Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

* :klemmer: litt forsiktig, sånn på avstand*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nigo:

Æ'kke sinna altså... Bare trøtt :sjenert:

Men nå har jeg speilvendt pulten på jobb, og jobbet som en helt. Har tenkt på det lenge at jeg skulle gjort litt endringer på plassen min, og denne uka var en fin uke å få gjort det på. Ganske stille = man gjør ting man ellers aldri får gjort :jepp: Nå sitter jeg ikke med ryggen til "inngangen" lengre :hoppendeglad: Må bare venne meg til å sitte "feil" vei, er jo skikkelig uvant dette. På den positive siden, jeg har ikke sovnet i dag da :nigo:

En drøy time igjen før det bærer hjemover. Så blir jeg hjemme i en drøy time, før jeg skal på grillings til kollega. Blir koselig! Men blir tidlig kveld i kveld... Tror jeg... :plystre:

:kaffekopp: til søte gjester?

Skrevet

Tidlig kveld... tror du ja... :fnise:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen Fuggel'n! Håper du får en fin dag. :)
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

En dag nærmere helg og ferie nå! :hoppe:

Ha en fin torsdag :)

Skrevet

God morgen!

Litt spent på hvor pjuskete i fjøra denne fuggel'n er i dag etter grill som sikkert ble sånn passe sent likevel...?

Setter frem litt fuglevekkingseleksir for sikkerhets skyld: :kaffekopp:

Skrevet (endret)

:ler:

Fuglevekkingseliksir trengs!

På den annen side - tror jeg er så trøtt nå, at jeg har bikka kanten rett og slett. Føler meg mer våken i dag enn i går, men med tanke på søvntimer i natt, så burde det ikke være mulig. Ergo er jeg "beyond overtrøtt deluxe". Kom meg i seng rundt 2230 i går (og det er jo ikke tidlig til fuggel'n å være...), men lå ganske lenge før jeg fikk sove. Oppe og tømte blæra rett før 2330, så sovnet kanskje før midnatt? :klo: Ikke akkurat noe søvnunderskudd som ble hentet inn nei.. Men altså allikevel litt mer våkenfølelse i dag enn i går :nigo:

Skal sies at jeg holdt på sovne skikkelig på sofaen rett før jeg skulle dra hjemmefra igår, men fikk kjempet meg avsted. Hadde nok gjort seg med en middagslur....

Men altså - godt mot i dag :nigo:

Fått ordnet et par små saker på morgenkvisten, og nå tenkte jeg at jeg skulle få ferdig et par oppgaver som MÅ være ferdige før ferien. Så slipper jeg å styre med sånt i morra :jepp:

:kaffekopp:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Tydelig at det er ferie på gang - KG er stille! :sukk:

Tyder vel kanskje på at folk koser seg litt ekstra og ikke sitter foran pc'en? :klo:

2,5 time igjen idag, og noen timer i morra, SÅ er det ferie! :danse:

Prøver å få unna litt her, men går ikke så fort i dag.. :sjenert:

Skrevet

Mmm - det er stille, men jeg er nå her jeg da :nigo:

Har jobbet litt først på dagen faktisk, så nå skal jeg bare slå ihjel noen timer til og deretter nyte hjemmekontor.

Skrevet

:hoppe:

Her var liv jo!

Jeg begynte sågar å rusle innom selve forumet (noe jeg sjelden eller aldri gjør.. :sjenert: ) for å se etter liv :fnise:

Skrevet

:hoppe:

Her var liv jo!

Jeg begynte sågar å rusle innom selve forumet (noe jeg sjelden eller aldri gjør.. :sjenert: ) for å se etter liv :fnise:

Erru nøden? :nigo:

Skrevet

Her bli det liv RAI RAI!!! :romeo:

Skrevet

Her bli det liv RAI RAI!!! :romeo:

IIIIIKKK!

:haar:

Skrevet

IIIIIKKK!

:haar:

Vart du skræmt no? :ler:

Skrevet

Vart du skræmt no? :ler:

Jeg skvatt i krattet som bare en tiger kan gjøre :hoho:

Skrevet

Jeg skvatt i krattet som bare en tiger kan gjøre :hoho:

Stakkar... :fnise:

Skrevet

Og skremt av en sau da gitt :flau:

Skrevet

:ler:

Oooooo tøffe tiger'n :fnise:

Godt å se litt liv i boka mens jeg fikk gjort en liten jobb som måtte gjøres. Nå har jeg mest lyst til å legge meg nedpå her, begynner å bli skikkelig trøtt igjen... *Znork*

*drar tiger'n frem fra krattet*

Skrevet

Sauen er jammen tøff... :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...