Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hyttetur i skjærgården høres jo herlig ut. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Fredag! :hoppendeglad:

Ei uke igjen med jobbing - så FERIE! Deilig!

Skrevet

Mårnings!

Samme her faktisk :nigo:

Skrevet

Satser på å avrunde dagen litt før tida i dag, sånn at jeg kan få pakket og kommet meg avsted. Vært en ok dag på jobb, fått gjort det meste jeg hadde planer om, og sånn sett greit i rute. Litt sløve dager nå, mange som er i feriemodus her gitt.

Hatt en koselig chat med PL i dag, og er riktig så fornøyd med det i grunn. Og atter en gang litt frustrert over at han bor så langt unna og vi sees så sjelden... :sukk: Jaja, vi har i alle fall ferie samtidig :fnise:

Fredagstrøtt fuggel, gråvær ute - men det er HELG! :danse:

Skrevet

God helg Fuggel'n. Kos deg på hyttetur. :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings!

Samme her! :hoppendeglad:

God helg og god hyttetur :klem:

Skrevet

Slenger meg på; God Helg & God Hyttetur, Bippe-Fuggel'n!! :hoppe:

:klem:

Skrevet

God ferie!

Endelig kommet oss på ferietur vi og nå, har hatt fri ei uke, men ei uke hjemme med snuppa føles ikke som ferie ;) Har kost oss altså, men noe helt annet når både mannen og jeg har fir :)

Skrevet

Åh, så deilig med en helg ved sjøen :hoppendeglad: Jeg tipper det blir bra uansett vær jeg, regner vel med vi har noe av det samme grå kalde ;)

Skrevet
:kaffekopp: God morgen Fuggel'n. Håper du har hatt en fin helg på hytta. :klem:
Skrevet

God morgen!

Hatt en veldig fin hyttetur, selv om været godt kunne vært bedre. Men vi har kosa oss, med bysleng, båttur, god mat, masse snop, quiz, skravling og lesing. Ikke feil i det hele tatt!

Nå er det visst plutselig mandag igjen, og jeg er T R Ø T T !

Skulle legge meg tidlig i går, måtte bare gjøre en liten ting i forbindelse med jobb først (kunne ordnes hjemmefra). Men ting gikk i stå, og plutselig ble 10 min til en time... Litt senere i seng en planlagt, så en stund før jeg fikk sove, og dermed er fuggel'n heeeelt ute av kurs igjen. Jaja, godt det snart er FERIE!

Skal hente pakke i posten i dag, ny pulsklokke har ankommet! :nigo: Gleder meg!

Skrevet

Ute av kurs alt mandag morgen er kanskje ikke så bra nei :fnise: Men det er jo bare denne uka, så kan du slappe av og rote bort noen morgener om du vil :jepp:

Litt mer :kaffekopp: , så kommer du i gang vet du :)

Skrevet

Kan visst bli ei lang uke dettane ja... :rolleyes: Men så lenge det er en helg og litt ferie i vente, så skal jeg prøve å ikke klage sånn skrekkelig :nigo:

Ble forresten skikkelig imponert forrige uke. Tirsdag leverte jeg mitt nye telefonglis til reparasjon, siden en pixel på skjermen hadde fått et veldig behov for å være selvstendig (og lyse sterkt hvitt, når resten harmonerte i andre farger). Fikk beskjed om at det i juli var ekstra lang ventetid på service/verksted, og at jeg måtte påregne 21 arbeidsdager før jeg så gliset igjen *sukk og stønn* Spurte pent (og blafret litt med vipper) om det var mulig å gjøre noe, siden jeg var heeeeelt avhengig av telefonen i jobben (og den står registrert på firmaet), og siden jeg gikk ut i ferie neste fredag. Han skulle skrive HASTER på papirene, og mente at jeg, dersom jeg var SINNSYKT heldig, kanskje kunne rekke å få telefonen igjen neste fredag (da ferien starter). Men han kunne ikke love noe... Onsdag formiddag fikk jeg sms fra verkstedet om at de hadde mottatt telefonen, og jeg kranglet videre med min gamle. Fredag, før jeg dro på hyttetur fikk jeg ny sms, telefonen min var klar til henting! :daane: 3 dager etter innlevering! :hoppendeglad: Nevnte dette i butikken da jeg hentet telefonen (at jeg faktisk hadde levert den på tirsdag, samme uke), og han bak disken hadde aldri hørt om noen som hadde fått den tilbake så kjapt. :nigo: Me hæppi!

Fylle vannmugga kanskje? :klo:

Skrevet

WOW! :overrasket:

Det der er jo helt fantastisk! Så bra at det ordnet seg så fort da gitt. Det hjelper å mase litt - eller evt overtale på en veeeldig hyggelig måte :nigo:

Vann ja.. det burde nok jeg passe på å få i meg i dag også!

Skrevet

Det var imponerende service. :daane:

Og dere må passe på å få i dere nok vann ja jenter. Det er viktig. :jepp:

Skrevet

Vannmugga snart tom - kan jeg gå hjem da? :klo:

Skrevet

Vannmugga snart tom - kan jeg gå hjem da? :klo:

Ja jøss - klart det :nigo:

Skrevet

Ja jøss - klart det :nigo:

:nigo:

Klarte å drøye det siste glasset ganske lenge, men NUH er det tomt. Så hvis jeg drøyer en liten halvtime til, så skal jeg nok komme meg avsted. Ikke veldig effektivt her nå, må innrømme det *skriver handleliste*

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Høres ut som en fin hyttetur, til tross for vekslende vær. Det viktigste er selskapet, da :)

Imponerende service på telefonen! God reklame for den butikken det altså :)

Håper resten av dagen blir fin :)

Skrevet

Trøtt fuggel, men ellers bra. :jepp:

Prøver å få gjort litt i heimen, og har i det minste skiftet sengetøy og startet litt rydding/rengjøring. Ei venninne var kjapt innom for å hente en liten ting, men nå skal jeg øyeblikkelig igang igjen. Fikk en hyggelig nyhet på epost i ettermiddag (info annet sted) :hoppendeglad:

Men :veslejenta: frister aller mest kjenner jeg, og snart :natti:

LITT tidlig å legge seg før kl 19... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...