Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta: her også i kveld...

Og jeg så nyheten din ja. Gratulerer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig bra service av telefonfolka. :)

Skrevet

God morgen!

God nyhet da gitt!! Grattis :nigo:

Nå kan vi vel si det bare er tre dager til ferie ettersom vi ikke regner dagen i dag, right? Håh, det skal bli herlig :hoppendeglad:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper alt står bra til i RR-land :jepp: Full nedtelling til ferie nå :nigo:

Ha en fin dag :)

Skrevet

Åo jess - 3 dager it is! :hoppendeglad:

Kom meg på sykkelen i dag, og pusta som en kolsramma flodhest opp siste bakken her. Kondisjon? :klo: Skulle ikke den nye pulsklokka fikse sånn (den hang på håndleddet i morges, men hadde ikke pulsbeltet på :sjenert: )?? Var sikker på at jeg kom til å våkne med SKIKKELIG god kondisjon i morges :ironi:

:sukk:

Men det er bare tre dager igjen til ferie, og jeg tror jeg begynner å bli ganske så klar. Skal bli godt!

Fikk vasket to maskiner med sengetøy/håndklær i går, samt støvsuget, ryddet litt etc. Nå er det i alle fall ikke totalt krise hjemme lengre! godt for alt som er gjort... :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Tenk om man bare plutselig våknet med god kondis! Det hadde vel vært noe :ler:

Her blir det dessverre ikke sykkel i dag, for jeg skal ut å handle sommerdyner til båten rett etter jobb. Ikke så lett å få med tre dyner på sykkelen, dessverre :ler:

Teller ned til ferie for harde livet! Du og du, så godt det skal bli :daane: (Ja, jeg lengter veeeeldig etter ferie nå).

Skrevet (endret)

Jeg vil også våkne med god kondis - fytterakkern så dårlig form jeg faktisk er i. Den kols-flodhesten bor i meg også, merket jeg i går!! :overrasket:

Vi får satse på å hente inn igjen den kondisjonen fremover. Jeg har jo vært kjempesprek for ikke så lenge siden - så det er jo mulig igjen.

Endret av Suzy
Skrevet

Enda en kolsrammet flodhest melder seg. Og jeg vil gjerne vite hva slags pulsklokke det er, hvis den faktisk fikser kondisen uten at man må trene... :sjenert:

Skrevet

Okei, i dag er det faktisk FANTASTISK vær her! :sol:

Blååååå himmel, to bittesmå skydotter, en liten bris og strålende :sol: Det burde ikke være LOV å sitte inne på jobb på en sånn dag! :kjefte: Er vel noen uker til neste gang...

Hadde en plan om å komme meg på trening i ettermiddag, men den utgår glatt i dette været er jeg redd. Jeg vil hjem på verandaen! Få LITT farge... :jepp: Må jobbe litt hjemmefra i kveld, så kanskje jeg skulle gå litt før idag? Istedet for å skrive overtid i kveld? *gruble*

Kolsramma flodhest får heller bare være ei stund til... :sjenert:

Skrevet

Alle vet jo at det er mye finrere med en brun kolsramma flodhest enn en blek en, tross alt :nigo:

:ler:

Skrevet

Alle vet jo at det er mye finrere med en brun kolsramma flodhest enn en blek en, tross alt :nigo:

:ler:

:skratte:

TAKK! Et hvert snev av dårlig samvittighet forsvant som dugg for solen, jeg NYTER finværet på verandaen. Brun/smårosa kolsramma flodhest coming! :fnise:

Skrevet
:ler: Håper du har kost deg. :)
Skrevet

Jeg har kosa meg! :jepp:

Slappa av og kjent :sol: varme kropp og sjel. Ikke dumt!

En kjapp tur på butikken for å kjøpe litt grillmat til i morra (skal til kollega på grillings), og nå er litt mat inntatt. Siden jeg fikk unnagjort litt handling i dag, så tenkte jeg kanskje at jeg fikk ta sykkelen til jobb i morra også *snev av dårlig treningssamvittighet*

:veslejenta:

Skrevet (endret)

:klaske:

:balltre:

:natti:

:sove:

:sovne:

Vrak! Zzzzombie...

Ingen sykling i dag - bare et tappert forsøk på å komme seg på jobb i det hele tatt. Fytti så gåen!

*klager*

Endret av Roadrunner
Gjest Purple Haze
Skrevet

:troest:

Håper det kommer seg ut over dagen. Godt det snart er ferie, tenker jeg. Kan trenge å hvile ut og lade batteriene snart!

Skrevet

Veldig godt at det snart er helg, ferie, ja generelt FRI! Trengs nå!

Kom litt sent i seng i går, men lå og leste bittelitt på senga. Da kommer jeg plutselig på at jeg skulle jobbe litt hjemmefra. Ting som måtte tas i går kveld. Jaja, da må man bare stå opp igjen da, og fyre igang pc'en :sukk: Var heldigvis relativt kjapt gjort (gjorde kun det jeg MÅTTE gjøre), men det tok jo litt tid før jenta sovna... Sånt blir man trøtt av gitt! Og hele uka har jeg lagt en dag foran (veldig klar for torsdag i dag)... Jaja!

Sommerværet fra i går er som blåst bort, masse skyer, vind, regn og gråvær i dag. Jeg VIL ha finvær til ferien altså! :kjefte:

:kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Beklager at jeg har stjålet sommerværet ditt :sjenert: Men vi trenger litt vi også, skjønner du :fnise:

Skrevet

Uff, stakkar uopplagte fuglen da :kose:

Det var da ikke noe morsomt å oppdage noe slikt og dermed få en altfor sen kveld.

Jeg har forøvrig også ligget en dag foran hele uka og i dag var jeg helt overbevist om at det er torsdag :ler: Uka blir sabla lang på den måten altså :roll:

litt mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Stakkars Fuggel'n. :kose: Håper dagen går fort, slik at du kommer deg hjem til :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...