Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Mårnings! :kaffekopp:

Sovnet igjen etter å ha kverket vekkerklokka i morges, men kom heldigvis ut av dvalen igjen etter 20 minutter. Ikke katastrofalt, men litt mer stress på morgenkvisten enn vanlig. Jaja, det er nå fredag i morgen :jepp:

Mulig besøket kommer i ettermiddag, og blir vel til mandag tenker jeg. Satser på en relativt rolig helg, med litt gode middager i byen, og masse skravlings. Og kanskje litt Thailand-drømming? :nigo:

:natti:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thailand-drømming er et must :jepp:

Whatever-feriedrømming er et must!! :jepp: Gubben begynte i går og preike om hva vi skulle gjøre til neste års ferie. Hallo, c'mon mann! Vi har jo ikke en gang tenkt på JULEgaver også begynner han med sommerferie? :ler:

Nuvel...ettersom årets ferie blir veldig back to basic (er vel 8-9 år eller no' sånt siden vi sist gang ikke dro bort), er det jo hyggelig å drømme og ønske seg bort..... :)

Skrevet

Godt du ikke forsov deg så mye da Fuggel'n. :klem:

Håper du får en flott dag. Og besøk og drømmer om Thailand høres veldig koselig ut. :jepp:

Thailand-drømming er et must :jepp:

Whatever-feriedrømming er et must!! :jepp: Gubben begynte i går og preike om hva vi skulle gjøre til neste års ferie. Hallo, c'mon mann! Vi har jo ikke en gang tenkt på JULEgaver også begynner han med sommerferie? :ler:

Nuvel...ettersom årets ferie blir veldig back to basic (er vel 8-9 år eller no' sånt siden vi sist gang ikke dro bort), er det jo hyggelig å drømme og ønske seg bort..... :)

Hva? Har du ikke begynt å tenke på julegavene enda? :daane: Ærlig talt halve året er gått. Og Sauen har forlengst begynt å handle både julegaver og småting til småtrollenes adventskalendere... :fnise:

Skrevet

Her kommer flere innrømmelser:

* Sist jeg var på IKEA var jeg der i omtrent 5 minutt og brutke 29 kr. Kjøpte en firepakning med trådsneller en fredagskveld klokka ni. Kjekt med IKEA i nærheten når man har brukt 2 år på å psyke seg opp til å teste den nye symaskinen sin, og så finner ut at man mangler de fargene man trenger for å legge opp buksene sine.

* Det er et must å planlegge neste ferie før man legger avgårde på ferie - man MÅ ha noe å se fram til når man kommer hjem fra tur. (Og plutselig oppdaget jeg at vi kun har planlagt men ikke bestilt fly eller sjekket hotell for årets storbyferie!) I år blir første storbyferie med barn, det kan bli spennede. Men når vi har planlagt Tallinn lenge, og de nå kommer med direktefly herfra 5. september er det ingen grunn til å utsette den turen lengre.

Skrevet

Ferieplanlegging er sjelden feil!

Forrige langtur ble jo bare bestilt og planlagt ca 6-7 uker før vi reiste, mens året før var vi vel ute 11 måneder før avreise... :sjenert: Kanskje noe midt mellom denne gang?

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ferieplanlegging høres veldig bra ut! Har du tenkt deg til Thailand?

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Skrevet (endret)

Her går årets ferie til Danmark i september.

Ikke så veldig spennende, men moro og planlegge for det.

:sjenert:

Endret av MarianneE
Skrevet

:kaffekopp:

Kleint med KG i helga gitt, og vips var det mandag igjen. Trøtt som ei strømpe i dag, har nok blitt litt lite søvn i helga. Sene kvelder, masse sosialt og koselig besøk. Men klager ikke! To uker nå, så er det FERIE! :danse:

Venninnebesøket reiser nok i formiddag mens jeg er på jobb, og jeg satser på å ta en tur innom drop-in frisør etter jobb. Det trengs DESPERAT! I morra skal jeg ut og spise med gode venninner og onsdag skal jeg gå tur med venninne (evt sofaskravling dersom det er drittvær). Går unna om dagen!

Jepp, her er det ferieplanlegging på gang, og mye tyder på at det blir Thailand til vinteren. Har ei venninne som har drømt om Thailand i mange år, men som ikke har noen veldig gode reisefølgealternativer. Klart jeg stiller :fnise: Så det ligger ann tli to uker på stranda i februar (begynner å bli en finfin vane disse turene altså!). Looking forward!

Og Danmark trenger jo ikke bli feil det heller, MarianneE! :jepp:

Smått forkjøla og inderlig trøtt - mandagen kjapt oppsummert...

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper forkjølelsen ikke biter seg fast. Sommerforkjølelser har en tendens til å henge i lenge, dessverre.

Thailand til vinteren høres fantastisk ut. Og kjekt for venninnen din at du ikke er vond å be ;)

Ha en fin mandag :)

Skrevet

Koselig å se deg innom, PH!

Nyter ferie?

Jeg teller ned for harde livet nå, er skikkelig klar for litt fridager! Frem mot ferien kommer det til å gå i ett da... Men men, sånn blir det bare :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nei, jeg skal på jobb i dag og jobbe to uker til før jeg tar ferie. Hadde bare en uke nå. Vi kan telle ned sammen, ser det ut til ;)

Skrevet

Ahh!

Ei lita tidlig-uke altså! :nigo:

Da blir det felles nedtelling videre (synes i grunn du var skrekkelig tidlig oppe og veldig KG-klar til å ha ferie... :fnise: )

Skrevet

Ahh!

Ei lita tidlig-uke altså! :nigo:

Da blir det felles nedtelling videre (synes i grunn du var skrekkelig tidlig oppe og veldig KG-klar til å ha ferie... :fnise: )

Oh yeah!! Er med på den!!! Inkludert denne dagen er det 8 små/lange dager igjen....

Skrevet

Godt du ikke forsov deg så mye da Fuggel'n. :klem:

Håper du får en flott dag. Og besøk og drømmer om Thailand høres veldig koselig ut. :jepp:

Hva? Har du ikke begynt å tenke på julegavene enda? :daane: Ærlig talt halve året er gått. Og Sauen har forlengst begynt å handle både julegaver og småting til småtrollenes adventskalendere... :fnise:

WHOT???! Seriøst?! :overrasket:

Neeeeeeeei, jeg har ikke begynt på julegavene for tenk. Handler julegaver i september-oktober-november og litt i desember. Det får pinadø holde!!

Skrevet

Julegaver faktisk.... :trist: Jeg har ikke på noe vis vært i nærheten av å tenke på det :ler:

Jeg lever bare i nuet :nigo:

Skrevet

Julegaver??? :daane:

Vi er i JULI - det betyr at det er LENGE til jul! :opplyser:

Skrevet

Julegaver??? :daane:

Vi er i JULI - det betyr at det er LENGE til jul! :opplyser:

Men juli-gaver hadde vært koselig :ler:

Skrevet

Stemmer for Juli-gaver :jepp:

En kjapp lunsj er unnagjort, men fuggel'n er fremdeles sulten. To knekkis med kremost er visst ikke akkurat kraftfor (spiser gjerne to knekkis ellers også, men da har jeg gjerne egg, ost, kjøttpålegg ++ til...). Jaja, holder vel et par timer :fnise:

Skrevet

Det hadde jeg aldri overlevd på :overrasket:

Jeg har spist issalat, tomat, tunfisk og egg og måtte gi opp å få i meg alt. Digg :nigo: Og det kommer til å holde lenge...

Skrevet

Jummy!

Blir litt shoppings etter jobb i dag, og forhåpentligvis litt mer kraftfor til niste i morra. Kantina har stengt hele juli, så plutselig må man jo tenke her... :sjenert:

Men fy å døtte så trøtt man kan bli en mandag altså! Myser skikkelig her jeg sitter :natti: Slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...