Roadrunner Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #5062 Skrevet 13. juli 2011 Æ'kke sinna altså... Bare trøtt Men nå har jeg speilvendt pulten på jobb, og jobbet som en helt. Har tenkt på det lenge at jeg skulle gjort litt endringer på plassen min, og denne uka var en fin uke å få gjort det på. Ganske stille = man gjør ting man ellers aldri får gjort Nå sitter jeg ikke med ryggen til "inngangen" lengre Må bare venne meg til å sitte "feil" vei, er jo skikkelig uvant dette. På den positive siden, jeg har ikke sovnet i dag da En drøy time igjen før det bærer hjemover. Så blir jeg hjemme i en drøy time, før jeg skal på grillings til kollega. Blir koselig! Men blir tidlig kveld i kveld... Tror jeg... til søte gjester?
Gjest Purple Haze Skrevet 13. juli 2011 #5063 Skrevet 13. juli 2011 Kos deg masse på grilling i kveld
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2011 #5065 Skrevet 14. juli 2011 God morgen Fuggel'n! Håper du får en fin dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juli 2011 #5066 Skrevet 14. juli 2011 God morgen En dag nærmere helg og ferie nå! Ha en fin torsdag
Suzy Skrevet 14. juli 2011 #5067 Skrevet 14. juli 2011 God morgen! Litt spent på hvor pjuskete i fjøra denne fuggel'n er i dag etter grill som sikkert ble sånn passe sent likevel...? Setter frem litt fuglevekkingseleksir for sikkerhets skyld:
Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #5068 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Fuglevekkingseliksir trengs! På den annen side - tror jeg er så trøtt nå, at jeg har bikka kanten rett og slett. Føler meg mer våken i dag enn i går, men med tanke på søvntimer i natt, så burde det ikke være mulig. Ergo er jeg "beyond overtrøtt deluxe". Kom meg i seng rundt 2230 i går (og det er jo ikke tidlig til fuggel'n å være...), men lå ganske lenge før jeg fikk sove. Oppe og tømte blæra rett før 2330, så sovnet kanskje før midnatt? Ikke akkurat noe søvnunderskudd som ble hentet inn nei.. Men altså allikevel litt mer våkenfølelse i dag enn i går Skal sies at jeg holdt på sovne skikkelig på sofaen rett før jeg skulle dra hjemmefra igår, men fikk kjempet meg avsted. Hadde nok gjort seg med en middagslur.... Men altså - godt mot i dag Fått ordnet et par små saker på morgenkvisten, og nå tenkte jeg at jeg skulle få ferdig et par oppgaver som MÅ være ferdige før ferien. Så slipper jeg å styre med sånt i morra Endret 14. juli 2011 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #5069 Skrevet 14. juli 2011 Tydelig at det er ferie på gang - KG er stille! Tyder vel kanskje på at folk koser seg litt ekstra og ikke sitter foran pc'en? 2,5 time igjen idag, og noen timer i morra, SÅ er det ferie! Prøver å få unna litt her, men går ikke så fort i dag..
Suzy Skrevet 14. juli 2011 #5070 Skrevet 14. juli 2011 Mmm - det er stille, men jeg er nå her jeg da Har jobbet litt først på dagen faktisk, så nå skal jeg bare slå ihjel noen timer til og deretter nyte hjemmekontor.
Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #5071 Skrevet 14. juli 2011 Her var liv jo! Jeg begynte sågar å rusle innom selve forumet (noe jeg sjelden eller aldri gjør.. ) for å se etter liv
Suzy Skrevet 14. juli 2011 #5072 Skrevet 14. juli 2011 Her var liv jo! Jeg begynte sågar å rusle innom selve forumet (noe jeg sjelden eller aldri gjør.. ) for å se etter liv Erru nøden?
Suzy Skrevet 14. juli 2011 #5076 Skrevet 14. juli 2011 Vart du skræmt no? Jeg skvatt i krattet som bare en tiger kan gjøre
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2011 #5077 Skrevet 14. juli 2011 Jeg skvatt i krattet som bare en tiger kan gjøre Stakkar...
Roadrunner Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #5079 Skrevet 14. juli 2011 Oooooo tøffe tiger'n Godt å se litt liv i boka mens jeg fikk gjort en liten jobb som måtte gjøres. Nå har jeg mest lyst til å legge meg nedpå her, begynner å bli skikkelig trøtt igjen... *Znork* *drar tiger'n frem fra krattet*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå