserve. Hadde gjort seg altså! Men formen er fin idag, ingen rygg jeg kan klage på, og ingen hodepine (bare sånn vanlig skrullete ). Lunsjen unnagjort, og teller ned til styrketrening, spinning og diverse. Lang ettermiddag på trappene! Og nesten en litt effektiv dag på jobb, ikke verst synes jeg! Mer ? Eg tog'an!!!! Være meeeed!! *gjøre seg bitteliten, klar med passet i hånda* Definivit mer Ble kasta ut av kontoret (so to speak) for litt siden av vaskedama og når jeg fikk aller nådigst komme tilbake, var kaffen blitt pely (sånn mellom god varm og kald..uæhkk!!) Skal helle ut skvipet og hente meg en ny! For tenk! Endret 27. september 2011 av Scorpina
Gjest Purple Haze Skrevet 27. september 2011 #5531 Skrevet 27. september 2011 Så godt at migrenen slapp taket. Det er jo fullstendig lammende å ha slik hodepine! Har erfart det selv et par-tre ganger, og det er bare forferdelig. Så snill paps du har da! Skjønner godt at du bare takket og bukket til det tilbudet. Og flotte treningsplaner. Imponert over dere som er så spreke altså
Roadrunner Skrevet 27. september 2011 Forfatter #5532 Skrevet 27. september 2011 Spinning og litt styrke unnagjort, og litt sofasløving etterpå. Snart senga, gleder meg til å fortsette på min Clive Cussler bok (liker den forfatteren altså!) og lade opp til ny dag i morra. PT-time og greier da
Roadrunner Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5533 Skrevet 28. september 2011 God morgen! Halvveis i uka (igjen!). PT i kveld, ellers ikke de helt store planene. Er meldt knallvær her ut uka ser det ut til, så satser på litt utevær etterhvert Kanskje en tur i Dyreparken til helga? Litt småkvalm her (og varm), men satser på at det bare er litt mens-styr som herjer. Få i meg litt vann etterhvert så håper jeg det blir bra Ellers ikke så mye å melde fra denne kanten tror jeg...
mocci Skrevet 28. september 2011 #5534 Skrevet 28. september 2011 Godt å høre at migrenen slapp taket som dugg for solen etter litt dop innabords. Jeg har heldigvis aldri hatt migrene, høres helt forferdelig ut.
Suzy Skrevet 28. september 2011 #5535 Skrevet 28. september 2011 God morgen, god morgen! Håper du bare er litt hormonridd og at formen egentlig er bra Det er meldt knallvær flere steder i helga og det skal visst bli opptil tjue grader enkelte steder på østlandet i dag også. Kan jo bli skikkelig deilig og ikke minst blir det trivelig med sol i helga da gitt Jeg trenger mer
Sauen Shaun Skrevet 28. september 2011 #5536 Skrevet 28. september 2011 Har ikke sett noen værmelding jeg. Foreløpig nøyer jeg meg med å fortrenge det jeg ser på utsiden av vinduene mine... Håper magen blir bedre etterhvert.
lilljan Skrevet 28. september 2011 #5537 Skrevet 28. september 2011 Hei du Jeg har lest gjennom 7 sider, det er da fælt så masse dere prater om om dagene - men kjekt var det her inne som alltid. Og nå har jeg også lagt igjen et lite spor til deg
Roadrunner Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5538 Skrevet 28. september 2011 Heeeei lilljan! Har du virkelig lest deg opp på dette pjattet (no offence - dere oooo herlige dagbokgjester, meeeen er vel ikke til å stikke under en stol at det kan bli litt ord innimellom? ) Jeg er imponert! Kjempekoselig å se deg igjen! PT-timen er flyttet en time frem, så da må jeg mobilisere litt ekstra når jeg kommer hjem. Men det skal nok gå bra! Ellers må jeg forsøke å få flyttet PT-timen neste uke (kolliderer med arrangement jeg gjerne vil være med på), og det ser ut til at jeg er hodestups på vei inn i en slags julebordskomite. Men nå: Lunchtid!
Suzy Skrevet 28. september 2011 #5539 Skrevet 28. september 2011 Oj! Julebordskomiteeer dukker opp når man minst venter det og vips har man masse tull å gjøre, på toppen av alt det andre. Dårlig erfaring Tidligere PT-time = tidligere ferdig
Roadrunner Skrevet 28. september 2011 Forfatter #5540 Skrevet 28. september 2011 Julebordskomiteen skal nok gå bra. Jeg har delvis sagt meg villig, tror det blir ganske grei skuring. Lokasjon, budsjett etc er allerede fastsatt av ledelsen, så det blir mer å styre påmelding etc. Krysser fingrene for at det går greit. Men forslag til innslag/underholdning/sysselsetting tas i mot med stor takk Suuuulten i dag! Spist lunsj, banan, nøtter, og er fremdeles sugen må mat... Får kanskje hive i meg en kjapp omelett før jeg reiser på trening, så har jeg litt å trene på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå