Gjest Purple Haze Skrevet 5. september 2011 #5361 Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde en mor og en mormor som begge var kjempeflinke med håndarbeid, spesielt hekling, søm og brodering, men de gjorde alt mulig. Selv kan jeg å strikke, that`s it! Kan tråkle enkle ting på symaskin, men der stopper det. Dessverre arvet jeg ikke håndarbeidsgenene. Litt synd, for det er kjekt å ha litt å henge fingrene i, spesielt høst- og vinterstid. Håper du blir kvitt både ryggvond og bassiller fortere enn svint nå, og at PT-timen blir bra
Roadrunner Skrevet 5. september 2011 Forfatter #5362 Skrevet 5. september 2011 Jeg er ikke noen racer på håndarbeid i det hele tatt... Og eier ikke tålmodighet med sånne ting, går fort lei (tror aldri jeg kommer til å strikke en genser feks, blir mer skjerf, luer, grytekluter og max babytepper). Men er moro å prøve litt, i alle fall når man forstår LITT av det som skjer Plutselig snart hjemover, jeg er klar! Tror jeg får drøye evt garn-shopping til etter treninga...
Gjest Purple Haze Skrevet 6. september 2011 #5363 Skrevet 6. september 2011 Good morning T-dag eller ikke? Håper formen er bedre, og at treningstimen i går var bra! Ha en fin tirsdag
Roadrunner Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5364 Skrevet 6. september 2011 (endret) God morgen! Ooooooo herlige T-dag Trøtt og smått støl, men ellers ved godt mot. Forkjølelsen er litt lettere, ryggen er litt bedre - satser på at det går rette veien nå! Fremdeles grått og trist ute, men det er i grunn helt greit. Koselig å være inne i sånt vær da... Endret 6. september 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 6. september 2011 #5365 Skrevet 6. september 2011 Godt å høre at formen er bruktbar - og bedre! Forkjølelse kan henge i lenge, så jeg syns det høres lovende ut at den er på vei ut allerede. Smell inn vitaminer og hold deg tørr på beina (hilsen mor) Litt t-dag for meg og, men nå ser jeg sola på utsiden her og det hjelper!
Roadrunner Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5366 Skrevet 6. september 2011 på vei her også faktisk! Men etter det yr kan fortelle, så blir det et heller kortvarig gjensyn Forkjølelsen/virusinfeksjonen har bodd her i snart 5 uker (i stigende og synkende grad), så begynner å bli MØE lei. Fremdeles godt snufsen i snutesystemet, men litt lettere i hodet. Hjelper det! Må innrømme at jeg er dårlig til å knaske vitamintilskudd, men spiser frukt og grønt da... Og er tørr på beina
Roadrunner Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5368 Skrevet 6. september 2011 Faders rygg! Blir bare verre og verre dette jo...
Suzy Skrevet 6. september 2011 #5369 Skrevet 6. september 2011 Uffa... Det er da ikke bra i det hele tatt! Stakkars fugleryggen da gitt
mocci Skrevet 6. september 2011 #5370 Skrevet 6. september 2011 Uffa, leit med kjiip rygg. Masse god bedring!
Roadrunner Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5371 Skrevet 6. september 2011 Tusen takk. Nå har jeg knasket en liten coctail av piller og håper det skal gjøre susen. Var jo egentlig veldig bra i morges, men tror kontorstolen har gjort ting litt verre... Og jeg skal liksom lempe plank i ettermiddag. Jaja, kanskje litt bevegelse ikke er så dumt. Bør være relativt fort gjort også, så kan jeg slappe av resten. Men litt oppgitt og frustrert nå merker jeg.
Roadrunner Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5373 Skrevet 6. september 2011 Jammen, vimse, det er ryggen som vaser mest nå, ikke basillene Tror kanskje ikke den blir verre eller bedre med fua bar altså Eller? Fikk lempet plank i ettermiddag (tok fem min på senga først, fikk rettet meg opp og fungerte litt bedre etterpå), og har ellers tatt det ganske rolig. Tidlig senga i dag, og så satser jeg på en ny og bedre dag i morra. Har utsatt avlyst den siste PT-timen denne uka, og satser heller på et par rolige økter for ryggen. Så kanskje jeg kan få ting på stell til slutt?
vimse Skrevet 6. september 2011 #5374 Skrevet 6. september 2011 (endret) Altså, jeg unngår trekk på fua jeg Ed: Det er jo en del av ryggen Endret 6. september 2011 av vimse
Roadrunner Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5375 Skrevet 7. september 2011 God morgen! Bøttevis med i morgentimene i dag også, er visst ingen tvil om at det er høst. Noen som nevnte noe om at september kunne bli fin? Sovet godt i natt, og ikke fullt så vrak i morges. Ryggen fungerer bra etter en natts søvn, men kjenner det ikke skal mye til før jeg stivner. Så det kan jo bli en interessant dag dette også. Ideelt burde jeg vel rusle og gå rundt, pent og pyntelig. *kremt* Men har i alle fall med treningstøy, sånn at jeg kan stikke innom treningssenteret på vei hjem fra jobb og ta en liten rusletur på tredemølla eller ellipsen. Ellers - veldig godt å være kvitt planken vi fikk lempet ut i går, senker skuldrene litt kjenner jeg! Nå gjenstår bare litt småting inne, samt rengjøring, så kan jeg slappe av enda litt mer... Påfyll?
Suzy Skrevet 7. september 2011 #5376 Skrevet 7. september 2011 Jeg tar litt påfyll jeg Bevegelse er vel bra har jeg hørt, for stive rygger altså, så kanskje er ellipse ganske lurt. Plankelemping derimot...?
Sauen Shaun Skrevet 7. september 2011 #5377 Skrevet 7. september 2011 Påfyll passer bra. Håper du får beveget deg litt innimellom i dag. Du får rusle litt med jevne mellomrom i dag, slik at du ikke stivner helt. God bedring.
Roadrunner Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5378 Skrevet 7. september 2011 Plankelemping gikk faktisk overraskende greit (var ikke noe verre etterpå...). Og ikke verre i dag heller tror jeg, omtrent som i går. Relativt bevegelig i morges (litt smerter, men ikke voldsomt), men stivner når jeg sitter. Så nå tenkte jeg at jeg skulle ta en prat med personal og sjefen min for å se om jeg kunne fått et heve/senke-bord. Hadde gjort seg tror jeg, så kan jeg stå litt innimellom. For nå er det mer: "Walk like a duck"
lilljan Skrevet 7. september 2011 #5379 Skrevet 7. september 2011 Jeg tar en liten skvett Du må ta det med ro når ryggen verker - det er ikke til spøke med Forresten midtukers allerede
Suzy Skrevet 7. september 2011 #5380 Skrevet 7. september 2011 Heve-senkte pult er helt genialt for folk med ryggproblemer. Vi hadde det på gamlejobben (har det her og, men jeg har aldri hatt ryggvondt) og de ble flittig brukt og var veldig nyttige!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå