Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt at det ikke var noe alvorlig med mammaen din. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjiiipt med avlyst kurs, men håper det blir et annet sted :sjenert:

åper pinsehelga fortsatt er god og at du har det fint.

Skrevet

:vinke:

Koselig besøk av mams og paps fra lørdag til søndag, og fikk gjort litt småting i leiligheten. Ikke dumt! Jeg fikk ryddet og ordnet litt etter at de dro i går, og koste meg med film i går kveld. Sov nok for lenge i morges, og har vært litt redusert i dag. Ble en liten treningsøkt, ellers ganske sløv dag på sofaen (er jeg redd). Men men... Satser på at formen er bedre i morra! Vært litt kvalm og rusken de siste dagene, er litt slitomt...

Utrolig kjipt med avlyst kurs ja, men det ser nok ut til at det blir et annet sted :lur: Regner med jeg får litt bekreftelser etc i morra eller deromkring. I'll let you know :fnise:

Ellers mistenker jeg at det er en ny runde hormoner på vei... :sukk: Litt nedstemt og kjipt, men aner meg at det bare er en liten forsmak. Oooooo herlige hormoner! :murvegg:

Tja, det var vel kjapt oppsummert herfra tenker jeg. Kommer sterkere tilbake i morra, nå blir det :vesljenta: videre. Sjekke værvarselet først kanskje? Burde jo sykle til jobb i morra hvis været vil...

:vin:

Skrevet

Utrolig kjipt med avlyst kurs ja, men det ser nok ut til at det blir et annet sted :lur: Regner med jeg får litt bekreftelser etc i morra eller deromkring. I'll let you know :fnise:

:hoppendeglad:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Kjipt med hormoner som ikke vet å oppføre seg og ruskete form. Håper du kommer deg fort! :klem:

Og så godt at det ikke var noe alvorlig med mamma`n din!

Håper det blir kurs med nogo attåt snart da. Det spiller jo ingen rolle hvor kurset er, så lenge PL også er der :lur:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Mårnings Bippe! :) Håper formen er stigende. :hug:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Fremdeles litt småuggen i formen tidlig på dagen, men håper det gir seg snart (ringe legen en av dagene? :klo: ) Ikke helgal form, og har sannelig fått frem sykkelen igjen også. Blir nok ikke så mange turene på sykkelen denne uka, for har planer etter jobb både i morgen og fredag, men kanskje sykle torsdag også? Bør rekke det før bedriftsidretten...

Siden kurset har blitt flyttet, så er det dårlig med PL-muligheter dessverre. Han skal ikke på kurs (har ikke noe med det opplegget å gjøre), så det er meg og en annen kollega som skal farte avsted. Venter bare på en liten hotellbekreftelse etc, så skal jeg få bestilt fly. Blir helt sikkert greit på kurs, men skulle GJERNE vært på kurs i PL-land i stedet kjenner jeg :sukk: Jaja, shit happens!

Næh, komme litt igang her kanskje?

Dukket forresten opp en litt kjip tanke her: Er dere klar over at vi nå har brukt opp årets nest siste "helligdag-på-en-ukedag"?? Neste og siste helligdag er 2.juledag... Burde ikke vært lov med julaften/nyttårsaften på lørdag!! *starter opprop* :rope:

Skrevet

Uff ja, det med helligdagene snakket vi om i går.. Hvorfor er alle konsentrert på våren? Vi kunen vel trengt en i oktober eller der omkring også vel?

Så leit at du er i litt uggen form om dagen fulgen. Kan ikek skjønner hva det er som "rir" deg... Er det noe med maten, eller er det rett og slett hormonene som kødder med deg?

Uansett håper jeg virkelig du føler deg litt bedre snart.

Ønsker deg en god dag!

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Håper litt fjøskaffe gjør dagen litt bedre. :klem:
Skrevet

Skal vi se:

Mulige hyppige (flere enn 1 av 100) bivirkninger med Cerazette:

- kvalme

- humørsvingninger

- uregelmessige blødninger

- uren hud

- vektøkning

- hodepine

- nedsatt seksuell lyst

(hentet fra pakningsvedlegget hos Felleskatalogen).

1. Kvalme - check (men først etter ca 2 mnd bruk, så litt usikker på om det er årsaken

2. Humørsvingninger - check, men de var der også FØR Cerazette, og skyldes nok heller et naturlig hormontroll

3. Uregelmessige blødninger - litt tidlig å si, men varte og rakk forrige gang, så venter i spennning...

4. Uren hud - check, haka har fått en aldri så liten oppblomstring av morsomheter

5. Vektøkning - chekc, men spørs om ikke Freia er den store synderen og ikke nødvendigvis Cerazette..

6. Hodepine - nei, egentlig ikke mer enn vanlig tror jeg, har sjelden hodepine egentlig

7. Nedsatt seksuell lyst - Hakke peil :sjenert:

Ble man noe klokere? :klo:

Morgenkvalm uten å være gravid kan altså være Cerazette? Stort sett blir kvalmen redusert utover formiddagen... Hmmm... Jaja, får vel gi det litt tid og se hva som skjer. Har jo ikke noen andre "sykdomssymptomer", bare kvalm og dermed litt uggen. Har jo lovet å gi det en real sjanse...

Skrevet

Hmmm... det der høres ikke så veldig fint ut - kanskje det hadde vært lurt å prøve et annet merke f.eks? (eller er det det samme med alle sånne piller?)

Men det virker jo unektelig som om det er noe slikt...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror jeg ville vurdert å bytte merke hvis jeg var deg. Slik skal du da ikke ha det! :klem:

Skrevet

Gir det litt mer tid tenker jeg, men vi får vel se etter kursuka tenker jeg. Er nok ikke alle sympotmene som er er pillerelatert (jeg overdrev muligens bittelitt? :fnise: ), men bare kvalmen går bort og hormonene stabiliserer seg skal jeg bli fornøyd. We'll se!

Skrevet

Usj, kvalme er pyton. Jeg måtte slutte med P-Piller fordi jeg ble så forferdelig kvalm av dem, trolig østrogenet jeg reagerte på. Jeg gikk da over til Cerazette som bare består av gestagen og jeg reagerer ikke på disse heldigvis.

Har du vært kvalm helt siden du begynte på Cerazette?

Skrevet

God morgen og forhåpentligvis en mindre kvalm morgen...?

Syns det høres ganske guffent ut dette Fuglen - du skal jo ikke ha det sånn? Men det er sikkert lurt å forhåpentligvis la det stabilisere seg og deretter høre om det er noen andre pille-muligheter som ikke har helt de samme bivirkningene.

:kaffekopp: ?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper formen er bedre i dag. Enig med Suzy her, sånn skal du ikke ha det! En legetime må vel være på sin plass?

Ha en fin dag, søta :klem:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Så langt ikke særlig kvalm i dag (tror jeg - satser på at det fortsetter slik), og fuggel'n er i fullt driv på jobb. Litt hektisk her første timen, men satser på at det roer seg litt her nå. Mobilen min har begynt å krølle seg skikkelig, og jeg har fått "go" fra sjefen til å kjøpe meg ny telefon. Hadde egentlig lyst til å vente litt, for å se hva som kommer etter sommeren, men nå har jeg ikke noe valg. Så krysser fingrene for at jeg kanskje har ny telefon i løpet av dagen :nigo:

Et par timer til på jobb, så er det tid for et eksternt møte, og så rekker jeg vel et par timer til på jobb før det er tid for venninneskravlings i ettermiddag. Gleder meg, er lenge siden jeg har sett jenta!

Skrevet

Fuggel uten kvalme liker vi. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Stas med ny telefon. Morsomt med tekniske duppeditter! Jeg vurderer sterkt iPhone 5 når den kommer. Vi får se.

Kos deg masse med jente-skravle-kveld :klem:

Skrevet

Håper du koser deg nå, RR!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...