Roadrunner Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #4921 Skrevet 23. juni 2011 Takk for noen kjempekoselige timer forresten!
Skravla Skrevet 23. juni 2011 #4924 Skrevet 23. juni 2011 Freia? Krokanrull.... Nammenam. Og du kjøpte jo ikke dessert heller.
Roadrunner Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #4925 Skrevet 23. juni 2011 Neida, jeg klarte fint å stå over dessertene (sjokolade-utvalget var jo kleint, og resten frista ikke så veldig). Men Narvesen 3 meter unna er faaaaarlig... Jaja, er vel snart "hverdager" igjen (trøster seg selv, og bygger opp litt motivasjon igjen)
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juni 2011 #4926 Skrevet 24. juni 2011 God morgen Hjem igjen til helgen? God fredag til deg, RR
Roadrunner Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4928 Skrevet 24. juni 2011 Hjem igjen i ettermiddag ja, blir godt! Fossregnet da vi gikk til banen i morges, og fuggeln ble drivende våt... Heldigvis var det et par tørre plagg i kofferten. Men det meste er vått og d skal bli godt å komme hjem kjenner jeg. Kortere kursdag i dag
Roadrunner Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4931 Skrevet 24. juni 2011 Vel hjemme! Ymse plagg fra kofferten ligger spredt rundt for tørking, og jeg har inntatt sofaen. Blir trøtt av uke som dette... Måtte en tur innom jobb på vei hjem fra flyplassen, og så ble det en kjapp tur innom butikken. Nå skal det ikke gjøres stort mer i kveld altså! Men ting tyder visst på at det blir en tur i Dyreparken i morra Snart ferie!!!! *har startet nedtellingen...*
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juni 2011 #4932 Skrevet 25. juni 2011 Håper du får en fin dag i dyreparken
Roadrunner Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #4933 Skrevet 25. juni 2011 Kjempefin dag i Dyreparken! Finfint parkvær (opphold, lettskyet, ikke for varmt men perfekt med capri og t-skjorte) og 7 koselige timer. Sliten fuggel nå gitt! Tante har fått kjørt seg Vaskemaskinen er startet, og jeg regner med at det blir resten av kvelden. Satser på en gåtur med venninne i morra, og ellers ganske rolig helg. Regner med at det blir hektisk nok til uka... Og kanskje venninnebesøk neste helg. Plutselig går det litt i ett igjen! Det kan forøvrig meldes om at lykken for en snaut 4 år gammel gutt er kostymet til Kaptein Sabeltann fra ei snill tante i spleis med farfar (egentlig litt forskudd på bursdagsgave, men fant ut atvi heller kunne spleise, for da får han en liten ting til bursdagen også) Koselig å se en stolt og fornøyd gutt!
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2011 #4934 Skrevet 26. juni 2011 Høres ut som en herlig dag i dyreparken. Sånne stunder med tanteungene er gull verdt. Men Sabeltann-kostyme kan være skummelt det altså. Fireåringen jeg er tante til elsker filmene og bøkene om Sabeltann, men den hatten er så skummel at han nekter å prøve den på...
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juni 2011 #4935 Skrevet 26. juni 2011 God morgen For en fin dag i dyreparken! Kan tenke meg at nevøen var veldig fornøyd med Sabeltannkostyme Håper du får en rolig og avslappende søndag, RR
Roadrunner Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4936 Skrevet 27. juni 2011 Mandag igjen, og fuggeln er trøtt gitt. Det er varmt på jobb, vått ute, og jeg begynner å kjenne at det skal bli inderlig godt med ferie! Tre uker igjen på jobb, så blir det tre uker ferie. *teller ned* Satser på litt handling etter jobb i dag, og kanskje litt huslige sysler (trengs!). Godt mulig jeg får venninnebesøk til helga, og da er det jo kjekt om det ser sånn nogenlunde ut...
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juni 2011 #4937 Skrevet 27. juni 2011 God mandag Ser vi har omtrent samme været, varmt og vått. Like greit å være på jobb da. Ha en fin dag, RR
Suzy Skrevet 27. juni 2011 #4938 Skrevet 27. juni 2011 Ikke så godt å ha blåmandag fuglefrøken. Kan jo komme av at det har vært rimelig full rulle siden forrige helg kanskje? Det går nok bedre etterhvert.
Scorpina Skrevet 27. juni 2011 #4939 Skrevet 27. juni 2011 (endret) Er Sabeltann & co. bra altså?? Vi har jo en minstekar som er sååå gira på alt som heter bil-båt-sjørøver-brannmenn-politi-youuuu name it - at en tur til Sabeltann-land kunne vært koselig. Har ei venninne som bor i Kr.sand og hun har tilbudt seg fri kost og losji så leeenge jeg måtte ønske. Et overveldende tilbud Men, et liten langhelg kunne vært hyggelig. Jeg har derimot hørt og blitt fortalt veldig motstridende uttalelser; veldig bra/mye kø/veldig dyrt/ und zu weiter. Så jeg er litt i bedaring..... Endret 27. juni 2011 av Scorpina
Roadrunner Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #4940 Skrevet 27. juni 2011 Sabeltannshowet har jeg ikke sett, får vel kanskje vente til "alibiet" blir litt eldre. Men han er helt hekta på Sabeltann, og har hatten, kostymet, flagg, sverd, Mirjams tryllestav, belte, øyelapp, ørering +++ You name it. Sabeltann er stas for en sjørøver på 4! Min bror og familien har kjøpt årskort til både parken og badelandet (kombikort), siden de regner med å ta noen turer dit i løpet av ferien (de bor noen timer unna). Skal du mer enn 2 turer i høysesong, så lønner det seg fort med årskort... Jeg bor ikke allverdens langt unna, så da var det like greit å kjøpe årskort for min del også (skippa badelandet da, tok bare årskort i gode gamle Dyreparken). Parken er fantastisk, og du kan fint bruke 2-3 dager på å komme gjennom det meste. Vi gikk der 7 timer på lørdag, og var langt fra gjennom alt (tok alt i 4-åringens tempo og etter hans ønsker). Men er det en ting jeg vil anbefale, så er det å ta med mat og drikke. Heller bruke pengene på en is eller vaffel. Men maten er dyr, og ikke av knall kvalitet (vi hadde buffet som paps spanderte, kosta 200 kroner per snute for oss over 13 år, junior fikk gratis). "Buffet" med pølser, hamburger, tørre koteletter, ostegratinerte poteter, lasagne, sliten salat, gryterett ++. Da ville jeg nok heller smørt litt god niste, det er mange fine steder i parken man kan sette seg ned og spise. Alle aktivitetene er gratis (bortsett fra de typiske tivolibodene i Båtbasaren), og det er masse å ta seg til for store og små. Tømmerrenna er obligatorisk for oss "voksne" (meg, paps og broder'n tok turen, mens svigerinne og de to små venta i spenning på 3 drukna katter...). Afrika-området med løveflokken, sebra, sjiraff etc, det er virkelig fasinerende. Kan visst snakke meg "varm" om Dyreparken... Kjempeflott, og anbefales virkelig (selv om høysesongprisen er stiv... Men på den annen side, alt innenfor er jo gratis, junior kan kjøre Den Sorte Dame så mange ganger han vil ) Løp og kjøp!!! Fuggeln fikk en lang dag på jobb, kom ikke avsted før nærmere 1630... Sliten i toppen, svett og luktet fjøs. Herlig... Har slappet av litt, vasket badet, snakket med ei venninne og handlet mat i ettermiddag. Plutselig har det blitt kveld jo! Ellers har jeg "slått opp" med Freia, og satser på et noe sunnere liv fremover. Har hatt et helt tullete kosthold en periode (altfor mye utskeielser), så nå MÅ det skjerpes. Vil ikke tilbake til galskapen som var... Ikke helt lavkarbo i dag, men spørs nok om jeg ikke vrir det den veien utover i uka. Stresser det ikke, og fråtser ikke i feite matvarer, men prøver å få til litt sunnere og mer karboredusert kosthold. Jeg VIL!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå