Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Litt trøtt fuggel som faktisk våknet 45 minutter før vekkerklokka... LITT tidlig å våkne kl 05 kanskje? :klo: Våken da - ikke våken nå. :fnise:

En tur innom Ikea i ettermiddag kanskje, trenger et par småting for å få ferdig et skap på kjøkkenet. Og kanskje en tur innom drop-in frisør for å se om det er håp? LITT krise på gang. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi sees på IKEA da?? :nigo:

Skrevet

Vimse på IKEA i ettermiddag? :lur:

Skrevet

Å... IKEA asså...

:hjerte:

Skal du handle noe spennende?

Skrevet

Jeg skal primært kjøpe DENNE

:skratte:

Skrevet

*studerer vedlikeholdsrådene nøye*

:fnise:

Meeeeen, det kan jo være man finner noe annet også? :lur:

Skrevet

*studerer vedlikeholdsrådene nøye*

Meeeeen, det kan jo være man finner noe annet også? :lur:

Åj så spennende handleliste da gitt :ler:

Skrevet
Vedlikeholdsråd

Tørk med en klut fuktet med mildt rengjøringsmiddel.

Tørk av med en tørr klut.

:klo:

Klarer jeg dette da?

Jepp, ingenting å si på handlelista!

Skrevet (endret)
:rulle: Endret av vimse
Skrevet

Fikk en liten grublings her...

Egentlig mistenger jeg at disse pillene begynner å fungere mer normalt (tror jeg egentlig skulle hatt mensen snart, kan liksom ikke helt huske når sist jeg hadde, men det er da vitterlig en stund siden :klo: ) og jeg mener å føle at hormonene virker litt mer avbalansert. Tror jeg...

Lever i troen på dette, helt til det går opp for meg at jeg kanskje har hatt litt kort lunte og vært litt aggressiv et par dager? :engel: Irriterte meg stort over komplett kaos på parkeringsplassen utenfor kjøpesenteret i går, og bilister som kjørte som idioter. Ei dame jeg kom borti i frukt/grønt avdelingen på butikken stod og plukket på jordbærene og fylte et par velfylte kurver (så den stakkars kurven som var igjen bare var halvfull), og jeg freste (men sa ikke noe - noe jeg helt klart burde gjort :kjefte: ). Jeg irriterer meg over manglende informasjon på jobb (noe som gjør at jeg overhodet ikke vet hva som skjer, og da gjerne angående ting som jeg BURDE visst), jeg irriterer meg over kollegaer som blander seg opp i min jobb (som de overhodet ikke har noe med: "RR, har du gjort det og det?" "Neeei, jeg har tre uker på meg, og har full kontroll, hvorfor gjøre det på en dag jeg løper rundt som ei huggærn høne??" "Nja, tenkte bare det var greit å få det gjort??" <--- Gjør din egen jobb! :balltre: Og i dag er jeg småfrustrert på et nytt menneske, som har mye spørsmål, meninger, ideer og dill... Hvor er milde og bilde fuggeln tro? :sjenert: Men altså, jeg er IKKE hormonell :fnise: Er liksom ikke nedstemt eller sykt sjokoladesugen som jeg har vært tidligere, har bare kooooort lunte og litt lite lyst til å forholde meg til ymse kollegaer. Hmpf!

Sånn, da var det sagt :gjeiper:

Skrevet

Vet du, slike ting blir man irritert på, hormoner eller ikke :jepp:

Skrevet

Tusen takk, vimse! :klem:

Jeg tror nok kanskje at lunta er pittelitt kortere enn vanlig.. :sjenert: Men ærlig talt så mye dustete folk da! :balltre::fnise:

Fått en prat med PL i dag da, det hjalp jo litt :nigo:

Kanskje middag på Ikea i dag? :klo:

Skrevet

Håper du har ryddet bilen, slik at du har gooood plass til alt på handlelista. :hoho:

Skrevet

:ler:

Storhandelen er gjennomført, og jeg fikk faktisk plass til alt i bilen (tross liten bil). Ikke dårlig! Må vel innrømme at jeg faktisk kom ut fra IKEA med 3 ting, til den svimlende totalsummen 103 kroner... En skuffeinndeler (sprengte budsjettet med sine 75 kronr), en vannmugge i plast til å ha på jobb (svimlende 19 kroner) og denne boremalen til sjokkerende 9 kroner. Ja, og så ble det middag også da :ler: Ei venninne jobber på Ikea, og siden hun var på jobb OG kunne ta "lunsjpause" da jeg dukket opp, så ble det en koselig prat til grei middag. Og litt reiseprat... Thailand til vinteren kanskje? Jeg har egentlig et luksusproblem, for har to venninner som gjerne vil reise, men i hver sin retning :ler: Og jeg har sagt meg villig til å bli med begge to (= masse penger og behov for masse feriedager). Nå blir nok ikke begge turene til neste år (får da være måte på!), så da ser det ut til at Thailand blir første tur. Da er det vel bare tre ting å gjøre:

- spare penger

- spise sunt

- trene

:sjenert:

Skrevet

Var det alt fra IKEA??

:hakeslepp: Damn woman!

Skrevet

Hummmmmm...spare penger, spise sunt OG trene. Du er reine Kinderegget du RR :ler: Men alså atte; jeg er sikker på at hvis du bestemmer deg for en greie så gjennomfører du det. Right? :jepp:

...også blir jeg gjerne med som blindpassasjer til Thailand! :nigo:

Sier forresten det samme som vimse; noen ganger blir man bare så EITRENDE forbaska på elementer i hverdagen, hormoner eller ei!!

:klem:

Skrevet

Hmmm har aldri tenkt over at jeg lar meg irritere lettere enkelte dager i mnd, enkelte personer/situasjoner/duppedingser får meg irritert any day. ;)

Skrevet

Kanskje det ikke er så mye hormoner da :nigo:

Kanskje det egentlig bare var HELT naturlig å irritere seg over disse tingene, og at jeg dermed nesten kan si at jeg har blitt mer stabil på pillene? :klo: Ikke dumt i så fall! Og enkelte personer/situasjoner er jo bare skapt til å irritere... :sukk:

Litt roligere dag på jobb i dag, og jeg har faktisk et snev av håp om å komme avsted til vanlig tid! :sjokkert: Hadde gjort seg kjenner jeg, da hadde jeg kanskje fått gjort litt i heimen også? Trengs det, før besøket kommer... Burde trent da... :sjenert:

Men kan jo ikke bli kinderegg med en gang :fnise: Først spise litt sunnere, og så trene litt etterhvert (pengesparinga går ikke så verst faktisk). Fått meg ny fiiiiin vannmugge på jobb da, så satser på innskjerping der også (vært sløv de siste ukene).

Snart lunsj?

Skrevet

Ja, det er lunsj i Sommerfjøset nå ihvertfall. :jepp:

Skrevet

Auuuu.... :balltre:

Store mengder jordbær er sjelden noen god idè altså! Jeg har gjort det før og jeg kommer garantert til å gjøre det igjen :fnise: Men det æ'kke noe smart altså...

Og det hjelper ikke noe på lysten til å støvsuge... *utsetter - som vanlig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...